Zarządzenie Nr OR.120.63.2012
Prezydenta Miasta Jaworzna
z dnia 9 sierpnia 2012 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie zasad zawiadamiania o czynnościach organu podejmowanych w ramach prowadzonych postępowań oraz organizacji spotkań z mieszkańcami.
Na podstawie art.33 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1
W załączniku do zarządzenia Nr OR.120.42.2011 Prezydenta Miasta Jaworzna z dnia 16 sierpnia 2011 r. w sprawie zasad zawiadamiania o czynnościach organu podejmowanych w ramach prowadzonych postępowań oraz organizacji spotkań z mieszkańcami – wprowadzam następujące zmiany:
1) w rozdz. II ust. 7 otrzymuje brzmienie:
„7. Wniosek o wywieszenie obwieszczenia/informacji wymaga akceptacji Naczelnika wnioskującej komórki organizacyjnej.”,
w „Wykazie tablic ogłoszeniowych oraz innych obiektów przeznaczonych do lokowania obwieszczeń/informacji w poszczególnych osiedlach miasta Jaworzna”, stanowiącym załącznik Nr 1 do Zasad:
a) w akapicie – Leopold, Komuna – skreśla się lit. b,
b) w akapicie – Szczakowa (Góra Piasku, Dobra, Sosina) – lit. c otrzymuje brzmienie:
„c) przedszkola i szkoły
Zespół Szkół Nr 3, ul. Koszarowa 20 (w tym Przedszkole Miejskie Nr 3, Szkoła Podstawowa Nr 10
i Gimnazjum Nr 7),
Szkoła Podstawowa Nr 9 oraz Zespół Szkół Nr 2 (w tym Gimnazjum dla Dorosłych oraz Zespół Szkół Zawodowych dla Dorosłych ), ul. Batorego 48,
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 7 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, ul. Wolności 11 (w tym Szkoła Podstawowa Nr 23 i Gimnazjum Nr 12),”,
3) użytą w treści zarządzenia, w różnym kontekście, nazwę: „Wydział Administracji i Informatyki” oraz skrót nazwy: „AI” zastępuje się odpowiednio nazwą: „Wydział Administracji” oraz skrótem: „AD”.
§ 2
Ustalam jednolity tekst Zasad zawiadamiania o czynnościach organu podejmowanych w ramach prowadzonych postępowań oraz organizacji spotkań z mieszkańcami, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam naczelnikom komórek organizacyjnych i pracownikom zatrudnionym na samodzielnych stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie, a nadzór nad wykonaniem – Sekretarzowi Miasta.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Jaworzna
Paweł Silbert
Załącznik
do zarządzenia Nr OR.120.63.2012
Prezydenta Miasta Jaworzna
z dnia 9 sierpnia 2012 r.
ZASADY
ZAWIADAMIANIA O CZYNNOŚCIACH ORGANU PODEJMOWANYCH W RAMACH PROWADZONYCH POSTĘPOWAŃ ORAZ ORGANIZACJI SPOTKAŃ Z MIESZKAŃCAMI
I. Postanowienia ogólne.
Niniejsze Zasady zawiadamiania o czynnościach organu podejmowanych w ramach prowadzonych postępowań oraz organizacji spotkań z mieszkańcami, zwane dalej „Zasadami”, regulują sprawy związane z:
1) zawiadamianiem mieszkańców /publicznym ogłaszaniem/ o czynnościach organu będących elementem postępowań prowadzonych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu, wynikających z przepisów szczególnych,
2) organizowaniem spotkań z mieszkańcami o charakterze informacyjnym, wpisujących się w działania podejmowane przez władze miasta w celu angażowania mieszkańców w procesy decyzyjne, prowadzenia dialogu z mieszkańcami oraz negocjowania rozwiązań lub kierunków planowanych działań,
3) publikowaniem w Biuletynie Informacji Publicznej uwag i wniosków zgłaszanych przez mieszkańców do planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
II. Zasady zawiadamiania o czynnościach organu podejmowanych w ramach postępowań prowadzonych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu.
Za powiadamianie mieszkańców /publiczne ogłaszanie/ o czynnościach podejmowanych w ramach prowadzonych postępowań odpowiedzialna jest komórka merytoryczna właściwa ze względu na przedmiot sprawy.
Sposób powiadamiania mieszkańców /stron postępowania/ bądź prowadzenia uzgodnień musi być dostosowany do form i terminów określonych w przepisach szczególnych.
