- Zdrowa Szkoła
- Zdrowa Szkoła #1160
Zdrowa Szkoła #1160
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7
Ocena LLM: E) email jest odpowiedzią z innej instytucji lub na inny wniosek.Załączniki
- WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI_PUBLICZNEJ.PDF
- Pytanie_69.pdf
Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 11 w Rzeszowie
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce
przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)
funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)?
Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły,
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić
daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o
zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
„Stopień celujący (6) otrzymuje uczeń, który samodzielnie i twórczo rozwija własne
uzdolnienia, biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami i umiejętnościami w
rozwiązywaniu problemów teoretycznych i praktycznych w ramach programu danej klasy,
proponuje rozwiązania nietypowe lub osiąga sukcesy w konkursach i olimpiadach
przedmiotowych, zawodach sportowych i innych;”
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny?
Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się?
Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub
istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się?
Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych
w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i
makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie „nie dotyczy”.
„Ubiór ucznia
1. Uczeń zobowiązany jest do dbania o schludny wygląd zewnętrzny oraz noszenia
stosownego stroju w stonowanych barwach.
2. Zabrania się także noszenia odzieży:
1) odsłaniającej plecy, brzuch, dekolt, uda;
2) zawierającej napisy i znaki nawołujące do czynów niezgodnych z prawem;
3) zawierającej symbole klubów sportowych;
4) mającej niestosowne zwroty lub grafikę.
3. Noszony strój musi być wykonany z nieprzezroczystej tkaniny.
4. W czasie świąt, uroczystości szkolnych i pozaszkolnych ucznia obowiązuje strój galowy:
1) dziewczęta: ciemna spódnica lub spodnie i biała bluzka;
2) chłopcy: ciemne spodnie i biała koszula.
5. Podczas zajęć wychowania fizycznego uczniów obowiązuje strój sportowy.”
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie
odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
„Na terenie szkoły obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych podczas
wszystkich zajęć edukacyjnych (aparaty powinny być wyłączone i schowane), chyba, że
nauczyciel prowadzący zajęcia zezwoli na korzystanie z nich jako narzędzi
wspomagających proces nauczania. Poza zajęciami edukacyjnymi telefon może być
używany jedynie podczas pierwszej przerwy obiadowej. Uczniowie mają wówczas
możliwość wyłącznie wykonywania i odbierania połączeń, wysyłania oraz odbierania sms.
W nagłych sytuacjach uczeń może wykonać połączenie w obecności nauczyciela lub w
sekretariacie szkoły.”
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy
uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać
się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie
zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie/ Nie dotyczy
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół
szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie): stołówka
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie
dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej
kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie
tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w
której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania
finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady
Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na
stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której
nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę
Rodziców. nagrody dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców. 15.09.2020r.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
15.11.2017r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc
kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
„Kandydaci muszą mieć co najmniej bardzo dobrą ocenę z zachowania na koniec roku
szkolnego poprzedzającego wybory, a w roku, w którym odbywają się wybory nie sprawiać
problemów wychowawczych. O pełnienie funkcji przewodniczącego mogą się ubiegać
także członkowie Rady Samorządu Uczniowskiego.”
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział
nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz
Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w
jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z
zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? - 16 godzin
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i
ukończonych kursów. Wyższe studia magisterskie: Psychologia – „Psychologia zdrowia i
kliniczna”
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce? -
355
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? - 342
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? - 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? - 108
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
(termomodernizacja została przeprowadzona w 2007r.)
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach?
Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne
urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie
powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w
przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie,
np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie? – żywa altana, ogród z placem zabaw.
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka
szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w
charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych
korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka
prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na
terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest
udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku
dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet
Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego
Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, proszę o wpisanie
“nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, proszę o
wpisanie “nie dotyczy”.
OŚWIADCZENIE
O WYRAŻENIU ZGODY PRZEZ RODZICÓW/PRAWNYCH OPIEKUNÓW
NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH WŁASNYCH I DZIECKA
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L z 2016r. nr 119/1), zw. RODO, oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych i danych mojego dziecka:
202000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000008400
Roo RR RR 000 RR 000000 ORO O ROR RR RR 0 0000000000 OOOO OOO OOOO OPER OO ROR ROR OO PO OOOO OSO C ORO 0a 0o
(imię i nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia dziecka)
przez Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11 w Rzeszowie w celu realizacji statutowych zadań
dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych szkoły.
1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia
j/w o ochronie danych w celu realizacji zadań ustawowych, określonych w Ustawie — Prawo
oświatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 900) oraz Ustawy o systemie oświaty
z dnia 7 września 1991 r. ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2230).
2. Administratorem danych osobowych Pani/Pana, danych dziecka i osób odbierających
dziecko na podstawie pisemnego upoważnienia jest Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11
w Rzeszowie z siedzibą przy ulicy Beskidzkiej 5, reprezentowany przez Dyrektora
(tel.: 17 748 38 40, email: sekretariat©zszp11.resman.pl).
3. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 11
w Rzeszowie podane są w klauzuli informacyjnej zamieszczonej na stronie internetowej szkoły
(www.zszp11.resman.pl).
4. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne
w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu dydaktyczno-wychowawczo-
opiekuńczego szkoły, a w szczególności w celu: prowadzenia dokumentacji przebiegu
nauczania, organizacji wycieczek, konkursów, zawodów sportowych, imprez szkolnych
i środowiskowych, wydawania zaświadczeń, promocji szkoły, ubezpieczenia, udzielania
pomocy psychologiczno-pedagogicznej, kontaktów nauczycieli z rodzicami, prowadzenia karty
zdrowia, rekrutacji, publikowania informacji z życia szkoły oraz wykorzystania wizerunku na
stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 w Rzeszowie, profilu szkoły w
serwisach społecznościowych Facebook (https://www.facebook.com/zspiirzeszow) i Instagram
(https://www.instagram.com/zszp11/), kanale szkoły w serwisie YouTube
(https://www.youtube.com/channel/UCeBFh6OUeqWZXGZZOI80cvw), w gazetce szkolnej „Pinezka” i na
tablicach ogłoszeń oraz prowadzenia monitoringu i zapewnienia odpowiedniego poziomu
bezpieczeństwa uczniów.
5. Dane osobowe będą pozyskiwane przez dyrekcję szkoły, nauczycieli, wychowawców,
pedagogów, psychologa, higienistkę, pracowników sekretariatu, księgowości i biblioteki.
6. Dane osobowe mogą być udostępniane organom umocowanym do ich pozyskania na mocy
prawa powszechnie obowiązującego.
7. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów dla jakich zostały
zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych swoich oraz dziecka, prawo
żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania oraz prawo wycofania zgody, co nie ma wpływu na
przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi na czynności przetwarzania swoich danych
osobowych oraz danych dziecka do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie tych danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
10. Podanie danych osobowych, swoich i dziecka, jest wymogiem ustawowym
i obowiązkiem w świetle przepisów prawa oświatowego.
po yo a ooo ooo ooo aoi , , , | /|/|/||/|/|/|/|/|/|/|/ó/ó/ó/ó/ó/|/| dniói000:0%0:00:0.0:0:0.0.0:0:0:0:070:0:00:010:0:07010000:0.0:5:6:60:006656 000 IGO GOKW
miejscowość, data czytelny podpis matki/prawnego opiekuna
...2220.200000000000000000000000000000000000000000000000000000
czytelny podpis ojca/prawnego opiekuna -
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7
Ocena LLM: E) email jest odpowiedzią z innej instytucji lub na inny wniosek.Załączniki
- WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI_PUBLICZNEJ_ZNa27rp.PDF
- Pytanie_69_ZBQ9pPK.pdf
Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 11 w Rzeszowie
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce
przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)
funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)?
Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły,
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić
daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o
zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
„Stopień celujący (6) otrzymuje uczeń, który samodzielnie i twórczo rozwija własne
uzdolnienia, biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami i umiejętnościami w
rozwiązywaniu problemów teoretycznych i praktycznych w ramach programu danej klasy,
proponuje rozwiązania nietypowe lub osiąga sukcesy w konkursach i olimpiadach
przedmiotowych, zawodach sportowych i innych;”
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny?
Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się?
Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub
istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się?
Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych
w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i
makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie „nie dotyczy”.
„Ubiór ucznia
1. Uczeń zobowiązany jest do dbania o schludny wygląd zewnętrzny oraz noszenia
stosownego stroju w stonowanych barwach.
2. Zabrania się także noszenia odzieży:
1) odsłaniającej plecy, brzuch, dekolt, uda;
2) zawierającej napisy i znaki nawołujące do czynów niezgodnych z prawem;
3) zawierającej symbole klubów sportowych;
4) mającej niestosowne zwroty lub grafikę.
3. Noszony strój musi być wykonany z nieprzezroczystej tkaniny.
4. W czasie świąt, uroczystości szkolnych i pozaszkolnych ucznia obowiązuje strój galowy:
1) dziewczęta: ciemna spódnica lub spodnie i biała bluzka;
2) chłopcy: ciemne spodnie i biała koszula.
5. Podczas zajęć wychowania fizycznego uczniów obowiązuje strój sportowy.”
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie
odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
„Na terenie szkoły obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych podczas
wszystkich zajęć edukacyjnych (aparaty powinny być wyłączone i schowane), chyba, że
nauczyciel prowadzący zajęcia zezwoli na korzystanie z nich jako narzędzi
wspomagających proces nauczania. Poza zajęciami edukacyjnymi telefon może być
używany jedynie podczas pierwszej przerwy obiadowej. Uczniowie mają wówczas
możliwość wyłącznie wykonywania i odbierania połączeń, wysyłania oraz odbierania sms.
W nagłych sytuacjach uczeń może wykonać połączenie w obecności nauczyciela lub w
sekretariacie szkoły.”
