WÓJT GMINY WRÓBLEW
Wróblew 18 tel. (43) 828 66 00
98-288 Wróblew fax (43) 821 34.18
województwo łódzkie e-mail: gminaQwroblew.pl
powiat sieradzki www.wroblew.pl
Wróblew, dn. 14.06.2021r.
Pan Szymon Osowski
Pani Katarzyna Batko-Tołuć
Pani Marzena Błaszczyk
„Członkowie Zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
sprawa-36910Gfedrowanie.siecobywatelska.pl
Nasz znak: R00.1431.39.2021.MK
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2 czerwca 2021r. (przesłany drogą
elektroniczną), na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U. z 2020r. poz. 2176), udzielam odpowiedzi na pytania wskazane we wniosku:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak »
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać
ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) *
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu
gminy? Nie dotyczy
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? Nie
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są
działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o
sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy. płatnych kampanii reklamowych w.social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?
Nie dotyczy.
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach
społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Nie dotyczy.