Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PUP w Białogardzie w sprawie Odmowa nadania statusu osoby bezrobotnej #20 z PUP w Białogardzie
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na zapytanie z dnia 30.08.2023r. Starosta Białogardzki-
Powiatowy Urząd Pracy informuje, że:
Ad. 1 – brak odmów
Ad. 2- nie dotyczy
Ad. 3 – warunki przyznania lub odmowy przyznania statusu osoby
bezrobotnej określa ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j: Dz. U. z 2023r., poz.735 z
późn. zm.)
Z poważaniem,
Anna Tłoczek
Kierownik działu Ewidencji i świadczeń
-- Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016) informuję, iż:
Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane
przez Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie w celu umożliwienia kontaktu
e-mailowego z Administratorem oraz podejmowania kontaktu z adresatami,
dokumentowania ustaleń dokonywanych z osobami, których dane dotyczą,
przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, ochrony
przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń – przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych. Osobom,
których dane dotyczą przysługują wszystkie prawa wynikające z RODO, w
szczególności prawo do sprzeciwu, usunięcia, dostępu do danych,
przeniesienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na
przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna pod adresem :
http://pup.bialogard.ibip.pl/public/
W dniu 2023-08-30 13:57, PUP Białogard napisał(a):
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Wed, 30 Aug 2023 07:22:35 -0000
> Nadawca: OFOP <{{ email }}>
> Odpowiedź-Do: {{ email }}
> Adresat: {{ email }}
>
>
>
> Szanowni Państwo,
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> Ustawy o dostępie do informacji publicznej Ogólnopolska Federacja
> Organizacji Pozarządowych wnosi o udostępnienie następujących
> informacji:
>
> 1. Liczba osób, którym odmówiono nadania statusu osoby bezrobotnej w
> 2022 roku, ze względu na fakt, że nieodpłatnie pełniły funkcję w
> zarządzie organizacji pozarządowej.
> 2. Jeżeli nastąpiła taka odmowa, prosimy o podanie podstawy prawnej,
> na
> której opierały się decyzje odmawiające nadania statusu osoby
> bezrobotnej dla ww. osób.
> 3. Informacje na temat wytycznych, instrukcji lub innych dokumentów
> regulujących procedury odmowy nadania statusu osoby bezrobotnej dla
> osób pełniących funkcję w zarządzie organizacji pozarządowej.
>
> Prosimy o przekazanie żądanych informacji na adres
> {{ email }}
>
> Z poważaniem,
>
> Weronika Czyżewska-Waglowska
> Wiceprezes Zarządu
>
> Łukasz Gorczyński
> Członek Zarządu
>
> --
>
> Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych
> ul.Szpitalna 5/3 | 00-031 Warszawa
> www.ofop.eu <http://www.ofop.eu>
>
> tel. 784 568 232
> {{ email }}
>
> NIP 525-23-00-193 | KRS 015678615 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w
> Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego