Instytucja: 

NOWOGRODZIEC

 Monitoring: 

Zasady działania gazet władzy

 Liczba listów: 

4

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:
    a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku;
    b) kwartalnikiem;
    c) dwumiesięcznikiem;
    d) miesięcznikiem;
    e) dwutygodnikiem;
    f) tygodnikiem;
    g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji.

    2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:
    a) jest dostępna tylko w wersji papierowej;
    b) jest dostępna tylko online;
    c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online;
    d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

    3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie średniego nakładu rocznego w 2019 roku.

    4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:
    a) jest bezpłatna;
    b) jest płatna.

    5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?
    a) tak;
    b) nie.

    6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów płatnych.
    a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji;
    b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
    c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze publikowane w gazecie;
    d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
    e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub nigdy nie są publikowane w gazecie;
    f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

    7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):
    mieszkańców,
    a) przewodniczącego/przewodniczącą rady gminy;
    b) radnych opozycji;
    c) radnych rządzącej koalicji;
    d) organizacje społeczne;
    e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły);
    f) lokalny biznes;
    g) inne podmioty (jakie?).

    8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka odpowiedzi):
    a) odmówiono publikacji takiego tekstu;
    b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;
    c) żadne z powyższych.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o informację przez NOWOGRODZIEC

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informację
    Wysłano: 2020-11-30 04:34

    odczytano w dniu 2020-11-30 07:51.

  • Przeczytano: Wniosek o informację przez NOWOGRODZIEC

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informację
    Wysłano: 2020-11-30 04:34

    odczytano w dniu 2020-11-30 08:39.

  • osp. na wniosek o udpst. inf. publ.z dnia 30.11.2020 przez NOWOGRODZIEC

    Dzień dobry,

    w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 30.11.2020 r.

    Pozdrawiam

    Agnieszka Lenart

    Naczelnik Wydziału Administracyjno Prawnego

    Urząd Miejski w Nowogrodźcu

    tel. 75 7380669, 75 7380660

    <http://www.nowogrodziec.pl/> www.nowogrodziec.pl

    Ta wiadomość zawiera informacje poufne i jest przeznaczona wyłącznie dla
    wymienionej osoby. Jeśli nie jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości,
    nie powinieneś jej rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować. Prosimy o
    natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej,
    nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera.
    Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, informujemy, że jej
    ujawnienie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w
    związku z treścią tej wiadomości jest surowo wzbronione.

    Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2
    Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
    roku., informuję, że: 1. Administratorem podanych przez Państwa danych
    osobowych jest Burmistrz Nowogrodźca 2. Z Inspektorem Ochrony Danych
    Osobowych w Spółce można kontaktować się poprzez adres mail
    <mailto:{{ email }}> {{ email }} ; 3. Podane przez Państwa
    dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom; 4. Podane przez Państwa
    dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa trzeciego; 5. Podane przez
    Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub przez
    czas niezbędny do realizacji zawartych umów lub przez cza, który wynika z
    przepisów prawa; 6. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz
    prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
    przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w
    dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
    dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7.Posiadają Państwo prawo
    wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie
    Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie
    danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku; 8. Podanie przez Państwa
    danych osobowych jest dobrowolne.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    dla osób składających Wnioski w trybie Ustawy o dostępie do informacji
    publicznej

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
    fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane
    dalej RODO), informuje się o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych
    osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

    1. Kto będzie posiadał Pani/Pana dane osobowe?

    - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowogrodźca
    z siedzibą 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek 1; <mailto:{{ email }}>
    {{ email }}, tel. 75 73 80 660.

    - Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IODO) -
    {{ email }}

    2. Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane?

    - dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia Pana/Pani wniosku
    o dostęp do informacji publicznej,

    - na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne
    do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz ustawy
    z dnia 10 lipca 2018 r. Dostęp do informacji publicznej (tekst jednolity
    Dz.U. 2018, poz. 1330 ze zmianami).

    3. Komu dane będą przekazane, kto będzie miał do nich dostęp?

    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
    uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa np.: organy
    administracji publicznej oraz podmioty, które na podstawie umów przetwarzają
    dane osobowe, których Administratorem jest Burmistrz Nowogrodźca, w
    szczególności w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania
    systemów informatycznych.

    Podstawę przekazania sprawy do rozpatrzenia właściwemu organowi
    stanowi art. 65 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
    administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2018, poz. 2096 ze zmianami).

    4. Jak długo będziemy posiadali Pani/Pana dane?

    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do
    realizacji celu określonego w pkt 2, a po tym czasie przez okres oraz w
    zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w
    szczególności zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
    2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów
    akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
    zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 ze zmianami).

    5. Jakie prawa Pani/Panu przysługują?

    - Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich
    kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia
    danych osobowych (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
    wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
    prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej), prawo do ograniczenia
    przetwarzania danych (przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość
    skorzystania z tego prawa).

    - W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na
    podstawie Pani/Pana zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w
    dowolnym momencie.

    - Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego -
    Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    6. Czy muszę podać swoje dane?

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w
    szczególności przepisami ustawy z dnia 10 lipca 2018 r. Dostęp do informacji
    publicznej (tekst jednolity Dz.U. 2018, poz. 1330 ze zmianami). Niepodanie
    wymaganych prawem danych uniemożliwi rozpatrzenie Pani/Pana skargi. W
    pozostałym zakresie podanie danych osobowych może być dobrowolne.

    Załączniki

    • SKMBT_C36420120710220.pdf
    • 116.gazetagminna.docx