Wnioski o informację w 2022 #389
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
7 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek dot. wnioskowania o informację przez KOBIELE WIELKIE
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek dot. wnioskowania o informację
Data: 2023-07-11 11:44Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
Re: Ad. wniosek dot. wnioskowania o informację przez KOBIELE WIELKIE
Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi na wniosek.
Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć. Najpóźniej do 25.08.2023 r.Agnieszka Pokora
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
{{ email }}Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kobiele Wielkie, ul.
Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
2. Inspektorem ochrony danych jest Magdalena Kuszmider. Można się z nim
kontaktować pod adresem: ({{ email }})
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia z Panią/Panem
komunikacji za pomocą poczty elektronicznej, na podstawie (art. 6 ust 1
lit. a RODO) zgody którą Pani/Pan wyrazili poprzez wyraźne działanie
(wysłanie do nas wiadomości e-mail z żądaniem odpowiedzi) lub na
podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO czyli spełnienie obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze.
4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo
do:
a. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego
rozporządzenia;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;
c. ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego
rozporządzenia; (kiedy zgromadzone dane są nieprawidłowe lub kiedy nie
ma podstawy prawnej do przetwarzania danych)
d. usunięcia swoich danych, na podstawie art. 17 ogólnego
rozporządzenia;( prawo to nie ma zastosowania w zakresie w jakim
przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku
wymagającego przetwarzania na mocy prawa; do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń)
e. cofnięcia zgody, w dowolnym momencie (w przypadku przetwarzania
danych na podstawie Pani/Pana zgody), bez wpływu na zgodność
przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem.
5. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO
przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do innych podmiotów za wyjątkiem
organów publicznych, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach
konkretnego postępowania przewidzianego prawem UE lub przepisami prawa
polskiego. Ponadto odbiorcami Pani/Pana danych mogą być upoważnieni
pracownicy administratora oraz podmioty z którymi administrator zawarł
umowy powierzenia.
7. Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
określonych celów, wynikających z treści korespondencji i w związku z
tym okres ich przechowywania może być indywidualny. Po zakończeniu celu
w jakim dane zostały zebrane mogą być one przetwarzane do celów
archiwalnych, przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
8. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do Państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.
9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
podlegały profilowaniu.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jeżeli odbywa się na
podstawie Pani/Pana zgody, a konsekwencją ich nie podania będzie brak
możliwości udzielenia odpowiedzi na wiadomość.W dniu 2023-08-22 10:39, {{ email }}
napisał(a):
> Szanowni Państwo!
>
> Przeszło miesiąc temu wysłaliśmy wniosek o udostępnienie danych
> dot. wniosków o informację rozpatrywanych w roku 2022. Treść
> tamtego wniosku cytujemy niżej. W związku z tym, że nie
> odnotowaliśmy odpowiedzi, wzywamy do realizacji wniosku, ewentualnie
> kontaktu, jeśli zachodzi potrzeba dodatkowych uzgodnień lub
> wyjaśnień. W przypadku, jeśli wysłali Państwo odpowiedź już
> wcześniej, wnosimy o jej ponowienie.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres
> {{ email }}
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 |
> 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email:
> {{ email }} skrytka epuap:
> SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl |
> www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd
> Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
> Krajowego Rejestru Sądowego
>
>> W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-07-11 z adresu
>> {{ email }}:
>>
>>> WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI
>>>
>>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
>>> Ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć
>>> Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących
>>> informacji:
>>>
>>> * Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji
>>> publicznej, które organ otrzymał w 2022 r.
>>>
>>> * Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonał w całości.
>>> Przez wykonanie wniosku w całości należy rozumieć wyłącznie
>>> udostępnienie pełnej informacji. Udostępnienie pełnej
>>> informacji po przedłużeniu terminu na jej udostępnienie należy
>>> potraktować jako wykonanie wniosku w całości.
>>>
>>> * Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał
>>> decyzję administracyjną (decyzje administracyjne) o odmowie
>>> udostępnienia informacji publicznej. Nawet jeśli organ wydał
>>> więcej niż jedną decyzję administracyjną w odniesieniu do
>>> danego wniosku, należy to potraktować jako jedną sprawę
>>> (wniosek).
>>>
>>> * Jakie były najczęściej występujące przyczyny
>>> nieudostępnienia przez organ informacji publicznej w 2022 r.?
