green_23428ae4-ac13-4074-b753-8e574992f548_EVvOPwY.png
|
|
Odpowiedź_na_wniosek_A.0123.17.2024.pdf
|
Trzebnica, 22 kwietnia 2024 r.
PREZES SĄDU REJONOWEGO W TRZEBNICY
A.0123.17.2024
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 02-605 Warszawa
Informacja publiczna
udzielona w odpowiedzi na wniosek z dnia 17 kwietnia 2024 r., który wpłynął do Sądu Rejonowego w Trzebnicy w dniu 17 kwietnia 2024 r., o udostępnienie informacji publicznej, na podstawie art. I ust. I w zw. zart. 10 ust. I ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022.902 t.j.). Podmiot udostępniający informację: Prezes Sądu Rejonowego w Trzebnicy Tożsamość osób, które wytworzyły informację: Prezes Sądu Rejonowego w Trzebnicy Data udostępnienia informacji: 19 kwietnia 2024 r. W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej przedstawiam wnioskowane informacje: 1. Liczba wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2023 r. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które wpłynęły drogą pisemną i elektroniczną. W roku 2023 do Sądu Rejonowego w Trzebnicy wpłynęło 36 wniosków o
udostępnienie informacji publicznej.
Sąd Rejonowy 55-100 Trzebnica ul. Parkowa 4 tel:71 7566201 fax: 71 7566200 www.trzebnica.sr.gov.pl
e-mail: administracyjnyQtrzebnica.sr.gov.pl
Sąd Rejonowy 55-100 Trzebnica ul. Parkowa 4 tel:71 7566201 fax: 71 7566200 www.trzebnica.sr.gov.pl e-mail: administracyjny@trzebnica.sr.gov.pl 2. W ilu sprawach z 2023 r. organ odmówił udostępnienia informacji publicznej? Przez ,,sprawę’’ należy rozumieć sprawę dotyczącą jednego wniosku. Przez odmowę należy rozumieć odpowiedzi, które doprowadziły do nieudostępnienia informacji publicznej (np. organ poinformował, że wniosek nie dotyczy informacji publicznej, organ wydał decyzję administracyjną o odmowie udostępnienia informacji, organ odmówił udostępnienia informacji przetworzonej). Prosimy o podanie liczby. Sąd Rejonowy w Trzebnicy w jednej sprawie wydał decyzję administracyjną o odmowie udostępnienia informacji. 3. Czy organ prowadzi rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej? Jeśli tak, to w jakiej formie? Prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi: a) rejestr papierowy, b) rejestr papierowo-elektroniczny, c) rejestr elektroniczny prowadzony w systemie klasy EZD, d) rejestr elektroniczny prowadzony w innym systemie lub programie, e) inne. Do roku 2023 tu. Sąd prowadził rejestr papierowo-elektroniczny, od 1 stycznia 2024 r. rejestr prowadzony jest w systemie EZD PUW. 4. Jeśli organ prowadzi rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej, to jaka jest jego zawartość? Prosimy o zaznaczenie tej informacji/tych informacji, które znajdują się w Państwa rejestrze: a) data wpływu wniosku, - TAK b) informacja w jaki sposób wpłynął wniosek (np. wniosek ustny, wniosek złożony drogą e-mail, wniosek przesłany drogą pocztową, wniosek przesłany przez ePUAP) - NIE c) data udzielonej odpowiedzi na wniosek, - TAK d) dane wnioskodawcy (imię i nazwisko/nazwa), - TAK e) pełna treść wniosku, - NIE f) krótki opis czego dotyczył wniosek, - TAK g) pełna treść odpowiedzi na wniosek, - NIE h) informacja o sposobie rozpatrzenia wniosku (np. udostępnienie informacji, nieudostępnienie informacji), - TAK i) informacja, że w sprawie została wydana decyzja o odmowie udostępnienia informacji publicznej (w tych przypadkach, w których została ona wydana), - TAK Sąd Rejonowy 55-100 Trzebnica ul. Parkowa 4 tel:71 7566201 fax: 71 7566200 www.trzebnica.sr.gov.pl e-mail: administracyjny@trzebnica.sr.gov.pl j) informacja o naliczonej opłacie za udostępnienie informacji (w tych przypadkach, w których ją naliczono), - NIE WYSTĘPOWAŁY TAKIE SYTUACJE k) informacja o postępowaniu administracyjnym lub sądowoadministracyjnym, które wnioskodawca zainicjował w związku ze sprawą o udostępnienie informacji publicznej (np. znak sprawy, sygn. akt sprawy). - NIE l) inne. - BRAK 5. Kto w organie zajmuje się realizacją dostępu do informacji publicznej (np. przygotowywaniem projektów odpowiedzi na wnioski, prowadzeniem rejestru wniosków czy koordynacją terminowego załatwiania tych spraw)? Prosimy o podanie stanowiska/stanowisk tej osoby/osób. Wyżej wymienionymi czynnościami zajmują się urzędnicy Oddziału Administracyjnego, tj. osoby zatrudnione na stanowisku Głównego specjalisty ds. administracyjno-kadrowych. 6. Prosimy o podanie zakresu obowiązków osoby/osób zajmującej/zajmujących się realizacją dostępu do informacji publicznej. Jeśli będzie to dla Państwa ułatwienie, to prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi/właściwych odpowiedzi spośród poniższych punktów: a) przygotowanie projektów odpowiedzi na wnioski, - TAK b) koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o terminy), - TAK c) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej, - TAK d) redagowanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, - TAK e) przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujących na temat udostępniania informacji przez organ, - NIE f) przygotowywanie wytycznych do anonimizacji dokumentów, - TAK g) inne. - BRAK 7. Czy w 2023 r. pracownicy sądu brali udział w szkoleniach z zakresu dostępu do informacji publicznej? Jeśli tak, to prosimy o podanie nazwy takich szkoleń oraz informacji kto je prowadził. W 2023 r. pracownicy tut. Sądu nie brali udziału w szkoleniach z zakresu dostępu do informacji publicznej. 8. Czy w latach 2021-2023 sąd wydał orzeczenia w sprawach z art. 23 ustawy o dostępie do informacji publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi tak/nie. Sąd Rejonowy 55-100 Trzebnica ul. Parkowa 4 tel:71 7566201 fax: 71 7566200 www.trzebnica.sr.gov.pl e-mail: administracyjny@trzebnica.sr.gov.pl Tak. 9. Jeśli sąd wydał orzeczenia w sprawach z art. 23 ustawy o dostępie do informacji publicznej i zostały one opublikowane w Portalu Orzeczeń Sądów Powszechnych, to prosimy o zamieszczenie możliwego do skopiowania linku prowadzącego bezpośrednio do tych orzeczeń w portalu. Jeśli nie, to prosimy o udostępnienie informacji w formie dogodnej dla organu, np. skanu albo informacji o sygn. akt oraz sentencji każdego orzeczenia. W załączeniu przesyłam zanonimizowane orzeczenia. Przedmiotowa informacja publiczna, zgodnie z wnioskiem, zostaje przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sprawa- 70249@fedrowanie.siecobywatelska.pl. Agata Staroń-Szweiger Prezes Sądu Rejonowego w Trzebnicy /podpisano elektronicznie/
|
Klauzula_informacyjna_-_informacja_publiczna.pdf
|
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI O UDZIELENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:
I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora
Administratorem danych osobowych zawartych we wniosku o udostępnienie informacji publicznej jest Prezes Sądu Rejonowego w Trzebnicy z siedzibą przy ul. Parkowej 4, 55-100 Trzebnica.
Il. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Sądzie Rejonowym w Trzebnicy możliwy jest pod adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, 50-046 Wrocław lub adresem e-mail: iod©wroclaw.so.gov.pl
il. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego wniosku o udostepnienie informacji publicznej na podstawie art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV. Okres przechowywania danych
Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do zrealizowania celów. Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
V. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać wyłącznie organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów lub podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora danych.
VI. Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie, zgodnie z obwiązującymi przepisami.
Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe dostępne na stronie: https://uodo.gov.pl/), jeśli Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.
VII. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.
