'

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Czy w szpitalu zatrudniono dietetyka/dietetyków? (chodzi o bezpośrednie zatrudnienie przez szpital, a nie przez firmę cateringową). Jeżeli tak, to wnosimy o udostępnienie zakresu jego/ich obowiązków.
    2. Ilu pacjentów przypada na jednego zatrudnionego dietetyka?
    3. Czy w szpitalu istnieje możliwość uzyskania indywidualnej porady dietetyka? Jeżeli tak, to w jaki sposób informuje się o tym pacjentów?
    4. Jaka jest wysokość całościowej dziennej stawki żywieniowej przypadającej na 1 pacjenta szpitala?
    5. Czy szpital korzysta z usług zewnętrznej firmy cateringowej? Jeżeli tak, to czy w podpisanej umowie określono minimalną kwotę/procent przeznaczone na zakup składników użytych do przygotowania posiłków?
    6. Czy szpital posiada dokumentację regulującą jakość produktów używanych do przygotowania posiłków – chodzi o wartość odżywczą i kaloryczną posiłków oraz dopuszczalną ilości konserwantów, barwników, dodatków? Jeśli tak, wnosimy o jej udostępnienie.
    7. Czy w szpitalu kontroluje się jakość posiłków podawanych pacjentom? Kto (stanowisko) odpowiada za te kontrole i jak często one się odbywają?
    8. Czy w szpitalu kontroluje się, czy pacjent spożywa odpowiednią ilość pokarmu? Kto (stanowisko) odpowiada za te kontrole i jak często one się odbywają?
    9. Czy w umowie z zewnętrzną firmą cateringową określono wymóg zatrudnienia dietetyka?
    10. Czy w szpitalu istnieje procedura zgłaszania skarg dotyczących niewłaściwego żywienia bądź zatrucia? Czy wyznaczono osobę odpowiedzialną za kontakt w sprawie zgłoszenia ww. skarg?
    11. Prosimy o podanie liczba skarg dotyczących niewłaściwego żywienia /zatrucia w szpitalu zgłoszonych do szpitala w 2017 i 2018 roku.
    12. Czy w 2018 r. lekarze przechodzili jakiekolwiek szkolenie z zakresu zasad prawidłowego żywienia chorych w szpitalu?
    13. Prosimy o podanie liczby i rodzajów diet stosowanych przez szpital wraz ze wskazaniem źródeł ich opracowania (wiedza lekarza/wiedza dietetyka/publikacje naukowe/źródła internetowe/wewnętrzne regulacje szpitala).
    14. Jeśli szpital nie jest w stanie zapewnić pacjentowi diety wskazanej przez lekarza (np. bezmlecznej czy bezglutenowej), to w jaki sposób zapewnia wówczas posiłki pacjentowi?
    15. Czy na życzenie pacjenta szpital zapewnia dietę wegetariańską lub wegańską?
    16. Czy szpital zapewnia chorym doustne suplementy pokarmowe wspomagające powrót do zdrowia (np. wspomagające gojenie ran, dostarczające dodatkowe ilości białka)?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o informację publiczną - ponaglenie przez AgnieszkaZdanowicz

    Szanowni Państwo,

    17 października 2019 r. skierowaliśmy do Państwa wniosek o następującej treści:

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Czy w szpitalu zatrudniono dietetyka/dietetyków? (chodzi o bezpośrednie zatrudnienie przez szpital, a nie przez firmę cateringową). Jeżeli tak, to wnosimy o udostępnienie zakresu jego/ich obowiązków.
    2. Ilu pacjentów przypada na jednego zatrudnionego dietetyka?
    3. Czy w szpitalu istnieje możliwość uzyskania indywidualnej porady dietetyka? Jeżeli tak, to w jaki sposób informuje się o tym pacjentów?
    4. Jaka jest wysokość całościowej dziennej stawki żywieniowej przypadającej na 1 pacjenta szpitala?
    5. Czy szpital korzysta z usług zewnętrznej firmy cateringowej? Jeżeli tak, to czy w podpisanej umowie określono minimalną kwotę/procent przeznaczone na zakup składników użytych do przygotowania posiłków?
    6. Czy szpital posiada dokumentację regulującą jakość produktów używanych do przygotowania posiłków – chodzi o wartość odżywczą i kaloryczną posiłków oraz dopuszczalną ilości konserwantów, barwników, dodatków? Jeśli tak, wnosimy o jej udostępnienie.
    7. Czy w szpitalu kontroluje się jakość posiłków podawanych pacjentom? Kto (stanowisko) odpowiada za te kontrole i jak często one się odbywają?
    8. Czy w szpitalu kontroluje się, czy pacjent spożywa odpowiednią ilość pokarmu? Kto (stanowisko) odpowiada za te kontrole i jak często one się odbywają?
    9. Czy w umowie z zewnętrzną firmą cateringową określono wymóg zatrudnienia dietetyka?
    10. Czy w szpitalu istnieje procedura zgłaszania skarg dotyczących niewłaściwego żywienia bądź zatrucia? Czy wyznaczono osobę odpowiedzialną za kontakt w sprawie zgłoszenia ww. skarg?
    11. Prosimy o podanie liczba skarg dotyczących niewłaściwego żywienia /zatrucia w szpitalu zgłoszonych do szpitala w 2017 i 2018 roku.
    12. Czy w 2018 r. lekarze przechodzili jakiekolwiek szkolenie z zakresu zasad prawidłowego żywienia chorych w szpitalu?
    13. Prosimy o podanie liczby i rodzajów diet stosowanych przez szpital wraz ze wskazaniem źródeł ich opracowania (wiedza lekarza/wiedza dietetyka/publikacje naukowe/źródła internetowe/wewnętrzne regulacje szpitala).
    14. Jeśli szpital nie jest w stanie zapewnić pacjentowi diety wskazanej przez lekarza (np. bezmlecznej czy bezglutenowej), to w jaki sposób zapewnia wówczas posiłki pacjentowi?
    15. Czy na życzenie pacjenta szpital zapewnia dietę wegetariańską lub wegańską?
    16. Czy szpital zapewnia chorym doustne suplementy pokarmowe wspomagające powrót do zdrowia (np. wspomagające gojenie ran, dostarczające dodatkowe ilości białka)?

    Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi, dlatego wzywamy Państwa do niezwłocznego jej udzielenia.

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872

  • Re: Wniosek o informację publiczną przez ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ

    Dzień dobry

    W odpowiedzi na Państwa maila z dnia 26 listopada 2019 r. uprzejmie
    informuję, iż odmawiam udzielenie informacji, o które wnioskujecie
    Państwo we wskazanym mailu gdyż przedmiotowe informacje nie stanowią
    informacji publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
    dostępie do informacji publicznej. Ponadto należy zwrócić uwagę, iż
    prawo do informacji podlega ograniczeniu ze względu na prywatność osoby
    fizycznej lub *tajemnicę przedsiębiorcy.*
    Dane, o których ujawnienie wnosicie Państwo w mailu stanowią tajemnicę
    przedsiębiorstwa, w rozumieniu art.  5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września
    2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    Z poważaniem

    Łukasz Węgrzyn

    Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
    **

    Od: ZOZ w Dabrowie Tarnowskiej <sekretariat@zozdt.pl
    <mailto:sekretariat@zozdt.pl>>
    Data: środa, 27 listopada 2019 09:54
    Do: Zbigniew <zcybulski@kancelariapiotrowska.pl
    <mailto:zcybulski@kancelariapiotrowska.pl>>
    Temat: Fwd: Wniosek o informację publiczną

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Wniosek o informację publiczną
    Data: Tue, 26 Nov 2019 18:33:36 -0000
    Nadawca: sprawa-17449@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Odpowiedź-Do: sprawa-17449@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Adresat: sekretariat@zozdt.pl

    W dniu 26.11.2019 o 19:33, sprawa-17449@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    --

    Pozdrawiam

    *Alina Świątek*

    */Specjalista ds. Kancelaryjnych/*

    */Sekretariat/*

    *Zespół Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej*

    33-200 Dąbrowa Tarnowska , ul.Szpitalna 1

    tel: 14-644-32-21 <tel:146443221>

    fax: 14-642-27-14 <tel:146422714>

    e-mail: sekretariat@zozdt.pl <mailto:sekretariat@zozdt.pl>

    błąd

    Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego
    jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
    Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne
    wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich
    podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli
    otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie
    nadawcy i usunięcie jej z komputera.

    Załączniki

  • DHL ARRIVAL NOTIFICATION // CONTAINER NO-65836583 ~ INVOICE - EXP 25/17-20 // 17- JUNE 2020 przez ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ

    ![](cid:dhlcovid.jpg)



    Dear Esteemed Customer,

    ---

    Your DHL Express shipment with waybill number 1334537013 from your client is
    on its way. We will require a signature at the time of delivery.

    ​The current estimated delivery is Tuesday Jul 20th by End of Day.

    In the absence of our delivery agents who is out on vacation due to COVID 19
    and cannot deliver mails at the moment.

    We write to inform you that the Attached document below is the Original
    Shipping documents, commercial invoice, packing list and BL as assigned to
    deliver to you.

    [![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732948482272526383/734670371214721124/DHL_SHIPPING_DOCS_XLXM.IMG)

    If you would like to find out about the many ways DHL helps you to track your
    shipment, or if you would like to know more about the services provided by
    DHL, simply connect to [www.dhl.com](https://deref-
    mail.com/mail/client/wW0kWg8SNCw/dereferrer/?redirectUrl=http%3A%2F%2Fwww.tnt.com)
    and select your location at any time.



    Best Regards,

    Naveed Castro | Dispatch Manager - Business Development & Marketing
    DHL Global Forwarding.
    DHL EXPRESS (GLOBAL), INC
    ![](cid:dhlgen.jpg)

    Załączniki

    • dhlcovid_zil0jTG.jpg (nieskanowany) Skanuj
    • dhlarrivaldocuments_Y8Y1L6Q.png (nieskanowany) Skanuj
    • dhlgen_9zQ2whS.jpg (nieskanowany) Skanuj
  • RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-17449@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ

    Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-17449@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
    lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
    GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
    nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
    dostawy przesyłki.




    [![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

    __ __

    Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


    **Lucian Sofrac**

    **Dispatch Service Manager**

    ** ** **DHL International Worldwide**

    Str. Traian Vuia Nr. 149,

    Cluj, Poland

    Phone: +40 021 2221777

    Mobile: +40 753 305 015

    lucian.sofrac@dhl.com

    [www.dhl.com](http://www.dhl.com)

    ![](cid:image005.jpg)

    |

    Załączniki

    • dhlarrivaldocuments_WUsEGet.png (nieskanowany) Skanuj
    • image005_tH81IrX.jpg (nieskanowany) Skanuj