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy
uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać
się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie
zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie/ Nie dotyczy
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół
szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie): stołówka
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie
dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej
kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie
tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w
której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania
finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady
Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady
Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na
stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której
nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę
Rodziców. nagrody dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców. 15.09.2020r.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
15.11.2017r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc
kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
„Kandydaci muszą mieć co najmniej bardzo dobrą ocenę z zachowania na koniec roku
szkolnego poprzedzającego wybory, a w roku, w którym odbywają się wybory nie sprawiać
problemów wychowawczych. O pełnienie funkcji przewodniczącego mogą się ubiegać
także członkowie Rady Samorządu Uczniowskiego.”
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział
nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz
Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w
jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z
zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? - 16 godzin
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i
ukończonych kursów. Wyższe studia magisterskie: Psychologia – „Psychologia zdrowia i
kliniczna”
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce? -
355
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? - 342
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? - 0
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? - 108
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
(termomodernizacja została przeprowadzona w 2007r.)
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach?
Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne
urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie
powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w
przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie,
np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie? – żywa altana, ogród z placem zabaw.
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka
szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w
charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych
korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka
prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na
terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest
udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku
dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet
Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego
Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, proszę o wpisanie
“nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, proszę o
wpisanie “nie dotyczy”.
OŚWIADCZENIE
O WYRAŻENIU ZGODY PRZEZ RODZICÓW/PRAWNYCH OPIEKUNÓW
NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH WŁASNYCH I DZIECKA
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L z 2016r. nr 119/1), zw. RODO, oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych i danych mojego dziecka:
202000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000008400
Roo RR RR 000 RR 000000 ORO O ROR RR RR 0 0000000000 OOOO OOO OOOO OPER OO ROR ROR OO PO OOOO OSO C ORO 0a 0o
(imię i nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia dziecka)
przez Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11 w Rzeszowie w celu realizacji statutowych zadań
dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych szkoły.
1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia
j/w o ochronie danych w celu realizacji zadań ustawowych, określonych w Ustawie — Prawo
oświatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 900) oraz Ustawy o systemie oświaty
z dnia 7 września 1991 r. ( Dz.U. z 2022 r. poz. 2230).
2. Administratorem danych osobowych Pani/Pana, danych dziecka i osób odbierających
dziecko na podstawie pisemnego upoważnienia jest Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11
w Rzeszowie z siedzibą przy ulicy Beskidzkiej 5, reprezentowany przez Dyrektora
(tel.: 17 748 38 40, email: sekretariat©zszp11.resman.pl).
3. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 11
w Rzeszowie podane są w klauzuli informacyjnej zamieszczonej na stronie internetowej szkoły
(www.zszp11.resman.pl).
4. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne
w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu dydaktyczno-wychowawczo-
opiekuńczego szkoły, a w szczególności w celu: prowadzenia dokumentacji przebiegu
nauczania, organizacji wycieczek, konkursów, zawodów sportowych, imprez szkolnych
i środowiskowych, wydawania zaświadczeń, promocji szkoły, ubezpieczenia, udzielania
pomocy psychologiczno-pedagogicznej, kontaktów nauczycieli z rodzicami, prowadzenia karty
zdrowia, rekrutacji, publikowania informacji z życia szkoły oraz wykorzystania wizerunku na
stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 w Rzeszowie, profilu szkoły w
serwisach społecznościowych Facebook (https://www.facebook.com/zspiirzeszow) i Instagram
(https://www.instagram.com/zszp11/), kanale szkoły w serwisie YouTube
(https://www.youtube.com/channel/UCeBFh6OUeqWZXGZZOI80cvw), w gazetce szkolnej „Pinezka” i na
tablicach ogłoszeń oraz prowadzenia monitoringu i zapewnienia odpowiedniego poziomu
bezpieczeństwa uczniów.
5. Dane osobowe będą pozyskiwane przez dyrekcję szkoły, nauczycieli, wychowawców,
pedagogów, psychologa, higienistkę, pracowników sekretariatu, księgowości i biblioteki.
6. Dane osobowe mogą być udostępniane organom umocowanym do ich pozyskania na mocy
prawa powszechnie obowiązującego.
7. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów dla jakich zostały
zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych swoich oraz dziecka, prawo
żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania oraz prawo wycofania zgody, co nie ma wpływu na
przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi na czynności przetwarzania swoich danych
osobowych oraz danych dziecka do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie tych danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
10. Podanie danych osobowych, swoich i dziecka, jest wymogiem ustawowym
i obowiązkiem w świetle przepisów prawa oświatowego.
po yo a ooo ooo ooo aoi , , , | /|/|/||/|/|/|/|/|/|/|/ó/ó/ó/ó/ó/|/| dniói000:0%0:00:0.0:0:0.0.0:0:0:0:070:0:00:010:0:07010000:0.0:5:6:60:006656 000 IGO GOKW
miejscowość, data czytelny podpis matki/prawnego opiekuna
...2220.200000000000000000000000000000000000000000000000000000
czytelny podpis ojca/prawnego opiekuna