WÓJT GMINY CZARNA DĄBRÓWKA
ul. Gdańska 5, 77 — 116 Czarna Dąbrówka
tel. 59 8212643, fax. 59 8212644, e-mail gminaQczarnadabrowka.pl
0A.1431.29.2021.JS Czarna Dąbrówka, 17.06.2021 r.
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Działając na podstawie art. 2 ust 1 oraz art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 2176) po zapoznaniu się
z wnioskiem z dnia 02.06.2021 r. o udostepnienie informacji publicznej dotyczącej profilu
Facebook w zakresie przedstawionym w w przesłanej ankiecie informuję, że :
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze
pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego
funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest
opłacane z budżetu gminy? Nie dotyczy
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny
profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? Tak
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez
gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych
wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
©) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych
zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia
2021 r. Nie dotyczy
W związku z wnioskiem z dnia 02 czerwca 2021 na podstawie art. 14 ust. I ww. ustawy,
przesyłam odpowiedź pocztą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej, tj.:
sprawa-38088(Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
Otrzymują: £
Egz. nr | — a/a [|
Egz. nr 2:- adresat | Ś