>>> Prosimy o wymienienie w treści wiadomości maksymalnie trzech z
>>> poniższych punktów:
>>>
>>> *
>>>
>>> * wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej,
>>> * wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w
>>> innym trybie,
>>> * informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
>>> * wnioskodawca nie ujawnił swoich podstawowych danych osobowych
>>> (imię, nazwisko),
>>> * wnioskodawca nadużywał dostępu do informacji publicznej,
>>> * wniosek dotyczył informacji przetworzonej,
>>> * informacja podlegała ochronie prywatności osoby fizycznej,
>>> * informacja podlegała ochronie ze względu na tajemnicę
>>> przedsiębiorcy,
>>>
>>> * inne.
>>>
>>> * Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca
>>> skierował skargę (skargi) na bezczynność do sądu
>>> administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ
>>> otrzymał skargę na bezczynność i przekazał ją do sądu,
>>> począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi
>>> o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1
>>> stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
>>>
>>> * Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca
>>> skierował skargę na decyzję (decyzje) do sądu
>>> administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ
>>> otrzymał skargę na decyzję i przekazał ją do sądu,
>>> począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi
>>> o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1
>>> stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
>>>
>>> * Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ naliczył
>>> opłatę za udostępnienie informacji publicznej.
>>>
>>> * Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie
>>> informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej? Prosimy
>>> o udzielenie odpowiedzi tak/nie.
>>>
>>> * Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za
>>> przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji
>>> publicznej? Chodzi o wydzielone stanowisko pracownicze, którego
>>> zakres obowiązków dotyczy udzielania informacji publicznej.
>>>
>>> Wnioskowane informacje prosimy przesłać na adres:
>>> {{ email }}
>>>
>>> UZASADNIENIE
>>>
>>> W standardach międzynarodowych dużo uwagi poświęca się
>>> przyjmowaniu rozwiązań krajowych pozwalających dokonywać
>>> regularnych przeglądów prawa dostępu do informacji. W raporcie
>>> OECD za wyzwanie państw uznano brak silnych mechanizmów
>>> monitorowania i oceny wdrażanych przepisów, w tym gromadzenia
>>> danych i statystyk na temat liczby wniosków wpływających do
>>> instytucji publicznych, informacji czego dotyczyły wnioski, jaki
>>> był średni czas udzielenia odpowiedzi oraz jakie były powody
>>> odmowy udostępnienia informacji. Gromadzenie tych danych pomaga
>>> bowiem zidentyfikować występujące problemy i potrzeby
>>> informacyjne oraz przeprowadzić konieczne zmiany1.
>>>
>>> I chociaż ze statystyk UNESCO wynika, że wiele państw nie
>>> wprowadziło wciąż odpowiednich regulacji w powyższym zakresie
>>> albo nie realizowało ich odpowiednio2, to mimo wszystko na
>>> świecie już teraz istnieją przykłady praw, w których
>>> zobowiązano poszczególne organy do raportowania na temat liczby
>>> wpływających wniosków wraz z informacją o sposobie ich
>>> załatwienia, do publikacji tych danych, czy do dokonywania
>>> przeglądu prawa dostępu do informacji przez instytucje
>>> nadzorujące to prawo na podstawie uzyskanych zbiorczych danych.
>>> Niektóre kraje wykorzystują też zebrane statystyki do
>>> poszerzania proaktywnego udostępniania informacji, przykładowo
>>> wprowadzając obowiązek publikacji informacji, o które
>>> wnioskowano co najmniej kilka razy3.
>>>
>>> W polskiej Ustawie o dostępie do informacji publicznej nie
>>> wprowadzono przepisów poświęconych gromadzeniu, publikowaniu i
>>> raportowaniu informacji na temat realizacji wniosków. Nie
>>> wyznaczono również organu, którego zadaniem byłoby
>>> przyglądanie się funkcjonowaniu tego prawa w praktyce. Brakuje
>>> więc przestrzeni do dyskusji o stanie prawa dostępu do
>>> informacji, która opierałaby się o rzeczywiste dane.
>>>
>>> Stowarzyszenie sformułowało pytania z uwzględnieniem
>>> istniejących standardów międzynarodowych. Dotyczą one
>>> statystyk w sprawie otrzymanych w 2022 r. wniosków, w tym
>>> wniosków w pełni zrealizowanych, wniosków, w sprawie których
>>> wydano decyzję o odmowie udostępnienia informacji oraz
>>> wniosków, w sprawie których naliczono opłatę za udostępnienie
>>> informacji, a także pytania dotyczące wyboru najczęściej
>>> występujących przyczyn nieudostępniania informacji,
>>> publikowania rejestru wniosków o udostępnienie informacji w
>>> Biuletynie Informacji Publicznej, czy zatrudnienia osoby
>>> odpowiedzialnej za przygotowywanie odpowiedzi na wnioski.