VIII. Informacja o wymogu podania danych Niepodanie danych skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpoznania. IX. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
|
II_K_484_22.pdf
|
Sygnatura akt II K 484/22 (...)(...) WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Dnia 13 marca 2023 r. Sąd Rejonowy w Trzebnicy II Wydział Karny w składzie: Przewodniczący: SSR Arkadiusz Rosiecki Protokolant: Paweł Wiewiór Przy udziale Prokuratora Prokuratury Rejonowej w (...)- B. W. po rozpoznaniu w dniu 13 marca 2023 r. w Trzebnicy sprawy B. S. córki S. i D. z domu B. urodzonej (...) w L. oskarżoną o to, że: w okresie od 07 stycznia 2020r. do 08 lutego 2022r. w T., pełniąc funkcję Dyrektora Gminnego Centrum (...) w T., rozpoznając w ramach swoich obowiązków wynikających z zakresu czynności dyrektora (...) z dnia 30 kwietnia 2019r., działając w sposób umyślny i z góry powziętym zamiarem nie dopełniła obowiązków wynikającego z art. 4 ust. 1 punkt 5 ustawy z dnia 06 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016r., poz. 1764 z późn. zm.), poprzez nie udostępnienie informacji publicznej wnioskowanej kilkukrotnie przez Stowarzyszeniem (...) z siedzibą w T., w przedmiocie wydania kserokopii umów i aneksów i porozumień zawartych pomiędzy Centrum w 2019 roku i 2020 roku z (...) Stowarzyszeniem (...) (...) (...) T., Gminnym Klubem Sportowym (...) oraz Stowarzyszeniem Gminny Klub Sportowy (...) oraz kopii wniosku lub decyzji na podstawie, których G. T. korzysta z bonifikaty przewidzianej w cenniku dla Gminnych klubów sportowych oraz umowy wraz z załącznikami i aneksami do nich zawartymi przez (...) z (...) T., (...) T. oraz (...) T. w latach 2019 — 2020, czym działała na szkodę interesu publicznego i prywatnego Stowarzyszeniem (...) w T. tj. o czyn z art. 231 § 1 kk i art. 23 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej w zw. z art. 11 par. 2 kk * * * * * I. ustalając, iż oskarżona B. S. dopuściła się czynu polegającego na tym, że w okresie od 07 stycznia 2020r. do listopada 2020 r. w T., pełniąc funkcję Dyrektora Gminnego Centrum (...) w T., rozpoznając w ramach swoich obowiązków wynikających z zakresu czynności dyrektora (...) z dnia 30 kwietnia 2019r., działając w sposób umyślny i z góry powziętym zamiarem nie dopełniła obowiązków wynikającego z art. 4 ust. 1 punkt 5 ustawy z dnia 06 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016r., poz. 1764 z późn. zm.), poprzez nie udostępnienie informacji publicznej wnioskowanej kilkukrotnie przez Stowarzyszeniem (...) z siedzibą w T., w przedmiocie wydania kserokopii umów i aneksów i porozumień zawartych pomiędzy (...)w 2019 roku i 2020 roku z (...) Stowarzyszeniem (...) (...) (...) T., Gminnym Klubem Sportowym (...) oraz umowy wraz z załącznikami i aneksami do nich zawartymi przez (...) z (...) T., (...) T. w latach 2019 — 2020, czym działała na szkodę interesu publicznego i prywatnego Stowarzyszeniem (...) w T. tj. czynu z art. 231 par. 1 kk i art. 23 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej w zw. z art. 11 par. 2 kk - na podstawie art. 66 § 1 i 2 kk oraz art. 67 § 1 kk warunkowo umarza postępowanie karne przeciwko B. S., co do czynu opisanego w części wstępnej wyroku na okres próby wynoszący 2 (dwa) lata; II. na podstawie art. 67 § 3 kk orzeka od oskarżonej B. S. na rzecz Stowarzyszeniem (...) z siedzibą w T. nawiązkę w kwocie 1500 (jeden tysiąc pięćset) zł; III. na podstawie art. 627 kpk w związku z art. 629 kpk oraz art. 7 Ustawy o opłatach w sprawach karnych zasądza od oskarżonej na rzecz Skarbu Państwa wydatki poniesione przez Skarb Państwa od chwili wszczęcia postępowania w kwocie 40 złotych oraz opłatę w kwocie 60 złotych.
|
IV_Ka_820_23.pdf
|
Sygn. akt. [IV Ka 820/23
WYROK WIMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Dnia 11 października 2023r.
