Urząd Miejski
Biuro Obsługi
Mieszkańców
ul. Rynek 26;
37-600 Lubaczów
tel. 16.632.80.10
fax 16.632.11.91
pocztaQum.lubaczow.pl
Sekretarz
tel. 16.632.80.10 w. 34
fax 16.632.11.91
sekretarzQum.lubaczow.pl
Elektroniczna
Skrzynka Podawcza
/nu5a8dv89f/SkrytkaESP
lubaczow.pl
bip.um.lubaczow.pl
bom.lubaczow.pl
Urząd Miejski
w Lubaczowie
S.1431.8.2023 Lubaczów, dnia 25 lipca 2023
| Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
| Watchdog Polska
bonnnnnnnannn nna A NCAA ONO O ANO ANNA ONO N NANA NOA O ONO A NOZNA ANCONA N ANNO
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
uprzejmie informuję:
1. Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które
wpłynęły do Urzędu Miejskiego w Lubaczowie w 2022 roku to 34 wnioski.
2. Liczba wniosków wykonanych w całości w 2022 roku - to 33 wnioski.
3. Liczba wniosków w których organ wydał decyzje administracyjną o
odmowie udostępnienia informacji publicznej w 2022 roku - to 1 wniosek.
4. Przyczyny nieudostępnienia informacji publicznej
- informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
5. Liczba wniosków w sprawie których wnioskodawca skierował skargę na
bezczynność do sądu administracyjnego w 2022 roku - to 2 wnioski.
6. Liczba wniosków w sprawie których wnioskodawca skierował skargę na
decyzję do sądu administracyjnego w 2022 roku - O wniosków.
7. Liczba wniosków w sprawie których organ naliczył opłatę za udostępnienie
informacji publicznej w 2022 roku - O wniosków.
8. Tak publikujemy rejestr wniosków o udostepnienie informacji publicznej.
9. W Urzędzie nie została zatrudniona osoba odpowiedzialna za przygotowanie
odpowiedzi na wnioski o udostepnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Dokument podpisany
przez Dorota
Zwierzyńska; Urząd
Miejski w Lubaczowie
SEKRET, JA LUJACZOWA Data: 2023.07.25
11:12:36 CEST
wierzyńska Położenie: Lubaczów;
mar 2 37-600; Podkarpackie;
Polska
Otrzymują:
1. Adresat — sprawa-52608Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
Sprawę prowadzi: Zwierzyńska Dorota
25.07.2023 11:11
strona 1 z 2
Urząd Miejski
w Lubaczowie
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016)(dalej: RODO) informuję, iż:
1. Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Lubaczowa reprezentowany przez Burmistrza
Miasta Lubaczowa z siedzibą: ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów.
2. Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Magda Fusińska. Można się z nim kontaktować we wszystkich
sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Państwu praw
związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów
- przez e-mail: iodQum.lubaczow.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych
Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do rozpatrzenia wniosku o
udostępnienie informacji publicznej, złożonego przez Państwo.
4. Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, a brak danych nie wpływa na realizację wniosku.
W przypadku, gdy podadzą Państwo swoje dane osobowe i sprawa będzie załatwiona w formie odpowiedzi na
wniosek Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej
powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), zaś w przypadku np. wydania decyzji odmownej dane
osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c jako wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z:
- art. 107 $1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
5. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Państwa Dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Miejski w Lubaczowie:
- przez 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Państwa sprawy.
6. Odbiorcy Państwa danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty z którymi współpracuje Administrator: dostawcy systemów
informatycznych, firma hostingowa, podmiot zapewniający asystę i wsparcie techniczne dla systemów
informatycznych np. dla elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie, firma świadcząca usługi
archiwizacji i niszczenia dokumentów, podmioty świadczące usługi prawne, pocztowe, dostawca usług poczty
elektronicznej oraz inne organy publiczne, sądy i inne jednostki administracji publicznej, tylko jeśli przepisy to
nakazują lub na to pozwalają.
7. Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
. prawo dostępu do swoich danych osobowych,
. prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe,
. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, gdy osoby te kwestionują prawidłowość
danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie
potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub gdy osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych — do
czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawą takiego sprzeciwu,
. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych — z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób,
których dane są przetwarzane, w przypadku przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 e RODO)..
Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zwierzyńska Dorota
25.07.2023 11:11 strona 2 z 2