>>>
>>> Regulacje dotyczące gromadzenia i publikacji statystyk na temat
>>> wpływu wniosków można znaleźć m.in. w prawach ustanowionych w
>>> Czechach, Kanadzie, Islandii, Stanach Zjednoczonych, Chorwacji,
>>> Kenii. Listę krajów spełniających ten standard wraz z
>>> przepisem ustawy odnoszącym się do prowadzenia statystyk można
>>> znaleźć na stronie poświęconej rankingowi państw w zakresie
>>> przepisów o dostępie do informacji4.
>>>
>>> Ostatnie z wymienionych pytań jest również związane ze
>>> wskaźnikami międzynarodowymi i przykładami regulacji prawnych
>>> innych państw5. Pożądaną praktyką jest bowiem wyznaczanie w
>>> podmiotach zobowiązanych urzędniczek i urzędników do spraw
>>> informacji, których rolą jest promowanie prawa dostępu do
>>> informacji, asystowanie wnioskodawcom przy formułowaniu pytań,
>>> dbanie o realizację wniosków, gromadzenie statystyk na temat
>>> wpływu spraw, czy planowanie publikacji informacji. Na osoby te
>>> nakłada się konkretne obowiązki i wyznacza konsekwencje ich
>>> niezrealizowania, ale również zabezpiecza się je przed karaniem
>>> za działanie w dobrej wierze. Stowarzyszenie chce więc
>>> sprawdzić w ilu instytucjach już teraz działają pracownice i
>>> pracownicy zajmujący się wyłącznie realizacją dostępu do
>>> informacji.
>>>
>>> Informacje, o które wnioskujemy będą stanowiły ważną
>>> część _Raportu o stanie jawności_ - pierwszego kompleksowego
>>> opracowania dotyczącego dostępu do informacji w Polsce.
>>> Opracowanie będzie składać się z następujących części:
>>>
>>> * Jawność w oczach obywateli
>>> * Jawność a standardy międzynarodowe
>>> * Aktywne udostępnianie informacji
>>> * Dostęp do informacji i prawo prasowe
>>> * Wnioskowy dostęp do informacji
>>> * Wstęp na posiedzenie organów
>>> * Jawność partii politycznych
>>> * Dostęp do informacji o środowisku
>>> * Zmiany dotyczące jawności z lat 2021-2022
>>> * Rekomendacje
>>>
>>> Uzyskane informacje pozwolą opracować rozdział poświęcony
>>> wnioskowemu dostępowi do informacji.
>>>
>>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres e-mail:
>>> {{ email }}
>>>
>>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
>>>
>>> Członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>>>
>>> --------------------------
>>>
>>> 1. OECD (2022), The Protection and Promotion of Civic Space:
>>> Strengthening Alignment with International Standards and Guidance,
>>> OECD Publishing, Paris, https://doi.org/10.1787/d234e975-en, s.
>>> 139-140.
>>> 2. UNESCO (2022), To recovery and beyond: 2021 UNESCO report on
>>> public access to information (SDG 16.10.2),
>>> https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000380520.locale=en, s.
>>> 20.
>>> 3. Przepisy ustaw poświęconych dostępowi do informacji w
>>> poszczególnych państwach można porównywać w RTI Rating:
>>> https://www.rti-rating.org/. Regulacje dotyczące gromadzenia i
>>> publikacji statystyk na temat wpływu wniosków można znaleźć
>>> m.in. w prawach ustanowionych w Serbii, Albanii, Sri Lance,
>>> Gambii, Chorwacji, Liberii, czy Kenii.
>>> 4. Wskaźnik 60 RTI Rating:
>>> https://www.rti-rating.org/country-data/by-indicator/60 [1]/ [1].
>>> 5. Przykładowo wskaźnik 54 wynikający z RTI Rating:
>>> https://www.rti-rating.org/country-data/by-indicator/54 [2]/ [2].
