- Zdrowa Szkoła
- Zdrowa Szkoła #320
Zdrowa Szkoła #320
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
9 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Twardo odrzucony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez SOWP
Poprawiłem email i doszło, ale to znowu jest część zespołu szkół. -
Potwierdzenie odczytania wiadomości o tytule: "[SPAM] Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB" przez V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu. -
odpowiedź na pismo przez V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.Załączniki
- Wniosek_z_23.09.2024r._-_odpowiedź.pdf
- Załącznik_nr_2._Zgoda_rodzica_na_przetwarzanie_danych_osobowych_i_dziecka.pdf
- załącznik_nr_1_Rada_Rodziców.pdf
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim w odpowiedzi
na wniosek z dnia 23.09.2024r. udziela informacji publicznej dotyczących poniższych
zagadnień:
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje
stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)
funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem
średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie
dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje
się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły,
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną
ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o
zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
stopień celujący otrzymuje uczeń, który:
posiadł wiedzę i umiejętności objęte program nauczania przedmiotu w danej
klasie, samodzielnie i twórczo rozwija własne uzdolnienia, biegle posługuje
się zdobytymi wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych
lub praktycznych z programu nauczania danej klasy, proponuje rozwiązania
nietypowe,
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub
istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w
punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i
makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie „nie dotyczy”.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie
odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Zasady korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych na terenie
szkoły:
1. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za telefon, czy inne urządzenia elektroniczne
(np.: słuchawki, dyktafon, odtwarzacz mp3, itp. …), które uczeń posiada na terenie szkoły.
2. W czasie lekcji obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych i innych urządzeń
elektronicznych np. dyktafonów, odtwarzaczy MP3, bez zgody nauczyciela.
3. Poprzez „używanie" należy rozumieć (w wypadku telefonu komórkowego):
a) nawiązywanie połączenia telefonicznego,
b) redagowanie lub wysyłanie wiadomości typu sms, mms lub podobnej,
c) rejestrowanie materiału audiowizualnego,
d) odtwarzanie materiału audiowizualnego lub dokumentacji elektronicznej,
e) transmisję danych,
f) wykonywanie obliczeń.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy
uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Telefony przekazywane są do wicedyrektora
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z
lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw
lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w
postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy,
jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty
środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której
nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe
wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców
Państwa placówki.
Załącznik nr1
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie
internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
Nagrody dla uczniów, dopłaty do wyjazdów uczniów na zawody międzyszkolne, dofinansowanie
imprez szkolnych, dojazdy na praktyki itp.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców. 20.02.2020r.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
Wrzesień 2013r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do
organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
Kandydujący na Przewodniczącego szkoły oraz do Zarządu Samorządu Uczniowskiego musi:
-być uczniem szkoły
-zgłosić chęć kandydowania w wyznaczonym terminie opiekunowi SU
-przedstawić program działania społeczności uczniowskiej i wziąć udział w kampanii wyborczej
-mieć minimum bardzo dobra ocenę z zachowania i pozytywne wyniku w nauce
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i
nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji
Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z
zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
Psycholog – 1 etat
Pedagog – 2 etaty
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych
kursów.
Wykształcenie kierunkowe magisterskie
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce? Nie
dotyczy
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 854 uczniów
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0 uczniów
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? 561 uczniów
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne
urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza
wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku
fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.:
ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w
charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści
przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr
korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie
placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest
udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka,
który jest stosowany w Państwa Szkole.
Załącznik nr 2
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny?
Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego
Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych rodzica/opiekuna prawnego i dziecka
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych własnych i dziecka
imię i nazwisko dziecka
w zakresie:
—- imię i nazwisko
—- data urodzenia
—- adres zamieszkania
— numeru telefonu
—- adresu prywatnej poczty elektronicznej
— adresu do korespondencji
—- danych osobowych dotyczących stanu zdrowia
— wizerunku
— głosu
przez administratora danych tj. Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie
Maz., e-mail: dyrektorQzspl.edu.pl, w celu realizacji statutowych zadań dydaktycznych, opiekuńczych
i wychowawczych w placówce i promocji szkoły.
Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo:
—-_ dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych
— _ do wycofania zgody w dowolnym momencie ; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofanie
Oświadczam, że podaje moje dane osobowe dobrowolne, w celu realizacji zadań wynikających z realizacji
statutowych zadań szkoły.
