Instytucja: 

Starostwo Powiatowe w Piszu

 Monitoring: 

Wnioski o informację o środowisku w 2023 - gminy, starostwa, urzędy marszałkowskie, GDOŚ, parki

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Otrzymano: 2024-07-03 15:08:40

NrPytanieOdpowiedźKategoria odpowiedzi
1Prosimy o podanie liczby wniosków lub pism zakwalifikowanych jako wnioski o informację o środowisku, które wpłynęły do organu w 2023 roku. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji o środowisku, które wpłynęły drogą pisemną i elektroniczną.wpłynęły 3 wnioski
2Prosimy o podanie łącznej wysokości opłat za wyszukiwanie, przekształcenie informacji o środowisku, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, które organ naliczył w 2023 r. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [dalej ustawa ooś].nie pobrano opłat z uwagi na brak danych objętych wnioskiem.
3Zgodnie z art. 21 i 23 ustawy ooś organy prowadzą wykazy informacji o środowisku. Prosimy o podanie możliwych do skopiowania linków prowadzących bezpośrednio do prowadzonych wykazów.dane wprowadzane do ekoportalu poprzez login i hasło nadane pracownikowi oraz informacje zamieszczane przez bezpośredni link https://bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=404
4Prosimy o podanie możliwego do skopiowania linku prowadzącego bezpośrednio do rejestru wniosków o wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzewa lub krzewu, o którym mowa w art. 21 ust. 2 pkt 24 lit. f ustawy ooś.dane wprowadzane do ekoportalu poprzez login i hasło nadane pracownikowi
5Prosimy o wskazanie stanowiska osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku, o której mowa w art. 10 ustawy ooś.każdy Inspektor w Wydziale według zakresu obowiązków
6Prosimy o podanie zakresu obowiązków osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku. Dla ułatwienia podajemy przykładowe obowiązki: - przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski, - koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o terminy), - prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji o środowisku, - redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej, - przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujących na temat udostępniania informacji o środowisku przez urząd, - inne.przygotowywanie odpowiedzi na wnioski, wprowadzanie danych do wykazu informacji o środowisku.

Treść

  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Starostwo Powiatowe w Piszu
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z Starostwo Powiatowe w Piszu i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.

    Załączniki

    • img20240703_14251932.pdf