W przypadku gdy przepis szczególny nie precyzuje formy publicznego ogłaszania – podanie do publicznej wiadomości następuje co najmniej poprzez zamieszczenie informacji:
1) obligatoryjnie:
a) na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego,
b) na tablicach ogłoszeń w budynkach Urzędu Miejskiego,
c) w prasie lokalnej /w uzasadnionych przypadkach o szerszym zasięgu/.
2) fakultatywnie – na tablicach ogłoszeń lub na innych dostępnych obiektach w miejscu planowanego przedsięwzięcia, których wykaz zawiera załącznik Nr 1 do niniejszych Zasad.
Adnotacja o sposobie podania obwieszczenia/informacji do publicznej wiadomości winna zostać umieszczona pod treścią obwieszczenia/informacji.
Dystrybucja obwieszczeń i informacji, podawanych do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń lub na innych dostępnych obiektach w miejscu planowanego przedsięwzięcia, o których mowa w ust.3 pkt 1 lit. b oraz pkt 2 odbywa się za pośrednictwem Wydziału Administracji – na wniosek komórki merytorycznej.
Wniosek o wywieszenie obwieszczenia/informacji na tablicach ogłoszeń powinien zawierać między innymi:
1) określenie nazwy postępowania/przedsięwzięcia,
2) wskazanie lokalizacji tablic ogłoszeń lub innych obiektów /na podstawie wymienionych w załączniku Nr 1 do Zasad/,
3) okres na jaki obwieszczenie/informacja ma zostać wywieszona,
4) treść obwieszczenia/informacji.
Wniosek, o którym mowa w ust.5, jest sporządzany i dystrybuowany wyłącznie w systemie elektronicznego obiegu dokumentów. Wzór wniosku określa załącznik Nr 2 do niniejszych Zasad.
Wniosek o wywieszenie obwieszczenia/informacji wymaga akceptacji Naczelnika wnioskującej komórki organizacyjnej.
W przypadku ogłoszenia w prasie lokalnej lub w prasie o szerszym zasięgu – przekazanie materiałów do publikacji odbywa się za pośrednictwem Biura Promocji i Informacji – na wniosek komórki merytorycznej.
Wniosek o przekazanie obwieszczenia/informacji do publikacji w prasie powinien zawierać między innymi:
1) określenie nazwy postępowania/przedsięwzięcia,
2) wskazanie zasięgu prasy,
3) termin opublikowana obwieszczenia/informacji,
4) treść obwieszczenia/informacji.
Wniosek, o którym mowa w ust.8, jest sporządzany i dystrybuowany wyłącznie w systemie elektronicznego obiegu dokumentów. Wzór wniosku określa załącznik Nr 3 do niniejszych Zasad.
Niezależnie od form powiadamiania bądź prowadzenia uzgodnień przewidzianych w przepisach prawa – z uwagi na istotę i wydźwięk społeczny rozstrzyganych kwestii – naczelnik komórki merytorycznej, po uzgodnieniu z resortowym przełożonym, może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej akcji informacyjnej.
Przeprowadzenie dodatkowej akcji informacyjnej następuje na wniosek komórki merytorycznej.
Wniosek o przeprowadzenie dodatkowej akcji informacyjnej kierowany jest do Biura Promocji i Informacji, które przy współudziale wnioskodawcy organizuje przeprowadzenie działań informacyjnych.
III. Zasady postępowania przy organizacji spotkań z mieszkańcami.
Decyzję o organizacji spotkania z mieszkańcami podejmuje Prezydent Miasta.
Za organizację spotkania odpowiedzialne jest Biuro Promocji i Informacji, które:
1) ustala temat i miejsce spotkania,
2) wyznacza listę osób biorących udział w spotkaniu z ramienia organizatora,
3) przygotowuje projekt agendy na spotkanie, według wzoru określonego w załączniku Nr 4 do niniejszych Zasad i przedkłada ją do akceptacji Prezydenta Miasta,
4) powiadamia o spotkaniu, w tym rozpowszechnia informację wśród mieszkańców,
5) przygotowuje materiał informacyjny dla Prezydenta Miasta – prezentujący tematykę spotkania,
6) opracowuje materiały informacyjne dla mieszkańców /w razie zaistnienia takiej potrzeby/,
7) zapewnia obsługę techniczną spotkania oraz prowadzi rejestr wniosków złożonych przez mieszkańców.
