Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
DOLINA BARYCZY sp. zo.o. STWIERDZAM
ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM
2021 -06-_|
Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
0.0.W Miliczu od PIS smoseeezezezaznojiozzsat owe
zdnia31.12.2020r.
Sabina Misiak
w sprawie: wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 zł.
Na podstawie $ 2 ust. 2) lit. a) Regulaminu Pracy Zarządu Spółki zatwierdzonego
uchwałą rady Nadzorczej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy”
sp. z o.o. nr 37/XIV/16 z dnia 4. lipca 2016 r. oraz w związku z art. 2 pkt. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019) zarządzam, co
następuje:
$1
Wprowadzam Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000 zł (dalej: Regulamin zamówień) w brzmieniu określonym
załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia. z
$2
Z dniem wejścia w życie Regulaminu zamówień, o którym mowa w $ 1 traci moc:
1. Zarządzenie nr 7/2011 Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Gospodarki
Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o. w Miliczu z dnia 29.12.2011 r.
zpóźniejszymi zmianami, w sprawie zatwierdzenia „Instrukcji udzielania
„ zamówień publicznych w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej „Dolina
Baryczy” sp. zo.o. w Miliczu”
$3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.01.2021 r.
PREZES ZARZĄDU
Milicz, dn. 31.12.2020 r. Sabin,
/ podpis Pręzesa Zarządu /
Rynek 21 >> aa biuro©pgkdolinabaryczy.pl
4 UR EWZLEEJCJOYEY DZ www.pgkdolinabaryczy.pl R
SSKOOMIIS
Sąd Rejonowy Wrocław-F abryczna KRS 0000 5. Kapitał zakładowy 58 605 000,00zł, NIP: 916 13
A Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
N
hy DOLINA BARYCZY sp. zo.o.
STWIERDZAM
ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM
2021 -D6- 1 4
PGK "Dolin
Rynek 21,
Regulamin udzielania zamówień publicznych
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej
130 000 zł
Milicz, 31.12.2020 r.
Rynek21 ONKOGHAOOINEPETAZSAANI
PEWNIENASNNECZNZNEC
ZACZ PECET IMZ PZTAYSAANI
Sąd Rejonowy Wrocław-Fabryczna KRS 0000255485. Kapitał zakładowy 58 605 000.00zł, NIP: 916 13 54
81
Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady udzielania zamówiśń publiczńydR Gowartóściji
szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 zł. ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM
2 „2021 -06- I 4
1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
1) wartości szacunkowej - należy e = rozumieć całkowite s
3) usługi - Re przez to rozumieć wszelkie świadczenia, których przedmiotem nie są
roboty budowlane lub dostawy, a które są usługami określonymi w przepisach wydanych
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) robotach budowlanych - należy przez to rozumieć roboty w rozumieniu ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
5) najkorzystniejszej ofercie - należy przez to rozumieć ofertę, która przedstawia
najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu
zamówienia albo ofertę z najniższą ceną;
6) wykonawcy - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie
zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia;
7) zamawiającym - należy przez to rozumieć Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
„Dolina Baryczy” sp. z o.o. z/s w Miliczu;
8) kierowniku zamawiającego - należy przez to rozumieć Prezesa Zarządu
Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z 0.0. z/s w Miliczu;
9) pracowniku ds. zamówień publicznych - należy przez to rozumieć pracownika
zamawiającego, który jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania;
10) zamówieniach - należy przez to rozumieć umowy, bądź zlecenie stanowiące odpłatne
świadczenie między zamawiającym a wykonawcą, których przedmiotem są usługi,
dostawy lub roboty budowlane;
11) regulaminie - należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin udzielania zamówień
publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000,00 zł;
12) umowie - należy przez to rozumieć umowy odpłatne zawierane między zamawiającym a
wykonawcą, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny.
13) Platformie Zakupowej - należy przez to rozumieć portal e-usług służący Zamawiającemu
do przeprowadzenia komunikacji, zbierania ofert i archiwizacji w zakresie zamówień
publicznych, znajdujących się pod adresem
www.platformazakupowa.pl/pn/pgkdolinabaryczy
14) dokumenty zamówienia - należy przez to rozumieć: wniosek o wszczęcie postepowania,
notatka z szacowania wartości zamówienia, protokół postępowania wygenerowany z
Platformy zakupowej (jeśli dotyczy), notatka z przeprowadzonej analizy rynku (jeśli
dotyczy).