Sąd Okręgowy we Wrocławiu Wydział IV Karny Odwoławczy w składzie: Przewodniczący: SSO Joanna Żelazny Protokolant: Patrycja Czyszewicz przy udziale Prokuratora — Bogdana Myrny U
po rozpoznaniu w dniu 3 października 2023 r.
FU
z
sprawy « córki urodzonej . oskarżonej o czyn z art. 231$ kk i zart. 23 ustawy o dostępie do informacji publicznej w zw. zart. 1152 kk j
na skutek apelacji wniesionych przez oskarżoną i oskarżyciela posiłkowego
od wyroku Sądu Rejonowego w Trzebnicy
z dnia 13 marca 2023 r. sygn. akt II K 484/22
I. zmienia zaskarżony wyrok w ten sposób, że:
a) w miejsce rozstrzygnięcia zawartego w punkcie I jego części dyspozytywnej, uznaje
oskarżoną . "za winną tego, że w okresie od 22 stycznia 2020r. do 31
m
sierpnia 2022r. pełniąc funkcję Dyrektora Gminnego Centrum
, rozpoznając w ramach swoich obowiązków wynikających z zakresu czynności dyrektora GC _'z dnia 30 kwietnia 2019r., działając w sposób umyślny i z góry powziętym zamiarem, nie dopełniła obowiązków wynikających z art. 4 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2016r., poz. 1764 z późn.zm. ) poprzez nieudostępnienie w całości informacji
publicznej wnioskowanej dwukrotnie przez Stowarzyszenie
r
> z siedzibą w w przedmiocie wydania kserokopii umów,
aneksów i porozumień zawartych w latach 2019 i 2020 pomiędzy Centrum a
Gminnym . oraz Stowarzyszeniem i oraz kopii umów wraz z załącznikami i aneksami do nich zawartymi przez G z” i „G ia | ... oraz GKS ! „ w latach 2019-2020, czym działała na szkodę interesu publicznego i prywatnego Stowarzyszenia „, to jest czynu z art. 231$1 kki z art. 23 ustawy o dostępie do informacji publicznej w zw. z art.11$2 kk i za to na podstawie art. 231$1 kk w zw. z art. 11$3 kk przy zastosowaniu art. 37a $1 kk wymierza jej karę grzywny w wysokości 150 (sto pięćdziesiąt ) stawek dziennych, ustalając, iż jedna stawka dzienna wynosi 20 (dwadzieścia ) zł; b) uchyla orzeczenie zawarte w punkcie II części dyspozytywnej zaskarżonego wyroku; II. w pozostałej części zaskarżony wyrok utrzymuje w mocy; | III.zasądza od oskarżonej na rzecz Skarbu Państwa koszty sądowe za póstępowanie
odwoławcze, w tym wymierza jej opłatę w kwocie 300 zł. za obie instancje.
