FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przez MALANÓW
w sprawie Wnioski o informację o środowisku w 2023 - gminy, starostwa, urzędy marszałkowskie #427
z MALANÓW
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z MALANÓW i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
From: Gmina Malanów <{{ email }}>
Sent: Tuesday, June 25, 2024 12:56 PM
To: 'Sekratarz' <{{ email }}>
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Pozdrawiam
Ewelina Gruszczyńska
ds. Punktu Obsługi Klienta i Inwestora
{{ email }} <mailto:{{ email }}>Urząd Gminy w Malanowie
+48 63 288 30 83 wew. 50
www.malanow.pl <http://www.malanow.pl/>Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej zamierzonego adresata i może zawierać informacje zastrzeżone oraz prawnie chronione. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy o tym fakcie i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami z wszelkich komputerów.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO), informujemy, że Administratorem zbieranych i przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Malanowie jest Wójt Gminy Malanów z siedzibą, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Galińską z którą można skontaktować się pod adresem mailowym {{ email }} <mailto:{{ email }}> , tel. 531641425. Jako Administrator będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów i udzielonej zgody w celu wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO oraz w celu realizacji umów z kontrahentami- podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w pozostałych przypadkach wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody, na podstawie art. 6 ust.1 lit a RODO; w przypadku tym istnieje możliwość wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Pani/Pana dane będą przetwarzane będą do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Szczegółowa klauzula informacyjna umieszczona została na stronie internetowej pod adresem: <http://bip.malanow.pl/?c=714> http://bip.malanow.pl/?c=714.
From: {{ email }} [mailto:{{ email }}]
Sent: Tuesday, June 25, 2024 10:56 AM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Prosimy o podanie liczby wniosków lub pism zakwalifikowanych jako wnioski o informację o środowisku, które wpłynęły do organu w 2023 roku. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji o środowisku, które wpłynęły drogą pisemną i elektroniczną.
2. Prosimy o podanie łącznej wysokości opłat za wyszukiwanie, przekształcenie informacji o środowisku, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, które organ naliczył w 2023 r. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [dalej ustawa ooś].
3. Zgodnie z art. 21 i 23 ustawy ooś organy prowadzą wykazy informacji o środowisku. Prosimy o podanie możliwych do skopiowania linków prowadzących bezpośrednio do prowadzonych wykazów.
4. Prosimy o podanie możliwego do skopiowania linku prowadzącego bezpośrednio do rejestru wniosków o wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzewa lub krzewu, o którym mowa w art. 21 ust. 2 pkt 24 lit. f ustawy ooś.
5. Prosimy o wskazanie stanowiska osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku, o której mowa w art. 10 ustawy ooś.
6. Prosimy o podanie zakresu obowiązków osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku. Dla ułatwienia podajemy przykładowe obowiązki:
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski,
- koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o terminy),
- prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji o środowisku,
- redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej,
- przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujących na temat udostępniania informacji o środowisku przez urząd,
- inne.Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: {{ email }} skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}> . Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}> .
Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis.
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej: fedrowanie.siecobywatelska.pl <http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> . Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Państwa dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl <http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> - w takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.