* niepotrzebne skreślić
data, podpis rodzica/opiekuna prawnego
Kontakt z IOD e-mail: inspektorQzsp1.edu.pl|
SPRAWOZDANIE KOMISJI REWIZYJNEJ RADY RODZICÓW
PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 -
IM TADEUSZA KOŚCIUSZKI W TOMASZOWIE MAZ UL SW ANTONIEGO 29
Z DZIAŁALNOŚCI W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
s
W skład Komisji Rewizjnej wchodzą: ,
Przewodniczący Komisji Sebastian Sikora
członek Komisji Rewizyjnej Agata Zielińska
członek Komisji Rewizyjnej Edyta Psut
Komisja Rewizyjna sprawdziła prawidłowość prowadzonej dokumentacji Rady Rodziców, w tym:
- prawidłowość protokołowania posiedzeń Rady Rodziców,
- gospodarowania środkami finansowymi i ich wydatkowania zgodnego z Regulaminem Rady
Rodziców i Statutem Szkoły oraz udokumentowania i księgowania. -
l
Kontrola Obsługi księgowej i kasowej Rady Rodziców.
Komisja dokonała sprawdzenia bilansu otwarcia Rady Rodziców na dzień 01.08. 2023 r.,
zapisów księgowych i bilansu zamknięcia na dzień 31.08.2023 r.
»
Bilans otwarcia: |
Stan w kasie na dzień 01.09.2022 r. 318,91 zł
Stan na rachunku bankowym na dzień 01.09.2022 r. - 28 115,19 zł
Wpływy w roku szkolnym 2022/2023 wynosiły: Razem wpływy 70 247,00 zł "
- wpłaty od rodziców 64 781,00 zł
- wpłaty za dojazdy na praktyki 4 866,00 zł
- pozostałe darowizny 600,00 zł
Wydatki w roku szkolnym 2022/2023 wynosiły: Razem wydatki 80 161,55 zł
- pomoc materialna 500,00 zł
- nagrody dla uczniów 38 533,88 zł
- dojazdy na praktyki 4 866,00 zł
- opłaty za dojazdy i udział uczniów w zawodach międzyszkolnych
M 5 148,30 zł
fundusz do dyspozji rad klasowych
- dopłaty do studniówek 5 000,00 zł
- imprezy szkolne 10 406,76 zł
- świadczenia na rzecz szkoły 11 084,07 zł
- koszty administracji 1 636,10 zł
- ZAIKS za IV MEGA FESTYN MECHANIKA 2 986,44 zł ;
- Bilans zamknięcia:
Stan w kasie na dzień 31.08.2023 r. 4718,00 zł
Stan na rachunku bankowym na dzień 31.08.2023 r. 15 000,39 zł
Dokumentację sprawdzoni pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym.
Komisja Rewizjna stwierdziła, że dokumentacja Rady Rodziców za rok szkolny 2022/2023
jest prowadzona prawidłowo. .
Strona 1 -
Potwierdzenie odczytania wiadomości o tytule: "[SPAM] Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB - raport i wyniki diagnozy" przez V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Ocena LLM: D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną. -
Wniosek o informację DOPAMINA LAB - raport i wyniki diagnozy przez V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Ocena LLM: G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.Załączniki
- Wniosek_z_10.03.2025r._-_odpowiedź.pdf
- załącznik_nr_1_Rada_Rodziców.pdf
- Załącznik_nr_2._Zgoda_rodzica_na_przetwarzanie_danych_osobowych_i_dziecka.pdf
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim w odpowiedzi
na wniosek z dnia 10.03.2025r. udziela informacji publicznej dotyczących poniższych
zagadnień:
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)
2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje
stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.)
funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem
średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie
dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje
się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie
7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły,
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną
ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o
zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
stopień celujący otrzymuje uczeń, który:
posiadł wiedzę i umiejętności objęte program nauczania przedmiotu w danej
klasie, samodzielnie i twórczo rozwija własne uzdolnienia, biegle posługuje
się zdobytymi wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych
lub praktycznych z programu nauczania danej klasy, proponuje rozwiązania
nietypowe,
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub
istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy
14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w
punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i
makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)
15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o
wpisanie „nie dotyczy”.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie
odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
Zasady korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych na terenie
szkoły:
1. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za telefon, czy inne urządzenia elektroniczne
(np.: słuchawki, dyktafon, odtwarzacz mp3, itp. …), które uczeń posiada na terenie szkoły.
2. W czasie lekcji obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych i innych urządzeń
elektronicznych np. dyktafonów, odtwarzaczy MP3, bez zgody nauczyciela.
3. Poprzez „używanie" należy rozumieć (w wypadku telefonu komórkowego):
a) nawiązywanie połączenia telefonicznego,
b) redagowanie lub wysyłanie wiadomości typu sms, mms lub podobnej,
c) rejestrowanie materiału audiowizualnego,
d) odtwarzanie materiału audiowizualnego lub dokumentacji elektronicznej,
e) transmisję danych,
f) wykonywanie obliczeń.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy
uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Telefony przekazywane są do wicedyrektora
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy
22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z
lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw
lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte
26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte
27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w
postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczy
ORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy,
jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty
środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której
nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe
wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców
Państwa placówki.
Załącznik nr1
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie
internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się
Rady Rodziców.
