W związku z na Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej
przesyłam odpowiedzi na pytania:
> 1.czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
*NIE*

2.czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

*NIE*
> 3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*NIE*
> 4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*TAK*, link :

http://archiwum.zabkowiceslaskie.pl/BIP/2005/D/u040609.htm
<http://archiwum.zabkowiceslaskie.pl/BIP/2005/D/u040609.htm>

> 5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014- 102 uchwały

2015- 127 uchwał

2016- 88 uchwał
> 6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 1
2015- 2
2016 - 2
> 7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*TAK*
> 8.czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*TAK*

9.czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

*TAK, link : http://bip.zabkowiceslaskie.pl/resolutions/content/419
*
> 10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://bip.zabkowiceslaskie.pl/ordinances/content/2682
http://bip.zabkowiceslaskie.pl/ordinances/content/2688
> 11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*NIE*
> 12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
* NIE**DOTYCZY*

> 13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*NIE**DOTYCZY*
>
> Pozdrawiam

Edyta Balicka
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie
748165-302

Załączniki

  • urzad.vcf