Dzień dobry,

OdpowiadajÄ
c na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 25
czerwca 2024 r. w sprawie udostępniania informacji o środowisku,
uprzejmie informuję:
Ad.1. W 2023 r. do tut. Urzędu wpłynęły 2 wnioski o udostępnienie
informacji o środowisku.

Ad.2. ŁÄ
czna wysokość opłat w 2023 r. wyniosła 45,50 zł.

Ad.3. Przekazuję linki do wykazów, jakie prowadzi tut. Organ:
https://bip.janowieckoscielny.warmia.mazury.pl/10642/Ochrona_srodowiska/
http://bazaoos.gdos.gov.pl/web/guest/home

Ad.4. Rejestr prowadzony jest tylko w wersji papierowej.

Ad.5. OsobÄ
odpowiedzialnÄ
jest kierownik Referatu Gospodarki Terenowej.

Ad.6. Zakres obowiÄ
zków w załÄ
czeniu. ObowiÄ
zki z zakresu udostępniania
informacji o środowisku reguluje dział "Zakres obowiÄ
zków szczegółowych"
pkt 13.

Z poważaniem,
Mateusz Moszczyński
kierownik Referatu Gospodarki Terenowej
UrzÄ
d Gminy Janowiec Kościelny
tel. 89 626 20 61

> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> Ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć
> Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujÄ
cych
> informacji:
>
> * Prosimy o podanie liczby wniosków lub pism zakwalifikowanych jako
> wnioski o informację o środowisku, które wpłynęły do organu w 2023
> roku. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji o
> środowisku, które wpłynęły drogÄ
pisemnÄ
i elektronicznÄ
.
>
> * Prosimy o podanie łÄ
cznej wysokości opłat za wyszukiwanie,
> przekształcenie informacji o środowisku, sporzÄ
dzanie kopii
> dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, które organ naliczył w
> 2023 r. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008
> r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
> społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na
> środowisko [dalej ustawa ooś].
>
> * Zgodnie z art. 21 i 23 ustawy ooś organy prowadzÄ
wykazy informacji
> o środowisku. Prosimy o podanie możliwych do skopiowania linków
> prowadzÄ
cych bezpośrednio do prowadzonych wykazów.
>
> * Prosimy o podanie możliwego do skopiowania linku prowadzÄ
cego
> bezpośrednio do rejestru wniosków o wydanie zezwolenia i o
> zezwoleniach na usunięcie drzewa lub krzewu, o którym mowa w art. 21
> ust. 2 pkt 24 lit. f ustawy ooś.
>
> * Prosimy o wskazanie stanowiska osoby odpowiedzialnej za
> udostępnianie informacji o środowisku, o której mowa w art. 10 ustawy
> ooś.
>
> * Prosimy o podanie zakresu obowiÄ
zków osoby odpowiedzialnej za
> udostępnianie informacji o środowisku. Dla ułatwienia podajemy
> przykładowe obowiÄ
zki:
> - przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski,
> - koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o
> terminy),
> - prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji o
> środowisku,
> - redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o
> środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej,
> - przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujÄ
cych na temat
> udostępniania informacji o środowisku przez urzÄ
d,
> - inne.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
> --
> _Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 |
> 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: {{ email }}
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS
> 0000181348 SÄ
d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ
dowego_
>
> _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska z siedzibÄ
w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605
> Warszawa. MogÄ
Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww.
> adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
> {{ email }}.
> Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogÄ
Państwo
> skontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }}. _
> _ _
> _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniajÄ
cego
> - podmiotu zobowiÄ
zanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o
> udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedziÄ
przekazuje
> nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogÄ
się
> przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu
> zobowiÄ
zanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis. _
> _ _
> _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
> statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia
> dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych
> odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
> fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [1]. Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia,
> dochodzenia lub obrony roszczeń. PodstawÄ
prawnÄ
przetwarzania
> Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust.
> 1 lit. f RODO._
> _ _
> _Państwa dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy
> niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będÄ

> nasi współpracownicy i podmioty przetwarzajÄ
ce, którym powierzamy
> przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które
> podmiot zobowiÄ
zany przekaże do nas wraz z odpowiedziÄ
na nasz
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogÄ
zostać
> opublikowane na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w
> takim przypadku odbiorcami Państwa danych będÄ
użytkownicy ww.
> strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez
> Google
> LLC z siedzibÄ
w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane
> mogÄ
być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest
> uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że
> zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. _
> _ _
> _MajÄ
Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
> żÄ
dania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
> MogÄ
też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas
> Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do
> Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych._
>
>>
>
>
>
> Links:
> ------
> [1] http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/

Załączniki

  • zakres_obowiązków.pdf