Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KŁODAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2 z KŁODAWA
Dzień dobry,
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej według
zadanych we wniosku pytań dotyczących raportu o stanie Gminy Kłodawa.
Ad.1
Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.2
a) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy, zebrane informacje przekazali do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu tj. zastępcy burmistrza,
b) raport omawiany był z pracownikami ,
c) raport napisała zastępca burmistrza na podstawie otrzymanych informacji od pracowników,
d) nie ;
e) nie ;
f) nie dotyczy.
Ad.3
Informacja na temat zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Kłodawa za 2018 rok została podana do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty (strona internetowa, tablice ogłoszeniowe).
W debacie mogli wziąć udział radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciał zabrać głos w debacie zobowiązany był złożyć pisemne zgłoszenie,poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Miejskiej. Zgłoszenia mogły być składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja,podczas której miał być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy mogli być dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny był na stronie internetowej gminy Kłodawa, a także w biurze Rady.
Na stronie internetowej została zamieszczona treść Raportu o stanie Gminy Kłodawa za rok 2018.
d) nie dotyczy,
e) nie dotyczy,
f) nie dotyczy,
g) nie dotyczy,
h) nie dotyczy.
Ad.4 Podczas debaty głos zabrało 4 radnych.
Ad.5 Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.
Ad.6 Mieszkańcy nie wypowiadali się.
Pozdrawiam
Izabela Nowak
Kierownik Referatu Administracji i Kadr
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
63 2730622 wew.111