2. Za przestrzeganie przepisów Regulaminu odpowiedzialni są:
1) Osoby kierujące komórkami organizacyjnymi zamawiającego i upoważnione do
zaciągania w imieniu zamawiającego zobowiązań z tytułu zakupów,
2) Inni pracownicy zamawiającego oraz pozostałe osoby w zakresie, w jakim powierzono im
czynności przy udzielaniu zamówienia.
3. Procedury udzielania zamówień uregulowano w następujących przedziałach wartości:
1. Zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej 5.000,00 zł,
2. Zamówienia o wartości szacunkowej równej lub wyższej 5.000,00 zł, ale nie większej niż
50.000,00 zł,
3. Zamówienia o wartości szacunkowej wyższej niż 50.000,00 zł, ale mniejszej niż
130.000,00 zł.
4. Dozamówień wskazanych w ust. 3 pkt 1) nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11.09.2019
r. Prawo zamówień publicznych oraz postanowień niniejszego regulaminu przy
równoczesnym obowiązku stosowania reguł wynikających z ustawy z dnia 27.08.2009 r. o
finansach publicznych.
$3
Zamówienia o wartości równej lub wyższej 5.000,00 zł netto, ale nie większej niż 50.000,00 zł
netto
1. Podstawą wszczęcia procedury o udzielenie zamówienia jest wniosek sporządzony przez
osoby wymienione w $2 ust.2 regulaminu. Wniosek musi zostać zaakceptowany przez
głównego księgowego oraz przez kierownika zamawiającego. Wzór wniosku stanowi
załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
2. Udzielając zamówienia należy przestrzegać niżej wymienionych zasad:
1) Przed udzieleniem zamówienia należy dokonać analizy rynku w celu wybrania takiego
wykonawcy, który zapewni odpowiednią jakość i cenę lub koszt przedmiotu zamówienia
przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb zamawiającego.
2) Analiza rynku polega w szczególności na przeprowadzeniu zapytania ofertowego -
zebraniu ofert (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy też zapytania wysłanego
w systemie informatycznym dedykowanym do obsługi zakupów) od potencjalnych
wykonawców. W przypadku, gdy analiza rynku polega na kierowaniu zaproszenia do
określonych przez zamawiającego wykonawców, do składania ofert zaprasza się
wykonawców świadczących w ramach prowadzonej działalności dostawy, usługi lub
roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia. Zaproszenie kieruje się do takiej
liczby wykonawców, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty.
Wzór zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 4do niniejszego regulaminu.
3) Wprzypadku gdy zebranie ofert odbywa się z pominięciem Platformy Zakupowej należy
sporządzić notatkę z dokonywanych czynności, w której udokumentowany zostanie fakt
przeprowadzenia analizy rynku. Do notatki należy dołączyć oferty wykonawców.
Notatka powinna również zawierać informację dotyczącą szacunkowej wartości
zamówienia oraz datę i miejsce sporządzenia notatki i przeprowadzenia szacowania.
Wzór notatki służbowej z przeprowadzonej analizy rynku stanowi załącznik nr 2, a Wzór
notatki z szacowania wartości zamówienia załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.
Notatka z przeprowadzonej analizy rynku zastępuje wniosek, o którym mowa w $ 3ust.1
3. Zapytanie ofertowe powinno zawierać w szczególności:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
DZAM
2) Opis kryteriów wyboru wykonawcy, ST wl ER INIAŁEM
3) Warunki udziału w postępowaniu i realizacji zamówienia (npzyzdyNaŃóWOstOtnE"
postanowienia przyszłej umowy), 2021 „06: 14
4) Termini sposób złożenia oferty/wniosku przez wykonawcę. 5
sp. Z 0.0.
pGK "Dolina 5 ryczy ńilicz
ZARZĄDU
Rynek ŻAR
4. Kryteriami wyboru wykonawcy są cena albo cena i inne kryteria, gwarantujące uzyskanie
najkorzystniejszej ekonomicznie i jakościowo oferty, w szczególności takie jak:
1) Jakość, funkcjonalność,
2) Parametry techniczne,
3) Aspekty środowiskowe, społeczne, innowacyjne,
4) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób kierowanych do realizacji zamówienia o ile
mogą mieć znaczący wpływ na jakość nabywanego świadczenia,
5) Koszty eksploatacji,
6) Serwis,
7) Termin wykonania zamówienia,
8) Sposób realizacji zamówienia/ koncepcja realizacji zamówienia.