Przebieg spotkania jest rejestrowany na nośniku elektronicznym, przechowywanym w Biurze Promocji i Informacji.
Wszelkie wnioski i uwagi mieszkańców złożone podczas spotkania wymagają formy pisemnej, o czym organizator zobowiązany jest poinformować mieszkańców w trakcie spotkania. Wzór wniosku określa załącznik Nr 5 do niniejszych Zasad.
Wnioski, o których mowa w ust.4, organizator rejestruje ilościowo /odnotowując dane wnoszącego, tematykę wniosku oraz wskazując komu i kiedy przekazano wniosek/, a następnie kieruje – za pośrednictwem Kancelarii ogólnej – do rozpatrzenia przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu, które obowiązane są do udzielenia na nie odpowiedzi w trybie KPA.
W przypadku, gdy spotkanie ma charakter konsultacyjny i opiniotwórczy – uwagi i opinie mieszkańców dotyczące konsultowanej kwestii mogą być udokumentowane np. w postaci ankiety, formularza uwag/wniosków. Decyzję o sposobie dokumentowania ewentualnych uwag i opinii mieszkańców, w tym opracowanie treści formularza, podejmuje organizator.
IV. Zasady publikowania w Biuletynie Informacji Publicznej uwag i wniosków zgłaszanych przez mieszkańców do planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
Za publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej uwag i wniosków zgłaszanych przez mieszkańców odpowiedzialny jest Wydział Urbanistyki i Architektury.
Uwagi i wnioski publikowane są w formie scanu oryginału dokumentu, z zastrzeżeniem ust. 3.
Dane osobowe znajdujące się w obrębie dokumentu podlegającego publikacji są chronione.
Uwagi i wnioski zamieszczane są na bieżąco, w miarę ich wpływu, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty wpływu do Wydziału Urbanistyki i Architektury.
Informację o możliwości składania uwag i wniosków oraz ich publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej zamieszcza się w prasie lokalnej wraz z ogłoszeniami w sprawach związanych z procedowaniem w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Załącznik Nr 1
do Zasad
WYKAZ TABLIC OGŁOSZENIOWYCH ORAZ INNYCH OBIEKTÓW PRZEZNACZONYCH DO LOKOWANIA OBWIESZCZEŃ/INFORMACJI W POSZCZEGÓLNYCH OSIEDLACH MIASTA JAWORZNA
Bory
a) przeszklone gabloty informacyjne
Bory – w okolicach przystanku autobusowego przy ul. W. Tetmajera,
b) przystanki z panelami reklamowymi
ul. Czysta, w kierunku Katowic,
ul. Czysta, w kierunku Chrzanowa,
ul. W. Tetmajera – w kierunku Borów,
c) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 14, ul. Niemcewicza 7a,
d) miejskie jednostki organizacyjne
Powiatowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza, ul. Hetmańska 21,
Byczyna
a) przeszklone gabloty informacyjne
Byczyna – skrzyżowanie z drogą wiodącą do Kościoła,
Byczyna – przy OSP,
Byczyna – w okolicach przystanku autobusowego w kierunku centrum miasta,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Byczyna – w kierunku Katowic,
Byczyna – w kierunku Chrzanowa,
c) przedszkola i szkoły
Zespół Szkół Nr 1, ul. Nauczycielska 12 (w tym Szkoła Podstawowa Nr 20, Gimnazjum Nr 10),
d) miejskie jednostki organizacyjne
Filia MBP Byczyna – ul. Korczyńskiego 12,
e) POZ
MCM "Byczyna", ul. Nauczycielska 4,
f) kluby środowiskowe
Klub Niko, ul. Korczyńskiego 10,
Cezarówka
(Górna i Dolna)
a) przeszklone gabloty informacyjne
Cezarówka Górna – w okolicach przystanku autobusowego przy sklepie,
Cezarówka Dolna – skrzyżowanie z ul. Bratków,
Ciężkowice
a) przeszklone gabloty informacyjne
Ciężkowice – w okolicach przystanku autobusowego przy Klubie Środowiskowym VEGA,
Ciężkowice – w okolicach zakładu FORNIT – przy stacji Trafo,