SSO Joanna Żelazny
|
II_K_541_22.pdf
|
Sygnatura akt II K 541/22 Ds (...) WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Dnia 12 kwietnia 2023 r. Sąd Rejonowy w Trzebnicy II Wydział Karny w składzie: Przewodniczący: SSR Arkadiusz Rosiecki Protokolant: Paweł Wiewiór Przy udziale Prokuratora: ----------- po rozpoznaniu w dniu 5 kwietnia 2023 r. w Trzebnicy sprawy W. H. syna J. i J. z domu K. urodzonego (...) w miejscowości W. oskarżonego o to, że 1. w dniu 13 września 2019 r. w okresie od sierpniu 2016r do 13 września 2019r, w Z., powiat. (...), pełniąc funkcję sekretarza gminy i na podstawie upoważnienia z dnia 10 września 2015r Wójt Gminy będąc zobowiązanym do prowadzenia spraw w zakresie udostępnienia informacji publicznej, wynikających z ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w tym do podpisywania decyzji administracyjnych i odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej, nie dopełnił obowiązku wynikającego z art. 4 ust. I pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późniejszymi zmianami), poprzez nieudostępnienie informacji publicznej wnioskowanej w dniu 21 lipca 2016 r. w przedmiocie wydanie kserokopii umów ,wraz z zakresem obowiązków A. W.-wójta, W. H.-sekretarza gminy, J. K. skarbnik gminy, I. B. - kierownik referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej, S. F.-kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej ,oraz W. M.- samodzielne stanowisko ds. obywatelskich, obrony cywilnej, spraw wojskowych i (...), oraz podania wysokości zarobków brutto tych osób, wraz z nagrodami od dnia 01 stycznia 2015 r., z rozbiciem na poszczególne miesiące, czym działał na szkodę interesu publicznego i prywatnego M. L. tj. o czyn z art. 231 par. 1 kk i art. 23 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późniejszymi zmianami) w zw. z art. 11 par. 2 kk i art. 12 par. 1 kk. * * * * * I. uznaje oskarżonego W. H. za winnego tego, że w okresie od 28 października 2016 r. do 28 grudnia 2016 r., w Z., powiat. (...), pełniąc funkcję sekretarza gminy i na podstawie upoważnienia z dnia 10 września 2015 r. Wójta Gminy będąc zobowiązanym do prowadzenia spraw w zakresie udostępnienia informacji publicznej, wynikających z ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w tym do podpisywania decyzji administracyjnych i odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej, nie dopełnił obowiązku wynikającego z art. 4 ust. I pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późniejszymi zmianami), poprzez nieudostępnienie M. L. informacji publicznej wnioskowanej w dniu 21 lipca 2016 r. w przedmiocie wydanie kserokopii umów, wraz z zakresem obowiązków A. W. - wójta, W. H. - sekretarza gminy, J. K. skarbnik gminy, I. B. - kierownik referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej, S. F.-kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej, oraz W. M.-samodzielne stanowisko ds. obywatelskich, obrony cywilnej, spraw wojskowych i (...), oraz podania wysokości zarobków brutto tych osób, wraz z nagrodami od dnia 01 stycznia 2015 r., z rozbiciem na poszczególne miesiące, tj. przestępstwa z art. art. 23 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późniejszymi zmianami) i za to na podstawie art. art. 23 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późniejszymi zmianami) wymierza mu karę 100 (stu) stawek dziennych grzywny, przyjmując wysokość jednej stawki za równoważną 20 (dwadzieścia) zł; II. na podstawie art. 627 kpk oraz art. 3 ust. 1 Ustawy o opłatach w sprawach karnych zasądza od oskarżonego na rzecz Skarbu Państwa wydatki poniesione przez Skarb Państwa od chwili wszczęcia postępowania w kwocie 100 złotych oraz opłatę w kwocie 200 złotych.
|
IV_Ka_915_23.pdf
|
Sygnatura akt IV Ka 915/23
WYROK W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Dnia 13 listopada 2023 r. Sąd Okręgowy we Wrocławiu Wydział IV Karny Odwoławczy w składzie: Przewodniczący: SSO Marcin Sosiński Protokolant: Monika Stachowicz przy udziale Prokuratora Andrzeja Roli po rozpoznaniu w dniu 30 października 2023 r. sprawy isyna. ur. + oskarżonego o czyn z art. 231 $ 1 k.k. i art. 23 ustawy o dostępie do informacji publicznej w zw. z art. 11 $2kik. na skutek apelacji wniesionych przez obrońców oskarżonego od wyroku Sądu Rejonowego w Trzebnicy z dnia 12 kwietnia 2023 roku o sygn. akt II K 541/22
I. zmienia zaskarżony wyrok, w ten sposób, że na podstawie art. 66 $ 1 k.k. warunkowo umarza postępowanie przeciwko o przypisany mu czyn tj. przestępstwa z art. 23 ustawy o dostępie do
informacji publicznej; Il. na podstawie art. 67 $ 1 k.k. określa okres próby na 2 (dwa) lata;
Ill. zasądza od oskarżonego na rzecz Skarbu Państwa koszty procesu za postępowanie odwoławcze, w tym wymierza mu opłatę w kwocie 100
złotych za II instancję.
SSO Marcin Sosiński
|