5. Wybór najkorzystniejszej oferty następuje po skompletowaniu dokumentacji zamówienia
wymaganych dla danej procedury i uzyskaniu akceptacji kierownika zamawiającego. Po
dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty następuje udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie zlecenia przez pracownika ds. zamówień publicznych lub inną upoważnioną
osobę bądź na podstawie zawartej umowy.
6. Pracownik ds. zamówień publicznych po wyborze najkorzystniejszej oferty składa do
kierownika zamawiającego protokół postępowania wygenerowany z Platformy Zakupowej
lub jeśli postępowanie jest prowadzone z pominięciem Platformy sporządza się notatkę
stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
84
Zamówienia o wartości powyżej 50.000,00 zł netto, ale mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
1. Udzielając zamówienia należy przestrzegać niżej wymienionych zasad:
1) Przed udzieleniem zamówienia należy dokonać analizy rynku w celu wybrania takiego
wykonawcy, który zapewni odpowiednią jakość i cenę przedmiotu zamówienia przy
uwzględnieniu wszystkich potrzeb zamawiającego.
2) Analiza rynku polega w szczególności na przeprowadzeniu zapytania ofertowego -
zebraniu ofert, które co do zasady polega na przekazaniu potencjalnym wykonawcom
informacji o zamiarze udzielenia zamówienia poprzez skorzystanie z Platformy
zakupowej.
2. W pozostałym zakresie odpowiednie zastosowanie znajdują zapisy $ 3 niniejszego
Regulaminu.
$5
Udzielenie zamówienia z pominięciem analizy rynku
1. Zasady określone w $ 3i 4 nie mają zastosowania, jeżeli ze względu na specyfikę zamówienia,
dokonanie analizy rynku poprzedzającej wybór wykonawcy nie jest zasadne, w szczególności
z następujących powodów:
1) Zachodzą przyczyny techniczne powodujące, że istnieje jedyny wykonawca przedmiotu
zamówienia, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie
zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów
zamówienia.
2) Przedmiot zamówienia z przyczyn wynikających z ochrony praw wyłącznych może być
uzyskany tylko od jednego wykonawcy.
3) Zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia.
4) Przedmiot zamówienia związany jest z działalnością twórczą i artystyczną.
5) Występują inne przyczyny takie jak np. ekonomiczne, organizacyjne, gospodarcze,
techniczne, faktyczne lub społeczne powodujące, że w FAN heokeliczaoświdch
zamówienie może zrealizować jeden wykonawca. OŚĆ ORYGINAŁEM
6) Wprzypadku konieczności sporządzenia audytu, ekspertyzy GARNKU o dofinansowanie
bądź studium wykonalności lub zlecenia pełnienia nadzoru inwestor$kiżgeltfad ealizacją
PGK "Dolina Bary:
„Rynek 21, BREAK
POdpis uma
robót budowlanych dopuszcza się udzielenie zamówienia z pominięciem analizy rynku,
przy czym udzielenie zamówienia poprzedzone jest przeprowadzeniem negocjacji z
wybranym wykonawcą, których wynikiem jest osiągnięcie korzystnego bilansu ceny i
innych warunków realizacji zamówienia.
2. Udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w ust. 1, nie zwalnia od stosowania
zasad dokonywania wydatków wynikających z innych aktów prawnych, w szczególności
dotyczących finansów publicznych, a także wytycznych wynikających z przepisów prawnych
i dokumentów określających sposób udzielania zamówień współfinansowanych ze środków
europejskich lub innych mechanizmów finansowych.