Ciężkowice – w okolicach przystanku przy ul. Ks. A. Mroczka 154,
Ciężkowice – przy tablicy ogłoszeniowej zlokalizowanej w okolicach Kościoła,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Ciężkowice Piekarnia – w kierunku Centrum,
c) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 18, ul. ks. Andrzeja Mroczka 53c,
Przedszkole Miejskie Nr 4, ul. Wyzwolenia 4,
d) miejskie jednostki organizacyjne
Filia MBP Ciężkowice, ul. Wyzwolenia 2,
e) POZ
MCM "Ciężkowice", ul. Zawiszy Czarnego 11,
f) kluby środowiskowe
Klub Wega, ul. Ciężkowicka 68,
Dąbrowa Narodowa
a) przeszklone gabloty informacyjne
Dąbrowa Narodowa – w okolicach przystanku autobusowego przy Kościele w kierunku centrum miasta,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Dąbrowa Narodowa Kościół – w kierunku Katowic,
Dąbrowa Narodowa Kościół – w kierunku Chrzanowa,
ul. Dąbrowska – w kierunku Katowic,
ul. Dąbrowska – w kierunku Chrzanowa,
c) przedszkola i szkoły
Zespół Szkół Nr 4, ul. Spółdzielcza 9 (w tym Szkoła Podstawowa Nr 8 i Gimnazjum Nr 9),
d) miejskie jednostki organizacyjne
Filia MBP Dąbrowa Narodowa, ul. Strażacka 11,
Długoszyn, Chropaczówka
a) przeszklone gabloty informacyjne
Długoszyn – w okolicach przystanku autobusowego przy ul. Chropaczówka 100,
Długoszyn – w okolicach przystanku autobusowego znajdującego się przy sklepie PSS,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Długoszyn Upadowa – w kierunku Centrum,
Długoszyn – w kierunku Szczakowej,
c) przedszkola i szkoły
Przedszkole Miejskie Nr 6, ul. Nadbrzeżna 12,
Gimnazjum Nr 6, ul. Chropaczówka 101,
d) miejskie jednostki organizacyjne.
Filia MBP Długoszyn, ul. Dąbrowskiego 17,
Gigant
a) przystanki z panelami reklamowymi
Os. Gigant
ul. Działkowa – w kierunku Centrum,
b) miejskie jednostki organizacyjne
Filia MBP Gigant, ul. Granitowa 5,
c) kluby środowiskowe
Klub Młodzieżowy Gigant, ul. Granitowa 3,
Jeleń
a) przeszklone gabloty informacyjne
Jeleń Dąb – w okolicach przystanku autobusowego zlokalizowanego naprzeciw budynku Nr 46a,
Jeleń Łęg – w okolicach przystanku przy ul. Zwycięstwa 156,
Jeleń – przy słupie ogłoszeniowym w okolicach skrzyżowania przy ul. Celników,
Jeleń – skrzyżowanie ul. Bożka z ul. Zwycięstwa,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Jeleń Szkoła – w kierunku Centrum,
Jeleń Łęg Pętla – w kierunku Centrum,
Jeleń Wielkie Doły – w kierunku Centrum,
c) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 22, ul. Szymona Banasika 1,
Przedszkole Miejskie Nr 19, ul. Wygoda 18,
Gimnazjum Nr 8, ul. Zwycięstwa 30,
d) miejskie jednostki organizacyjne
Filia MBP Jeleń, ul. Celników 1,
e) POZ
MCM "Jeleń", ul. Wygoda 60,
f) instytucje kultury
Dom Kultury, ul. Wiosny Ludów 1,
Jeziorki
a) przeszklone gabloty informacyjne
Jeziorki – w okolicach przystanku autobusowego przy Kościele w kierunku Chrzanowa,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Jeziorki Rondo – w kierunku Centrum,
c) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 19, ul. Kasztanowa 33,
d) kluby środowiskowe
Klub Jeziorki, ul. Kasztanowa 30,
Koźmin
a) przeszklone gabloty informacyjne
Koźmin – w okolicach sklepu zlokalizowanego przy ul. Jesiennej 16,
Leopold, Komuna
a) przystanki z panelami reklamowymi
Urząd Skarbowy – w kierunku Chrzanowa,
Urząd Skarbowy – w kierunku Katowic,
ul. Szczakowska – w kierunku Szczakowej,
Leopold – w kierunku Chrzanowa,
Leopold – w kierunku Katowic,
Łubowiec
a) przystanki z panelami reklamowymi
Łubowiec – w kierunku Katowic,
Łubowiec – w kierunku Chrzanowa,
b) przedszkola i szkoły
Przedszkole Miejskie Nr 24, ul. Czwartaków 1,