>>> --
>>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska
>>> 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email:
>>> {{ email }} skrytka epuap:
>>> SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl |
>>> www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd
>>> Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
>>> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
>
> Links:
> ------
> [1] https://www.rti-rating.org/country-data/by-indicator/60/
> [2] https://www.rti-rating.org/country-data/by-indicator/54/ -
Re: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 11.07.2023 przez KOBIELE WIELKIE
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich przesyła w załączeniu odpowiedź na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Bardzo przepraszamy za
opóźnioną odpowiedź.1. Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
które organ otrzymał w 2022 r. - 58 wniosków
2. Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonał w całości. Przez
wykonanie wniosku w całości należy rozumieć wyłącznie udostępnienie
pełnej informacji. Udostępnienie pełnej informacji po przedłużeniu
terminu na jej udostępnienie należy potraktować jako wykonanie wniosku w
całości - 57 wniosków.
3.Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał decyzję
administracyjną (decyzje administracyjne) o odmowie udostępnienia
informacji publicznej. Nawet jeśli organ wydał więcej niż jedną decyzję
administracyjną w odniesieniu do danego wniosku, należy to potraktować
jako jedną sprawę (wniosek) - 0 wniosków
4.Jakie były najczęściej występujące przyczyny nieudostępnienia przez
organ informacji publicznej w 2022 r.? Prosimy o wymienienie w treści
wiadomości maksymalnie trzech z poniższych punktów:
- wniosek dotyczył informacji przetworzonej.
5.Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował
skargę (skargi) na bezczynność do sądu
administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał
skargę na bezczynność i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia
2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które
rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku - 0
wniosków
6. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował
skargę na decyzję (decyzje) do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę
spraw, w których organ otrzymał skargę na decyzję i przekazał ją do
sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o
postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r.,
ale są wciąż w toku - 0 wniosków
7. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ naliczył opłatę za
udostępnienie informacji publicznej - 0 wniosków.
8.Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie informacji
publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej? Prosimy o udzielenie
odpowiedzi - nie
9. Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za
przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji
publicznej? Chodzi o wydzielone stanowisko pracownicze, którego zakres
obowiązków dotyczy udzielania informacji publicznej - W urzędzie jest
zatrudniona osoba prowadząca rejestr wniosków o udostępnienie informacji
publicznej. Odpowiedzi na wnioski przygotowują pracownicy urzędu w
zależności od merytoryki wniosku.Wójt
Henryk Więckowski
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
{{ email }}Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kobiele Wielkie, ul.
Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
2. Inspektorem ochrony danych jest Magdalena Kuszmider. Można się z nim
kontaktować pod adresem: ({{ email }})
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia z Panią/Panem
komunikacji za pomocą poczty elektronicznej, na podstawie (art. 6 ust 1
lit. a RODO) zgody którą Pani/Pan wyrazili poprzez wyraźne działanie
(wysłanie do nas wiadomości e-mail z żądaniem odpowiedzi) lub na
podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO czyli spełnienie obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze.
4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo
do:
a. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego
rozporządzenia;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;
c. ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego
rozporządzenia; (kiedy zgromadzone dane są nieprawidłowe lub kiedy nie
ma podstawy prawnej do przetwarzania danych)
d. usunięcia swoich danych, na podstawie art. 17 ogólnego
rozporządzenia;( prawo to nie ma zastosowania w zakresie w jakim
przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku
wymagającego przetwarzania na mocy prawa; do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń)
e. cofnięcia zgody, w dowolnym momencie (w przypadku przetwarzania
danych na podstawie Pani/Pana zgody), bez wpływu na zgodność
przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem.
5. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO
przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do innych podmiotów za wyjątkiem
organów publicznych, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach
konkretnego postępowania przewidzianego prawem UE lub przepisami prawa
polskiego. Ponadto odbiorcami Pani/Pana danych mogą być upoważnieni
pracownicy administratora oraz podmioty z którymi administrator zawarł
umowy powierzenia.
7. Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
określonych celów, wynikających z treści korespondencji i w związku z
tym okres ich przechowywania może być indywidualny. Po zakończeniu celu
w jakim dane zostały zebrane mogą być one przetwarzane do celów
archiwalnych, przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
8. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do Państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.
9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
podlegały profilowaniu.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jeżeli odbywa się na
podstawie Pani/Pana zgody, a konsekwencją ich nie podania będzie brak
możliwości udzielenia odpowiedzi na wiadomość. -
Potwierdzenie otrzymania: Re: Wniosek dot. wnioskowania o informację przez KOBIELE WIELKIE
Ocena LLM: D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z KOBIELE WIELKIE
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Re: Wniosek dot. wnioskowania o informację
Data: 2023-12-13 10:39Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.