informacja publiczna przez Starostwo Powiatowe w Oławie w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #167 z Starostwo Powiatowe w Oławie
Dzień dobry!
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, data wpływu:
10.09.2018r., na podstawie art. 13 ust.1 Ustawy z dnia 6 września
2001r.o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2015r. poz.2058)
informuję, że :
1.Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów?
a. jest to główna forma dekretacji dokumentów,
b. elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
platformą EPUAP?
2.Nie wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art.
39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami
3.Nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za
pomocą platformy ePUAP, ponieważ:
a.nie każdy pracownik posiada profil zaufany na platformie,
b.nie każdy pracownik posiada podpis elektroniczny,,
c.są problemy z wysyłaniem plików, które mają duże rozmiary.
4. Starostwo nie kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
usunięcia ww. przeszkód.
Z poważaniem.
D. Swadek-Schneider
Sekretarz Powiatu