Media społecznościowe w gminach 2019 #3
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Ponawiamy, Katarzyna Batko-Toluć i Szymon Osowski
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-04 20:37:09.644382+00:00 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o
> przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi
> Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profile
> Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest
> obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
> gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy
> urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ III -
> FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli istnieje
> oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub
> Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIERUTÓW
Dzień dobry,
Szanowni Państwo,
W związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej na
podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art.. 10 ust.1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, poniżej przedstawiam odpowiedzi na zakres, który
Państaw interesuje.Chciałabym podreślić, iż brak odpowiedzi spowodowany był brakiem takiej
wiadomości na naszej skrzynce mailowej. Ciężko jest nam stwierdzić, czy błąd
powstał po stronie naszego serwera. Jednakże po otrzymaniu pisma na
platformę E-PUAP niezwłocznie taka informacja dla Państwa została
przygotowana.Cz. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
Tak, Miasto i Gmina Bierutów posiada profil na Facebooku.
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?
Tak, na oficjalnej stronie gminy znajduje się link do Facebooka.
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?
Nie, nie ma takiego regulaminu ani innego dokumentu. Na profilu MiG Bierutów
są ustawione opcje o filtrach wulgaryzmów.
4. Jeśli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie(na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
Na dzień odpowiedzi na wniosek nie ma osób zablokowanych.
5. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
Profil Facebookowy gminy prowadzi pracownik urzędu.
6. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
na których są zatrudnieni.
Profin Facebookowy prowadzi podinspektor ds.obronnych i egzekucji opłaty za
odpady.Cz. 2 TWITTER
Miasto i Gmina Bierutów nie prowadzi profilu na Twitterze.Cz. 3 FORUM
Urząd Miejski nie prowadzi forum ani grupy w serwisie społecznościowym.Cz. 4 OFICJALNY PROFIL W/B/P
Istnieje oficjalny profil Burmistrza Bierutowa na Facebooku. Profil
prowadzony jest tylko przez Burmistrza i nie jest opłacany z z budżetu
gminy.Pozdrawiam
Magdalena Wiatr - Przybylska
Podinspektor ds.obronnych i egzekucji opłaty za odpady
Urząd Miejski w Bierutowie
ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów
tel. 713146251 wew.17
kom. 693-883-446Niniejsza wiadomość jest skierowana do Państwa wyłącznie w celu
korespondencji z Urzędem Miejskim w Bierutowie. Administratorem Państwa
danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa ( Urząd Miejski w Bierutowie, ul.
Moniuszki 12, 56-420 Bierutów ). Dane osobowe przetwarzane są w celu
realizacji ustawowych zadań gminy i nie są udostępniane podmiotom innym niż
upoważnione na podstawie przepisów prawa. W każdej chwili przysługuje
Państwu prawo do sprostowania lub usuwania danych osobowych, do "bycia
zapomnianym", do ograniczenia przetwarzania i do przenoszenia danych oraz do
sprzeciwu.