Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Departament Organizacji
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Telefon: 22 59-79-661, organizacyjny@mazovia.pl
OR-OP-I.1431.60.2024.JGWarszawa, 2 lipca 2024 roku
STOWARZYSZENIE SIEĆ OBYWATELSKA WATCHDOG POLSKA
e-mail: sprawa-70983@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Dotyczy: przedłużenia terminu odpowiedzi na wniosek o informację publiczną
Szanowni Państwo!
nawiązując do Państwa wniosku w sprawie o udostępnienie informacji publicznej, który 25 czerwca 2024 r. wpłynął do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie uprzejmie informuję, że z uwagi na obszerny zakres wnioskowanych danych, jak również konieczność dokonania merytorycznej analizy danych przez wiele komórek organizacyjnych Urzędu, udostępnienie informacji publicznej nie może nastąpić w terminie podstawowym. Stosownie do treści art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, powiadamiam, że wyznaczam nowy termin na rozpatrzenie wniosku na dzień 30 lipca 2024 roku.
Z poważaniem
Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacji ds. Organizacyjnych
Sara Michalska
podpisano kwalifikowanym
podpisem elektronicznym
Sprawę prowadzi:
Jolanta Goszczyńska
Telefon: 22 437 94 59
jolanta.goszczynska@mazovia.pl
Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl.
Państwa dane osobowe:
1. będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej – w celu ewentualnego przekazania wnioskowanych informacji lub na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego – w celu ewentualnego wydania decyzji odmownej;
2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
3. będą przechowywane zgodnie z przepisami o archiwizacji jako dokumenty niearchiwalne – kategorii B5;
W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Państwu prawo żądania:
1. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
2. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl).
Podanie danych osobowych niezbędnych do rozpatrzenia wniosku o udzielenie informacji publicznej (odpowiednio przesłania informacji albo wydania decyzji) jest obowiązkowe, a ich niepodanie może uniemożliwić załatwienie sprawy. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, odbywa się z Państwa inicjatywy i nie ma wpływu na procedowanie wniosku.