35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
Nagrody dla uczniów, dopłaty do wyjazdów uczniów na zawody międzyszkolne, dofinansowanie
imprez szkolnych, dojazdy na praktyki itp.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców. 20.02.2020r.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
Wrzesień 2013r.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do
organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
Kandydujący na Przewodniczącego szkoły oraz do Zarządu Samorządu Uczniowskiego musi:
-być uczniem szkoły
-zgłosić chęć kandydowania w wyznaczonym terminie opiekunowi SU
-przedstawić program działania społeczności uczniowskiej i wziąć udział w kampanii wyborczej
-mieć minimum bardzo dobra ocenę z zachowania i pozytywne wyniku w nauce
40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i
nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji
Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich
sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z
zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
Psycholog – 1 etat
Pedagog – 2 etaty
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych
kursów.
Wykształcenie kierunkowe magisterskie
ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce? Nie
dotyczy
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii? 854 uczniów
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki? 0 uczniów
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ? 561 uczniów
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne
urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza
wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku
fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.:
ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?
58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie
59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w
charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?
64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści
przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr
korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie
placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest
udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka,
który jest stosowany w Państwa Szkole.
Załącznik nr 2
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny?
Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu
Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego
Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.|
SPRAWOZDANIE KOMISJI REWIZYJNEJ RADY RODZICÓW
PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 -
IM TADEUSZA KOŚCIUSZKI W TOMASZOWIE MAZ UL SW ANTONIEGO 29
Z DZIAŁALNOŚCI W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
s
W skład Komisji Rewizjnej wchodzą: ,
Przewodniczący Komisji Sebastian Sikora
członek Komisji Rewizyjnej Agata Zielińska
członek Komisji Rewizyjnej Edyta Psut
Komisja Rewizyjna sprawdziła prawidłowość prowadzonej dokumentacji Rady Rodziców, w tym:
- prawidłowość protokołowania posiedzeń Rady Rodziców,
- gospodarowania środkami finansowymi i ich wydatkowania zgodnego z Regulaminem Rady
Rodziców i Statutem Szkoły oraz udokumentowania i księgowania. -
l
Kontrola Obsługi księgowej i kasowej Rady Rodziców.
Komisja dokonała sprawdzenia bilansu otwarcia Rady Rodziców na dzień 01.08. 2023 r.,
zapisów księgowych i bilansu zamknięcia na dzień 31.08.2023 r.
»
Bilans otwarcia: |
Stan w kasie na dzień 01.09.2022 r. 318,91 zł
Stan na rachunku bankowym na dzień 01.09.2022 r. - 28 115,19 zł
Wpływy w roku szkolnym 2022/2023 wynosiły: Razem wpływy 70 247,00 zł "
- wpłaty od rodziców 64 781,00 zł
- wpłaty za dojazdy na praktyki 4 866,00 zł
- pozostałe darowizny 600,00 zł
Wydatki w roku szkolnym 2022/2023 wynosiły: Razem wydatki 80 161,55 zł
- pomoc materialna 500,00 zł
- nagrody dla uczniów 38 533,88 zł
- dojazdy na praktyki 4 866,00 zł
- opłaty za dojazdy i udział uczniów w zawodach międzyszkolnych
M 5 148,30 zł
fundusz do dyspozji rad klasowych
- dopłaty do studniówek 5 000,00 zł
- imprezy szkolne 10 406,76 zł
- świadczenia na rzecz szkoły 11 084,07 zł
- koszty administracji 1 636,10 zł
- ZAIKS za IV MEGA FESTYN MECHANIKA 2 986,44 zł ;
- Bilans zamknięcia:
Stan w kasie na dzień 31.08.2023 r. 4718,00 zł
Stan na rachunku bankowym na dzień 31.08.2023 r. 15 000,39 zł
Dokumentację sprawdzoni pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym.
Komisja Rewizjna stwierdziła, że dokumentacja Rady Rodziców za rok szkolny 2022/2023
jest prowadzona prawidłowo. .
Strona 1Zgoda na przetwarzanie danych osobowych rodzica/opiekuna prawnego i dziecka
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych własnych i dziecka
imię i nazwisko dziecka
w zakresie:
—- imię i nazwisko
—- data urodzenia
—- adres zamieszkania
— numeru telefonu
—- adresu prywatnej poczty elektronicznej
— adresu do korespondencji
—- danych osobowych dotyczących stanu zdrowia
— wizerunku
— głosu
przez administratora danych tj. Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie
Maz., e-mail: dyrektorQzspl.edu.pl, w celu realizacji statutowych zadań dydaktycznych, opiekuńczych
i wychowawczych w placówce i promocji szkoły.
Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo:
—-_ dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych
— _ do wycofania zgody w dowolnym momencie ; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofanie
Oświadczam, że podaje moje dane osobowe dobrowolne, w celu realizacji zadań wynikających z realizacji
statutowych zadań szkoły.
* niepotrzebne skreślić
data, podpis rodzica/opiekuna prawnego
Kontakt z IOD e-mail: inspektorQzsp1.edu.pl