Dokumenty: ŚR.KW00840.2024
Znak sprawy: BZK.1431.38.2024
Rej. koresp. wych.: RMW-000164/2024
Wysłane przez: Zenon Kubica

Odpowiadając na Państwa maila przekazuję następujące informacje, a mianowicie:

1. Liczba wniosków lub pism zakwalifikowanych jako wnioski o informację o środowisku, które wpłynęły do organu w 2023 roku - 21 pism/wniosków.

2. Łączna wysokości opłat za wyszukiwanie, przekształcenie informacji o środowisku, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, które organ naliczył w 2023 r. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - 111,05 zł.

3. Zgodnie z art. 21 i 23 ustawy ooś organy prowadzą wykazy informacji o środowisku - linki do wykazu:
https://bip.powiatbl.pl/dostep-do-informacji-publicznej/wykaz-dokumentow-zawierajacych-informacje-o-srodowisku;
https://wykaz.ekoportal.pl/CardList.seam.

4. Link do rejestru wniosków o wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzewa lub krzewu, o którym mowa w art. 21 ust. 2 pkt 24 lit. f - jak wyżej.

5. Stanowiska osób odpowiedzialnych za udostępnianie informacji o środowisku, o której mowa w art. 10 ustawy ooś - Podinspektor/Inspektorzy/Naczelnik wydziału Środowiska i Rolnictwa zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.

6. Zakres obowiązków osób odpowiedzialnych za udostępnianie informacji o środowisku, tj.:
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski - każdy w zakresie wykonywanych zadań
- koordynowanie procesu udostępniania informacji - naczelnik wydziału
- redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej - podinspektor w wydziale Środowiska I Rolnictwa.

z up. STAROSTY
Zenon Kubica
Sekretarz Powiatu

Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bieruńsko-Lędziński z siedzibą w Bieruniu przy ul. św. Kingi 1, e-mail: {{ email }}
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udostępnienia informacji publicznej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
4. Dane będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Posiada Pani/Pan prawo: dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, do ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: {{ email }}.

--
Wysłano z systemu EZD FINN