>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> From: 45 2021 <>
> X-Account-Key: account1
> X-UIDL: UID173366-1248419619
> X-Mozilla-Status: 0001
> X-Mozilla-Status2: 00000000
> X-Mozilla-Keys:
> Return-Path:
> <{{ email }}>
>
> X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.4.0 (2014-02-07) on
> plesk.netkoncept.com
> X-Spam-Level: *
> X-Spam-Status: No, score=1.9 required=7.0
> tests=DKIM_SIGNED,DKIM_VALID,
> HEADER_FROM_DIFFERENT_DOMAINS,HTML_MESSAGE,SPF_HELO_NONE,SPF_PASS,URIBL_BLACK
> autolearn=disabled version=3.4.0
> X-Original-To: {{ email }}
> Delivered-To: {{ email }}
> Received: from smtp2-2131.emaillabs.co (smtp2-2131.emaillabs.co
> [185.243.31.151]) by mail.plesk.netkoncept.com (Postfix) with ESMTPS
> id 702641FD69E4 for <{{ email }}>; Thu, 17 Jun 2021
> 09:49:56 +0200 (CEST)
> Authentication-Results: plesk.netkoncept.com; spf=pass (sender IP is
> 185.243.31.151)
> smtp.mailfrom={{ email }}
> smtp.helo=smtp2-2131.emaillabs.co
> Received-SPF: pass (plesk.netkoncept.com: domain of news.emaillabs.co
> designates 185.243.31.151 as permitted sender)
> client-ip=185.243.31.151;
> envelope-from={{ email }};
> helo=smtp2-2131.emaillabs.co;
> Received: from smtp2-2131 (smtp2-2131.emaillabs.co [185.243.31.151])
> by smtp2-2131.emaillabs.co (SMTP) with ESMTP id 4G5Djc1qNzz8RvXK for
> <{{ email }}>; Thu, 17 Jun 2021 07:49:56 +0000 (UTC)
> DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; d=emaillabs.co;
> s=emaillabs; t=1623916196; bh=o/zwW/i68HifcfSodkhsVep4doE=;
> h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
> b=zmG0NheG511VS/mAv8DxmwfPUx2c1z2KhjpZ7+8WqFPihXtmBhnt0ioTm2LM/KNT+
> T8HLUmpwOc06nTNBoyKznvYDiJyjDZ//5n2DM0LKPBKhRNeED+ih//U1FR82Oo+XpI
> Ik8Zv+1topcc4sH/LsxNkiU1MimZx6iMl0H4ujFE=
> Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1]) by
> app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id C4BC61FAAE for
> <{{ email }}>; Thu, 17 Jun 2021 09:49:55 +0200 (CEST)
> Content-Type: multipart/alternative;
> boundary="===============3679853228976808587=="
> MIME-Version: 1.0
> Subject: wniosek o informację
> From: {{ email }}
> To: {{ email }}
> Reply-To: {{ email }}
> Date: Thu, 17 Jun 2021 07:49:55 -0000
> Return-Receipt-To: {{ email }}
> Disposition-Notification-To: {{ email }}
> Message-ID:
> <{{ email }}>
> Feedback-ID:
> :siecobywatelska.emaillabs.co:1.siecobywatelska.smtp:emaillabs
> X-Sid: {{ email }}
> X-Return-Path:
> <{{ email }}>
>
>
>
>
> Szanowni Państwo,
>
> przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
> informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej
> ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie
> odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
>
> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> a) tak
> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>
> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>
> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
> sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
> urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
> e) Inna, jaką?
>
> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>
> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP
> lub na stronie internetowej urzędu
> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
> tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
> d) Inne, jakie?
>
> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
> a) tak
> b) nie
>
> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
> użytkownicy?
> a) tak
> b) nie
>
> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
> odblokowany?
>
> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>
> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
> kolejny?
> a) tak
> b) nie
> c) nie dotyczy
> d) Inna sytuacja (jaka?)
>
> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
> podmiot (osoba/firma)?
> a) pracownicy urzędu
> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>
> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
> społecznościowe?)
>
> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>
> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>
> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
> społeczności, Reklamy, Statystyki
> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
> f) Inna - jaka?
>
> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
> umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
> umowie.
>
> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>
> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
> Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
>
> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku?
> a) tak
> b) nie
>
> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>
> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>
> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>
> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
> budżetu gminy.
> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
> e) Inna sytuacja - jaka?
