Łomża, 23 lutego 2021r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łomży
Spółka z 0.0.
ul. Kopernika 9A, 18-400 Łomża
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa
INFORMACJA
W związku z otrzymaniem w dniu 15 lutego 2021r. wniosku o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 14 lutego 2021r. uprzejmie informuję:
Pytanie 1. Czy spółka prowadzi BIP?
Odpowiedź: Tak. Spółka prowadzi BIP jako wyodrębniony element (podstrona) strony
WWW spółki.
Pytanie 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
Odpowiedź: http://www.mpec.lom.pl/bip
Pytanie 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
Odpowiedź: Ostatnia aktualizacja strony BIP spółki miała miejsce 7 października 2020r..
Pytanie 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych,
posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odpowiedź: Nie. Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów). Są to dokumenty wewnętrzne spółki. Zawierają
informacje pranie chronione m.in. dane osobowe, informacje dotyczące tajemnicy
przedsiębiorstwa.
Pytanie 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez
uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odpowiedź: Nie. Spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych realizowanych przez
uprawnione podmioty. Tego typu dokumenty udostępniane są na wniosek.
Pytanie 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy
spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odpowiedź: Nie. Spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych prowadzonych przez
organy spółki. Tego typu dokumenty udostępniane są na wniosek.
Pytanie 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Pytanie 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odpowiedź: Nie. Spółka nie prowadzi rejestru umów.
Pytanie 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
Odpowiedź: Tak. Spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki.
Pytanie 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
Odpowiedź: Nie. Spółka nie posiada procedur przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.
Pytanie 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odpowiedź: Nie. Spółka nie publikuje informacji o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu. Tego typu informacje udostępniane są na
wniosek.
Pytanie 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odpowiedź: Tak. Sprawozdania finansowe spółki publikowane są na BIP i w KRS.
Pytanie 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odpowiedź: Przychody spółki w 2019 r. wyniosły 34.797.534,60 zł
Pytanie 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odpowiedź: Strata spółki w 2019 r. wyniosła (-) 2.034.319,67 zł
Pytanie 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom
organu zarządzającego w 2019 r.?
Odpowiedź: Łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconego członkom organu
zarządzającego w 2019 r. wyniosła 181.569,78 zł.
Pytanie 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom
organu zarządzającego w 2019 r.?
Odpowiedź: Łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconego członkom
organu zarządzającego w 2019 r. wyniosła 14.502,90 zł.
Pytanie 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na
2019 r.?
Odpowiedź: Cele zarządcze spółki na 2019r. zostały zrealizowane w 87,5 %.
Pytanie 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odpowiedź: Nie. Uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, nie została opublikowana. Dokument ten udostępniany
jest na wniosek.
Pytanie 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w
mediach?
Odpowiedź: Tak. Spółka w 2019r. kupowała reklamy, ogłoszenia i teksty sponsorowane w
mediach.
Pytanie 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019r. o
której mowa w poprzednim pytaniu?
Odpowiedź: Wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim
pytaniu, wyniosły 4.467,00 zł.
Pytanie 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24
ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
spółki]
Odpowiedź: W 2019 roku radni nie uzyskiwali informacji i materiałów, wstępu do
pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wglądu w działalność
spółki.
Pytanie 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Odpowiedź: Spółka nie posiada adresu skrzynki ePuap.
Osoba sporządzająca informację:
Leszek Chludziński Radca Prawny