c) POZ
MCM "Łubowiec", ul. Katowicka 59,
Niedzieliska
a) przeszklone gabloty informacyjne
Niedzieliska – w okolicach przystanku autobusowego w kierunku Szczakowej,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Kościół, ul. Wiejska – w kierunku Os. Gigant,
Niedzieliska – w kierunku Centrum,
Klub Relaks – Centrum,
c) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Kasprzaka 6,
Przedszkole Miejskie Nr 25, ul. Mościckiego 21,
d) kluby środowiskowe
Klub Relaks, ul. Szczakowska 35,
Osiedle Stałe
a) przystanki z panelami reklamowymi
Os. Stałe – w kierunku Katowic,
Os. Stałe – w kierunku Chrzanowa,
Kalinowa – w kierunku Os. Stałego,
b) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 5 oraz Przedszkole Miejskie Nr 7, ul. Puszkina 5,
Państwowa Szkoła Muzyczna, ul. Inwalidów Wojennych 2,
Przedszkole Miejskie Nr 2, ul. O. Langego 39,
Przedszkole Miejskie Nr 14, ul. H. Sawickiej 6,
Przedszkole Społeczne, ul. Inwalidów Wojennych 1,
Gimnazjum Nr 5, ul. Starowiejska 15,
II Liceum Ogólnokształcące, ul. M. Curie-Skłodowskiej 6,
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Inwalidów Wojennych 16,
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, ul. Armii Krajowej 5,
c) miejskie jednostki organizacyjne
Ognisko Wychowawcze, ul. H. Sawickiej 2,
Filia MBP Osiedle Stałe, ul. Łukasiewicza 1,
d) POZ
MCM "Osiedle Stałe", ul. Tysiąclecia 85,
Osiedle Awaryjne
(Elektrownia Jaworzno III, Martyniaków)
a) przeszklone gabloty informacyjne
Oś Awaryjne – w okolicach przystanku autobusowego w rejonie ul. Energetyków 10,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Os. Awaryjne – przystanek w kierunku Centrum,
c) przedszkola i szkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6 oraz Technikum Energetyczne, ul. Promienna 51,
Pieczyska
a) przeszklone gabloty informacyjne
Pieczyska – w okolicach przystanku autobusowego przy szkole,
b) przedszkola i szkoły
Gimnazjum Nr 11, ul. Sobieskiego 61,
c) kluby środowiskowe
Klub Dobra, ul. Zagrody 2,
Podłęże
a) przystanki z panelami reklamowymi
Os. Podłęże
Os. Podłęże Przychodnia – w kierunku Os. Stałego,
Os. Podłęże Szkoła – w kierunku Centrum,
b) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 15, ul. Leśna 49,
Przedszkole Miejskie Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Fredry 16,
Przedszkole Miejskie Nr 26 oraz Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Towarowa 61,
Przedszkole Miejskie Nr 27, ul. Piłsudskiego 78,
c) miejskie jednostki organizacyjne
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Grunwaldzka 235,
Filia MBP Podłęże 1, ul. Ławczana 12,
Filia MBP Podłęże 2, ul. Brodzińskiego 27,
d) POZ
MCM "Podłęże", al. Piłsudskiego 80,
e) kluby środowiskowe
Klub Młodzieżowy Podłęże, ul. Piłsudskiego 72,
Podwale
a) przystanki z panelami reklamowymi
Hotel Brojan – przystanek w kierunku Katowic (ekspozycja zewnętrzna),
Podwale LO – przystanek w kierunku Katowic,
Podwale LO – przystanek w kierunku Chrzanowa,
Podwale – przystanek w kierunku Katowic,
b) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 16 oraz Przedszkole Miejskie Nr 9, ul. 3 Maja 18,
Przedszkole Miejskie Nr 5, ul. 11 Listopada 3,
I Liceum Ogólnokształcące, ul. Licealna 3,
Gimnazjum Nr 3, ul. Lipowa 24,
c) miejskie jednostki organizacyjne
Filia MBP Podwale, ul. 11 Listopada 1,
d) POZ
MCM "Podwale", ul. Nosala 5,
Pszczelnik
a) przeszklone gabloty informacyjne
Pszczelnik – na przeciw sklepu (między budynkiem Nr 55 a Nr 57),
Pechnik
a) przystanki z panelami reklamowymi
Pechnik – przystanek w kierunku Katowic,
Pechnik – przystanek w kierunku Chrzanowa,
b) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Grunwaldzka 182,
Śródmieście
(Rynek, Centrum, OTK, Siłownia, Pańska Góra, Skałka, Os. TBS)
a) przeszklone gabloty informacyjne
Szpital – w okolicach przystanku w stronę Jaworzna,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Rogatka – przystanek w kierunku Katowic,
Szpital – przystanek w kierunku Chrzanowa,
Szpital – przystanek w kierunku Centrum,
Urząd Miejski – przystanek w kierunku Chrzanowa,
Urząd Miejski – przystanek w kierunku Katowic,
Centrum – przystanek w kierunku Chrzanowa,
Centrum – przystanek w kierunku Katowic,
Krakowska – przystanek w kierunku Chrzanowa,
Krakowska – przystanek w kierunku Katowic,
c) przedszkola i szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Matejki 3,
Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Szymanowskiego 10,
Przedszkole Miejskie Nr 10, ul. Tuwima 6,
Przedszkole Miejskie Nr 22, ul. Narutowicza 8,
Gimnazjum Nr 1, ul. Urzędnicza 11,
d) miejskie jednostki organizacyjne
Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Rynek Główny 17,
Muzeum Miasta Jaworzna, ul. Pocztowa 5,
Miejskie Centrum Kultury i Sportu, ul. Mickiewicza 2,
Filia MBP Szpital, Ul. Chełmońskiego 28,
e) POZ
MCM "Zacisze", ul. Zacisze-Boczna 3,
Stara Huta, Os. Azot,
a) przystanki z panelami reklamowymi
ul. Fabryczna – przystanek w kierunku Centrum,
Organika – w kierunku Jelenia,
b) przedszkola i szkoły
Przedszkole Miejskie Nr 15, ul. Azot 16,
c) miejskie jednostki organizacyjne
Filia MBP Stara Huta, ul. Olszewskiego 76,
Szczakowa
(Góra Piasku, Dobra, Sosina)
a) przeszklone gabloty informacyjne
Szczakowa – w okolicach kiosku przy sklepie Biedronka,
Góra Piasku – przy sklepie PSS,
Dobra – w okolicach przystanku oraz sklepu Nr 23,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Góra Piasku – w kierunku Szczakowej,
Dobra I – w kierunku Centrum,
Os. Gagarina – w kierunku Centrum,
c) przedszkola i szkoły
Zespół Szkół Nr 3, ul. Koszarowa 20 (w tym Przedszkole Miejskie Nr 3, Szkoła Podstawowa Nr 10
i Gimnazjum Nr 7),
Szkoła Podstawowa Nr 9 oraz Zespół Szkół Nr 2 (w tym Gimnazjum dla Dorosłych oraz Zespół Szkół Zawodowych dla Dorosłych ), ul. Batorego 48,
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 7 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, ul. Wolności 11 (w tym Szkoła Podstawowa Nr 23 i Gimnazjum Nr 12),
Przedszkole Miejskie Nr 17, ul. Kościuszki 6,
d) miejskie jednostki organizacyjne i inne placówki
Środowiskowy Hufiec Pracy, ul. Batorego 82,
Filia MBP Góra Piasku, Jaworznicka 27a,
e) POZ
MCM "Szczakowa", ul. Koszarowa 1,
f) instytucje kultury, kluby środowiskowe
Dom Kultury im. Zdzisława Krudzielskiego, ul. Jagiellońska 3,
Klub Szczak, ul. Jaworznicka 27,
Klub „Pod Skałką”, ul. Dąbrowskiego 13,
Warpie
a) przeszklone gabloty informacyjne
Warpie – w okolicach przystanku w stronę Jaworzna,
Warpie – w okolicach przystanku przy MPWiK – kierunek Szczakowa,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Warpie – przystanek w okolicach MPWiK – kierunek Szczakowa,
c) przedszkola i szkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 oraz Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, ul. Północna 9a,
d) miejskie jednostki organizacyjne
MZOPOW, ul. Północna 9b,
Wilkoszyn
a) przeszklone gabloty informacyjne
Wilkoszyn – skrzyżowanie ul. Pionierów z ul. Wilkoszyn,
b) przystanki z panelami reklamowymi
Cmentarz – w kierunku Centrum,
Załącznik Nr 2
do Zasad
WNIOSEK O WYWIESZENIE OBWIESZCZENIA / INFORMACJI
Symbol komórki wnioskującej: …..........................................
