- Zdrowa Szkoła
- Zdrowa Szkoła #160
Zdrowa Szkoła #160
Instytucja: |
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W OPOCZNIE |
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie odczytania wiadomości o tytule: "Wniosek o informację DOPAMINA LAB" przez I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W OPOCZNIE
Ocena LLM: D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W OPOCZNIE i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną. -
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W OPOCZNIE
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W OPOCZNIE i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- Dokument.docx
- IMG_0001.pdf
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email sprawa-72522@info.szkolajestnasza.pl
Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub wpisanie prawidłowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie odpowiednich danych i informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytań ale większość z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie. Odpowiedź nie powinna zająć więcej niż 30-40 minut.
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
Przyjmuje się ogólnie obowiązującą w szkole wagę ocen wystawianych za poszczególne formy sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów.
W związku z wymogami dziennika elektronicznego wprowadza się, zawarte w tabeli, poniższe symbole stopni szkolnych, natomiast wagę ocen wpisywanych w dzienniku elektronicznym, również ustala się następująco
Kategoria ocen Symbol Kolor oznaczenia i waga
Odpowiedź/Wypowiedź/odpowiedź/ wypowiedź ustna /pisemna ucznia O (O1,O2,O3,….O9 ) /W (W1,W2,W3,W4….W9) Czarny/ waga 1
Praca klasowa PK (PK1,PK2,PK3…PK9) Czerwony/ waga 4
Poprawa pracy klasowej pPK ( bez numeracji, w opisie podajemy czego dotyczy) Czerwony/ waga 4
Sprawdzian S (S1,S2,S3,…S9) Czerwony/ waga 3
Poprawa sprawdzianu pS (pS1,pS2,…pS9) Czerwony/ waga 3
K- krótka praca kontrolna, kartkówka K (K1,K2,K3,…K9) Zielony/ waga 2
Praca domowa Pd (Pd1,Pd2,Pd3,…Pd9) Czarny/ waga 1
Aktywność ucznia na lekcji Akt Czarny/ waga 1
Nieprzygotowania Np Czarny/ waga 0
Próbna matura M (M1,M2,M3,…M9) - wyniki procentowe dodajemy przy ocenie, wpisując je w nawiasie Czerwony/waga 5
Test diagnozujący Td – wpisujemy wyniki procentowe, ocenę możemy dodać, wpisując ją w nawiasie Dowolny/waga 0
Czytanie ze zrozumieniem Cz (Cz1,Cz2,Cz3,…Cz9) Zielony/waga 3
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
Uczeń jest zobowiązany do pisania pracy klasowej obejmującej kompleksową część materiału oraz do sprawdzianu. W przypadku nieobecności uczeń ma obowiązek napisać ten sprawdzian lub pracę klasową w terminie uzgodnionym z nauczycielem.
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
Ustala się następujące ogólne kryteria ocen:
Stopień celujący otrzymuje uczeń, który:
• posiadł wiedzę i umiejętności znacznie wykraczające poza program nauczania i wymagania programowe przedmiotu w danej klasie,
• biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych lub praktycznych z programu nauczania danej klasy, proponuje rozwiązania nietypowe, rozwiązuje także zadania wykraczające poza program nauczania,
• uczestniczy i odnosi sukcesy w pozaszkolnych formach aktywności związanych z danymi zajęciami edukacyjnymi (konkursy przedmiotowe, zawody sportowe)
, • posiada wysoki ponadprzeciętny stopień aktywności fizycznej, duże umiejętności techniczne w wybranej dyscyplinie sportu, znaczące osiągnięcia indywidualne lub zespołowe w międzyszkolnych zawodach sportowych,
• z przedmiotu plastyka/muzyka- poza wykraczającymi poza program nauczania wiadomościami i umiejętnościami uczeń musi wykazać się udokumentowanymi osiągnięciami własnej twórczości muzycznej (np. szkoła muzyczna) lub plastycznej (młodzieżowe konkursy plastyczne)
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
Uczniów Liceum obowiązuje schludny wygląd przy zachowaniu następujących ustaleń:
a) w doborze ubioru należy zachować umiar, pamiętając, że Liceum jest dla ucznia miejscem nauki,
b) każdy uczeń posiada strój galowy, w którym ma obowiązek występować: - na uroczystościach szkolnych, - w czasie pełnienia dyżuru gospodarza Liceum, - na imprezach okolicznościowych Liceum . Strój galowy: - dla dziewcząt – ciemna spódnica (lub spodnie) i jasna bluzka; ewentualnie żakiet, sukienka; - dla chłopców – ciemny garnitur, biała koszula
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Uczniom nie wolno:
- Rejestrować przy pomocy urządzeń technicznych obrazów i dźwięków bez wiedzy i zgody zainteresowanych.
- Używać podczas zajęć edukacyjnych telefonów komórkowych. W sytuacjach nagłych informacje przekazywane są za pośrednictwem sekretariatu szkoły.
Zasady korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych na terenie szkoły
- Uczeń na odpowiedzialność swoją i rodziców lub prawnych opiekunów przynosi do szkoły telefon komórkowy lub inne urządzenia elektroniczne;
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie tego rodzaju sprzętu.
- W czasie lekcji obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych;
Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych uczeń ma obowiązek schować aparat telefoniczny. Ma on być wyciszony i w trybie „bez wibracji”.
Korzystanie z telefonu jest możliwe jedynie za zgodą nauczyciela i w celach dydaktycznych.
W razie konieczności skontaktowania się z rodzicami czy omówienia ważnej sprawy uczeń ma obowiązek zwrócić się do nauczyciela z prośbą o pozwolenie na skorzystanie z telefonu .
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
Nagrody dla uczniów – konkursy szkolne oraz nagrody dla Absolwentów, delegacje Banery reklamowe- nabór na nowy rok szkolny, ulotki reklamowe- nabór na nowy rok szkolny, ,organizacja Dnia Otwartego Szkoły,
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
26 września 2016 roku
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
4 września 2023 roku
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
W latach 2021-2024 wpłynęło 10 opinii Samorządu Uczniowskiego. Cztery opinie dotyczyły ustalenia dni wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Sześć opinii dotyczyło propozycji średniej ocen, za którą będzie przysługiwało stypendium za wyniki w nauce oraz za osiągnięcia sportowe.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
22 /22
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
Wyższe magisterskie, psychologia
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce?
745 uczniów
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
645 uczniów
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
Nikt nie uczęszczał
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?
340 uczniów
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
Ogród deszczowy, łąka kwietna
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
Opłata w wysokości 5,00 zł rocznie .
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
Zgoda przesłana w postaci skanu dokumentu.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
UZASADNIENIE
W ostatnich latach w polskiej szkole doświadczamy wielu zmian. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest rozpoznanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach. Publikację roześlemy do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Udostepnimy ją także na naszej stronie interentowej. Zależy nam na tworzeniu środowiska współpracy, dialogu, otwartości i równości, wspieraniu kadr zarządzających oraz pedagogicznych szkół i rodziców a także promocji praw dzieci i praw człowieka w edukacji.
Działanie realizujemy wramach projektu "Zdrowa szkoła", który jest wspierany przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej i współfinansowany przez Komisję Europejską w ramach Projektu „Building Bridges - Civic Capital in Local Communities”, realizowanego ze środków programu CERV finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach programu „Obywatele, Równość, Prawa i Wartości” na lata 2021 – 2027.
Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej). W razie dodatkowych pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi lub wątpliwości, prosimy o kontakt:Sowie ważwiętyczeije Westa wdaje adi ai dn: Seiko a
(miejscowość) (data)
OŚWIADCZENIE
zgody na przetwarzanie danych osobowych
dotyczy uczennicy/ucznia
(imię i nazwisko)
Wyrażam zgodę na zbieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie:
* danych osobowych mojego dziecka oraz moich, jako rodzica (opiekuna prawnego),
w zakresie:
działalności dydaktyczno — wychowawczo - opiekuńczej I Liceum Ogólnokształcącego
im. Stefana Żeromskiego w Opocznie oraz gromadzenia danych w Systemie Informacji
Oświatowej
Oświadczenie moje jest ważne na cały cykl kształcenia mojego dziecka w I Liceum
Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Opocznie i po jego ukończeniu.
Informujemy, że rodzicom (opiekunom prawnym) uczennicy/ucznia przysługuje prawo
wglądu: do danych uczennicy/ucznia, uaktualniania ich czy sprostowania, jeżeli dane te'są
niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe. Jednocześnie informuję, że administrator
danych osobowych — dyrektor szkoły — dołoży. wszelkich starań, aby dane były zbierane,
przetwarzane i chronione zgodnie z prawem. |
Opoczno, dnia... ou looked szeaao ina.
podpis rodzica (opiekuna prawnego)
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U.
2016 r. poz. 922),
2. Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie prowadzenia przez publiczne.
przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej
i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017r. poz. 1646),
3. Ustawa z dn.15 kwietnia 201 Ir. o systemie informacji oświatowej (Dz. U.2011 nr 139
poz.814 ze zm.). ż
4. Art. 13 ust. I Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwiemia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), zwane dalej RODO.
(imiona i nazwisko obojga rodziców lub opiekunów prawnych)
Zgoda na przetwarzanie wizerunku ucznia
w celach promocyjno-marketingowych szkoły
Niniejszym wyrażam/nie wyrażam* zgodę/y na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie wizerunku
(imię, nazwisko ucznia, numer PESEL)
w postaci fotografii cyfrowej lub filmów zarejestrowanych podczas realizacji konkursów,
wyjazdów szkolnych, turniejów sportowych i innych uroczystości szkolnych, przez
l Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Opocznie
zwane dalej „Szkołą”, w tym w szczególności na potrzeby działalności promocyjno-
marketingowej szkoły prowadzonej za pośrednictwem: iza i
e gazetki szkolnej
e strony internetowej szkoły pod adresem www.lozeromski.opoczno.pl
e prasie i
Oświadczenie moje jest ważne na cały cykl kształcenia mojego dziecka w | Liceum
Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Opocznie i po jego ukończeniu.
Data i czytelny podpis rodzica/opiekuna
prawnego
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, art.23 ust.1. (Dz.U. z 2016 r. poz.
922 z póź.zm.)
2. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (art. 4
ust 11, art.6,7)
3. Kodeks Cywilny