3. W sytuacji, o której mowa w ust. 1 osoba prowadząca postępowanie zobowiązana jest
sporządzić notatkę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, w
której zawarte będzie uzasadnienie niezastosowania uregulowań określonych w $ 3 lub 4
Regulaminu. Uzasadnienie musi być sporządzone w taki sposób, aby jego treść nie budziła
wątpliwości, co do poprawności czynności wyboru wykonawcy bez dokonania analizy rynku.
PREZES ZARZĄDU
Misiak
STWIERDZAM
ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM
2021 -06: 1 4
PGK "Dolina faryczy" sp. z o.o.
Rynek 21, 6,300 Milicz
Podpis.„„RRE (5. RZEPY)
bina Misiak
Załącznik nr 1 do Regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości mniejszej
niż 130.000,00 zł
WNIOSEK
o wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie
przekracza 130 000 zł
1. Procedura udzielenia zamówienia:
1) od 5000 zł do 50 000 zł netto*
2) powyżej 50000 złdo 130000 zł netto*
2. Opis przedmiotu zamówienia:
3. Rodzaj zamówienia roboty budowlane / usługi / dostawy *
4. Termin realizacji zamówienia: .....................-------eeeeeeeeeaoo rana aaanawaawaa
5. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN: .....................:.-.::-::-.1.---.-- zł netto, wtym
wartość zamówienia uzupełniającego ...................-..--.2111111:-:-::-::-- zł
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ............::.:-:-:2::-1.1111111-::2. na podstawie
(kosztorys inwestorski, analiza rynku, wartość zamówień udzielonych w ciągu ostatnich 12
miesięcy)
odpowiedzialna za przeprowadzanie zamówień publicznych)
DZAM Osoba wnioskująca
RYGINAŁEM
TWIER
SODNOŚĆ zo
Zatwierdzono/ nie zatwierdzono pod względem
finansowym.
7. Załączniki do wniosku:
np. projekt umowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz wykonawców, do których
ma być skierowane zapytanie ofertowe.
Wyrażam zgodę / nie wyrażam zgody*
- na przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówienia zgodnie z zasadami określonymi
w Regulaminie udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości
kwoty 130.000 zł
Zatwierdzam Roa a AE 2 OMA
(data i podpis kierownika Zamawiającego)
* niepotrzebne skreślić
TWIERDZAM
ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM
2021 -06- 1 *
K "Donna Bgryczy” Sp. 7 0-0*,
> Rynek 2P, Milicz ADU
Podpis...
z
Sabina Misiak
Załącznik nr 2 do Zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł
NOTATKA Z PRZEPROWADZENIA ANALIZY RYNKU
(DOTYCZY 83 PKT 3) ORAZ $5 REGULAMINU).
1. Przedmiotem zamówienia jest:
2. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLNE .........11re:s:ee-e-1-----11:- . zł netto,
w tym wartość zamówienia uzupełniającego ZI :
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ..........2...:.221-rssssss2:-1ses:s:: na podstawie
(kosztorys inwestorski, analiza rynku, wartość zamówień udzielonych w ciągu
ostatnich 12 miesięcy)
3. Zamówienia udziela się wykonawcy:
4. Podstawa prawna udzielenia zamówienia:
Zamówienia udziela się na podstawie ($ 3 pkt.3) albo $ 5)
5. Uzasadnienie faktyczne (w przypadku zamówienia udzielanego na podstawie $
3pkt3) i 55 Regulaminu należy wskazać w szczególności od jakich wykonawców
otrzymano oferty, natomiast w przypadku zamówienia udzielanego na podstawie $
5 - należy uzasadnić brak możliwości dokonania analizy rynku.
6. Załączniki!:
1) Zapytanie ofertowe kierowane do wykonawców,
2) Korespondencja zwykonawcami,
3) Protokół dokumentujący prowadzone negocjacje,
(Data, miejsce i podpis osoby sporządzającej notatkę)
Zatwierdzam do realizacji: | zeeeweeeeo eee KM sE
(Bztaqnięjkkeli Baez way . jącej)
ZGODNOŚĆ Z
2021 -06
PR LEE pGK"Dolina bd NAG0 j
* Rodzaje załączników zależą od wybranej procedury postępowania w 21,
JA
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł
NOTATKA Z DNIA................111.. R.
