Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Bolesławcu w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #15 z Starostwo Powiatowe w Bolesławcu
Dzień dobry,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.09.2018 r., na podstawie art.10 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 poz.1764 ze zm.) poniżej odpowiedzi
na zadane pytania:
Ad.1 - Tak, Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów.
Ad. a) jest to wspomagająca forma dekretacji dokumentów;
Ad. b) elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP.
Ad. 2 – Tak, wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami.
Ad. 3 – nie dotyczy;
Ad. 4 – nie dotyczy.
From: {{ email }} <mailto:{{ email }}> [mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, September 10, 2018 1:47 PM
To: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).-
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
W imieniu Stowarzyszenia,
Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego