Brześć Kujawski, 19 lipiec 2023r.
Pan
Szymon Osowski
i
Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
ujawski.pl
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 11 lipca br. informujemy jak
niżej:
1. Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał
w 2022 r. - 82
2. Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonał w całości. Przez wykonanie wniosku
w całości należy rozumieć wyłącznie udostępnienie pełnej informacji. Udostępnienie pełnej
informacji po przedłużeniu terminu na jej udostępnienie należy potraktować jako wykonanie
wniosku w całości. — 63
3. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał decyzję administracyjną (decyzje
administracyjne) o odmowie udostępnienia informacji publicznej. Nawet jeśli organ wydał
więcej niż jedną decyzję administracyjną w odniesieniu do danego wniosku, należy to potraktować
jako jedną sprawę (wniosek). — 0
4. Jakie były najczęściej występujące przyczyny nieudostępnienia przez organ informacji publicznej
w 2022 r.? Prosimy o wymienienie w treści wiadomości maksymalnie trzech z poniższych
punktów:
wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej,
wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w innym trybie,
informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
wnioskodawca nie ujawnił swoich podstawowych danych osobowych (imię, nazwisko),
wnioskodawca nadużywał dostępu do informacji publicznej,
wniosek dotyczył informacji przetworzonej,
informacja podlegała ochronie prywatności osoby fizycznej,
informacja podlegała ochronie ze względu na tajemnicę przedsiębiorcy,
. inne.
5. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę (skargi) na
bezczynność do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał skargę
na bezczynność i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie
chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed | stycznia 2022 r., ale są wciąż
w toku. — O
6. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę na decyzję
(decyzje) do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał skargę na
decyzję i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi
o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed | stycznia 2022 r., ale są wciąż
w toku. — 0
7. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ naliczył opłatę za udostępnienie informacji
publicznej. — O
8. Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie
Informacji Publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi tak/nie. — NIE
9. Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za przygotowywanie odpowiedzi
na wnioski o udostępnienie informacji publicznej? Chodzi o wydzielone staj ówisko pracownicze,
którego zakres obowiązków dotyczy udzielania informacji publicznej. — T
piqa rh o Pie SP
BURMISTRZ
Klauzula informacyjna
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. (Dz. Urz. UE L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego
dalej Rozporządzeniem, informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz
o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brześcia Kujawskiego, pl. Władysława.
Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski, tel. 54 231-63-10, e-mail: sekretariat Qbrzesckujawski.pl
2. Burmistrz Brześcia Kujawskiego wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się
skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych tel. 54 234 51 78 , mailowo: dane.osobowe(dbrzesckujawski.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji złożonego wniosku o udostępnienie informacji
publicznej
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 6 września2001 r. o dostępie do
informacji publicznej oraz do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust I lit. e RODO)
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać: uprawnione podmioty i organy publiczne
wymienione w ustawach, podmioty wykonujące usługi archiwizacyjne oraz niszczenia dokumentacji,
podmioty świadczące usługi obsługi prawnej w zakresie realizowanych postępowań, podmioty świadczące
usługi informatyczne w zakresie systemów przetwarzających dane osobowe, kurierom, operatorom
pocztowym
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 5 lat od dnia rozpatrzenia
wniosku, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ich
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie,
przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO.
9. Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres:
Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski lub na e-mail:
dane.osobowe(Qbrzesckujawski.pl.
10.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne i poza danymi do kontaktu, niezbędnymi
do udzielenia odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej, nie jest wymagane. Brak wskazania
danych kontaktowych (adres, telefon lub e-mail), na które ma zostać udzielona informacja publiczna,
uniemożliwi jej przekazanie
11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, tj. dane osobowe
konkretnej osoby nie będą analizowane w taki sposób, aby stworzyć dokładny opis jej preferencji i cech.
(art. 22 RODO)