Z CZYNNOŚCI SZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
dózamówieniaman znana od imi O NSE NA
(nazwa nadana zamówieniu)
Rodzaj zamówienia: usługi/dostawy/roboty budowlane*
2. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN: ..
w tym wartość zamówienia uzupełniającego ......
>
zł netto,
na podstawie
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu.
(kosztorys inwestorski, analiza rynku, wartość zamówień udzielonych w ciągu
ostatnich 12 miesięcy)
Osoba/y dokonujące oszacowania wartości zamówienia: ....-...121:12421212122021:21+
3. Kwota: zarezerwowana na realizację zamówienia: .................... zł netto,
brutto.
4. Stawka podatku VAT wynoSI -..........1-11111:. %
. r. na podstawie
5. Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ....
(zaznaczyć jedną lub kilka z podanych niżej możliwości):
1) kosztorysu inwestorskiego opracowanego na etapie przygotowania
dokumentacji projektowej.
2) planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót
budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane.
3) planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli
przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (dotyczy
zaprojektowania i wykonania robót budowlanych);
4) wartości historycznych dotyczące kosztów podobnych zamówień (dotyczy usług
i dostaw);
5) analizy danych z innych postępowań o udzielenie zamówienia;
6) informacji rynkowych zebranych na podstawie:
a) odpowiedzi na zapytania cenowe od potencjalnych wykonawców,
b) analizy ogólnodostępnych źródeł (np. katalogi branżowe, cenniki, sklepy
internetowe),
c) innych danych na temat kształtowania się cen na rynku.
(podpis osoby szacującej wartość zamówienia) a: Z zatwierdzającej czynność
OO ajzEt8 wartości zamówienia)
p sp. Z 0.0:
OO Milicz
ZARZĄDU
Załączniki:
Dokumentacja źródłowa, na podstawie której dokonano oszacowania wartości
zamówienia!:
1) kalkulacje, katalogi, cenniki, adresy stron www itp..
2) kosztorysy inwestorskie (dot. zam. na roboty budowlane).
3) oferty wykonawców, notatki z rozmów telefonicznych.
4) inne.
STWIERDZAM
ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM
2021 -06- 14
8 „aasaosooococchzecocehoowoozeceoonacanocowec owane
R: Sqbina Misiak
* Wyliczenie ma charakter przykładowy
Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł
WZÓR ZAPYTANIA OFERTOWEGO
. Zamawiający — Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” spółka z
_
ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Miliczu zaprasza do udziału w postępowaniu
2. Przedmiot zamówienia"...
. Termin realizacji zamówienia: ..............-.eueue osmoza znaczen aaa aniw
3
4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy): .............-m-euezszawzawn wzw anwca
5. Miejsce i termin złożenia oferty: .............---es eee anawa
6.
. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert?:
7. Termin otwarcia ofert: ................:eeusezan aaa
SAWanUNnKIpialjoŚcia nA A
9. Osoba upoważniona do kontaktu zwykonawcami: ........--s susze sss eaw rasa aa wawa aa anawa ozna
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie
pisemnej/elektronicznej - w języku polskim/ ofertę można złożyć w formie pisemnej
naladnesS 412 / ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na
adres poczty elektronicznej: .................... /ofertę można złożyć jako korespondencję
mailową na adres: ... . / ofertę należy złożyć poprzez system zakupowy
udostępniony przez Zamawiającego pod adresem
11. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma
wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych
kryteriów ofert.
. 12. Wzałączeniu do zaproszenia przesyłamy”......2......-nr-ssess-rrsssessznnns001111
STWIERDZAM
7 ORYGINALE
1 Szczegółowo opisać co jest przedmiotem zamówienia. ZGODNOŚĆ
adqzeńia.
2 Obligatoryjnym kryterium jest zawsze cena. Oprócz ceny można stosować kryteria dotyczące właściwości ki UA
3 Należy dookreślić wymagania co do formy oferty. 4
4 Wymienić załączniki przekazywane wykonawcom.
K "Dolina Bar
k. Rynek 21,