Osoba odpowiedzialna za sprawę: .......................................
Numer tel.wew. ….................................................................
W związku z :
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(podać nazwę postępowania, przedsięwzięcia, itp.)
proszę o wywieszenie załączonego obwieszczenia / informacji* :
na tablicach ogłoszeń we wszystkich budynkach Urzędu Miejskiego
AD
na tablicach ogłoszeń i innych obiektach zlokalizowanych na terenie całego miasta
AD/MZDiM
na tablicach ogłoszeń i innych obiektach zlokalizowanych wyłącznie w miejscu planowanego przedsięwzięcia, tj.: /wskazać lokalizację zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Zasad/
AD/MZDiM
inne, podać jakie: /adresy, nośniki, obiekty/
AD
Obwieszczenie / informacja ma zostać wywieszona na okres od …......................... do ...................................
Inne uwagi: …......................................................................................................................................................
Załączniki:
Treść obwieszczenia / informacji
____________________________________________________________________________________________________________
Adnotacje o sposobie załatwienia sprawy /uzupełnia pracownik Wydziału Administracji/:
…..........................................................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................................................
*) wpisać x w kratce obok wybranej pozycji
Załącznik Nr 3
do Zasad
WNIOSEK O PRZEKAZANIE OBWIESZCZENIA / INFORMACJI DO PUBLIKACJI W PRASIE
Symbol komórki wnioskującej: …..........................................
Osoba odpowiedzialna za sprawę: .......................................
Numer tel.wew. ….................................................................
W związku z :
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(podać nazwę postępowania, przedsięwzięcia, itp.)
proszę o przekazanie załączonego obwieszczenia / informacji do publikacji w prasie* :
o zasięgu lokalnym (Jaworzno), nazwa gazet/y: ….................................
o zasięgu terytorialnym (wskazać jakim): …..........................
nazwa gazet/y: …...................................................................
innej (podać jakiej): …............................................................
Obwieszczenie / informacja ma się ukazać w terminie : …................................................................................
Koszty za opublikowanie obwieszczenia / informacji zostaną pokryte ze środków wydziału : …....................
Inne uwagi: ….....................................................................................................................................................
Załączniki:
Treść ogłoszenia / informacji
____________________________________________________________________________________________________________
Adnotacje o sposobie załatwienia sprawy /uzupełnia pracownik Biura Promocji i Informacji/:
…..........................................................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................................................…..........................................................................................................................................................................
*) wpisać x w kratce obok wybranej pozycji
Załącznik Nr 4
do Zasad
AGENDA NA SPOTKANIE Z MIESZKAŃCAMI
Wnioskodawca
Organizator
Adresat spotkania
Termin i miejsce spotkania
Tematyka spotkania
1.
2.
3.
Cel spotkania
Proponowani uczestnicy spotkania
Krótki scenariusz spotkania
1.
2.
3.
Agendę przygotował/a:
…..................................................................
/podpis, pieczątka/
Agendę zatwierdził/a:
…................................................................
/podpis, pieczątka/
Uwagi Prezydenta Miasta
Akceptacja Prezydenta Miasta
…...............................................................................
/podpis, pieczątka/
Załącznik Nr 5
do Zasad
Adres korespondencyjny mieszkańca:
Imię i nazwisko: …..........................................
Ulica: ..............................................................
Numer tel.kontakt. …......................................
WNIOSEK
złożony w trakcie spotkania z mieszkańcami
zorganizowanego w …..................................................................... w dniu ….................................. /określić miejsce spotkania/
w sprawie :
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
…..........................................
(podpis wnoszącego)
/Uzupełnia pracownik PI obsługujący spotkanie/
Wniosek przekazano do załatwienia …...................... …................................. w dniu ….................................
/symbol komórki organizacyjnej/
Rozdzielnik
do zarządzenia Nr OR.120.63.2012 Prezydenta Miasta Jaworzna z dnia 9 sierpnia 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad zawiadamiania o czynnościach organu podejmowanych w ramach prowadzonych postępowań oraz organizacji spotkań z mieszkańcami.
Lp.
Otrzymujący
/imię i nazwisko lub symbol komórki organizacyjnej/
Uwagi
AD
BF
BHP
BR
BZ
EK
GD
GK
GP
GZM
IM
IT
KA
NW
ON
OR
OŚ
PI
RG
RK
BSM
SO
ST
UA
USC
WN
WS
WZ
ZK