>
> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
> maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Z poważaniem
>
> Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały
> Zarządu 9/OB/I/2021
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
> www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
> www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org
>
> Załączniki:
>
> * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/43476/109212
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
> www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
> www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org
>
> > W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu >
> {{ email }}: > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i >
> art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do > informacji publicznej, >
> stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o > >
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I >
> OFICJALNY PROFIL > GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina > prowadzi
> swój profil na Facebooku? a) > tak b) tak, nawet kilka > (jeśli jest
> kilka profili, w tym tematyczne, do > odpowiadania na > dalsze pytania
> prosimy wybrać ten profil, który ma charakter > > ogólny i dotyczy
> codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) > nie > (prosimy o
> przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma > pełnić profil gminy na >
> Facebooku w Państwa gminie/mieście? > (możliwe jest udzielenie kilku
> odpowiedzi) > a) informacyjną > (ułatwia trafienie do mieszkańców z
> informacjami dostępnymi > także > w BIP lub na stronie internetowej)
> b) promocyjną (promowanie > walorów > miasta/gminy na zewnątrz) c)
> dyskusyjną (pomaga > wszystkim > mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
> sobą o sprawach, > które na co dzień dzieją > się w gminie/mieście) d)
> ma ułatwiać > codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z > >
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także > >
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją >
> > działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni >
> przedstawiciele urzędu, > zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy >
> gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy > zasady korzystania przez >
> gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją > mającą >
> odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej >
> > informacji o tym, jakie to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia >
> umieszczania > informacji na Facebooku? a) umieszczane są tylko >
> informacje, które znalazły się > wcześniej w BIP lub na stronie >
> internetowej urzędu b) Facebook to pierwsze i > najszybsze miejsce >
> umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej > >
> kolejności c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, >
> niekoniecznie > pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i >
> w BIP d) Inne, jakie? 5. > Czy zasady blokowania i ukrywania >
> komentarzy oraz blokowania użytkowników > Facebooka zostały spisane >
> w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w > urzędzie? (nie >
> chodzi o regulamin Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu > >
> ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na >
> oficjalnym > profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś >
> użytkownicy? a) tak b) nie 6.1. > W jakich sytuacjach > zablokowany
> użytkownik zostaje na powrót odblokowany? 7. > Ile > osób jest obecnie
> (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na > > oficjalnym
> profilu gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są > wśród nich >
> użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz > kolejny? a) tak b)
> nie c) nie > dotyczy d) Inna sytuacja > (jaka?) 8. Czy profil Facebook
> gminy prowadzą > pracownicy > urzędu czy zewnętrzny podmiot
> (osoba/firma)? a) pracownicy urzędu > > b) podmiot zewnętrzny
> (osoba/firma) (proszę przejść do pytania > 8.2) 8.1. > Prosimy o
> wskazanie stanowisk, na których są > zatrudnieni oraz zakresu ich >
> obowiązków związanych z prowadzeniem > Facebooka (czy jest to
> konkretnie opisane > czy tylko wskazane, że > prowadzą media
> społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o > > zablokowaniu użytkowników na
> Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ > TYLKO > PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH
> PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI > GO PRACOWNIK URZĘDU, > NALEŻY
> PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy > o wskazanie, jakie ma uprawnienia
> w > ramach prowadzenia profilu. > Prosimy o wskazanie roli zgodnie z
> klasyfikacją > serwisu Facebook: >
> https://www.facebook.com/help/289207354498410 a) > Administrator - >
> dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do > >
> Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: >
> Odpowiedzi na > wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, >
> Statystyki d) Reklamodawca - > dostęp do zadań: Reklamy, > Statystyki
> e) Analityk - dostęp do zadań: > Statystyki f) > Inna - jaka? 8.3.1.
> Prosimy o informację o zakresie zadań > > związanych z wykonywaniem
> umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, > jakie > zadania znajdują
> się w umowie. 8.3.2. Prosimy o > informację o wysokości > miesięcznego
> wynagrodzenia, które firma > zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu. > 9.
> Czy widoczność wpisów na > gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
> Chodzi o > sytuacje, w > których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
> CZĘŚĆ II - > > OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny
> profil > > wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11.
> > Czy > prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta >
> na Facebooku jest > opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie > istnieje
> oficjalny profil, to czy > wójt/burmistrz/prezydent > prowadzi swój
> własny profil, na którym informuje o > sprawach, > które dzieją się w
> gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA > W > MEDIACH
> SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z > profili na Facebooku, >
> którego prowadzenie jest opłacane przez > gminę, realizowane są
> działania > reklamowe, takie jak płatna > promocja profilu,
> konkretnych wpisów lub kampanie > reklamowe? > Chodzi o sytuacje,
> kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu > > gminy. a) Tak -
> zarówno na profilu(ach) gminy, jak i > > wójta/burmistrza/prezydenta.
> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy > c) Tak - > tylko na oficjalnym
> profilu wójta/burmistrza/prezydenta. > d) Nie - nie > realizujemy
> płatnych kampanii reklamowych w social > mediach. e) Inna sytuacja - >
> jaka? 13.1. Prosimy o informację > o łącznych kosztach płatnych
> kampanii > reklamowych zrealizowanych > w mediach społecznościowych
> gminy między 1 maja 2020 > r. a 30 > kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
> Wnosimy o udostępnienie > wskazanych > informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} > Szymon Osowski, > Katarzyna
> Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - > członkowie zarządu, zgodnie z >
> zasadami reprezentacji