W związku z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r udzielam odpowiedzi na poszczególne pytania:
- uchwała ws. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej została podjęta i znajduje się pod adresem: http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyGrodziskoDolne/document/106362/Uchwa%C5%82a-XXXIX_323_2013,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano gminnej rady oświatowej,
- podjęto uchwałę ws. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyGrodziskoDolne/document/104016/Uchwa%C5%82a-XII_93_11),
- liczba uchwał: 2014 - 77, 2015 - 86, 2016 - 109,
- w latach 2014-2016 przeprowadzono 5 konsultacji społecznych,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono fundusz sołecki (http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyGrodziskoDolne/document/106249/Uchwa%C5%82a-XLIII_350_2014),
- nie wydano zarządzeń związanych z funduszem sołeckim,
- nie wyodrębniono funduszu obywatelskiego,

Z poważaniem

Grzegorz Potaczała
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Grodzisko Dolne
37-306 Grodzisko Dolne 125a
tel.: (17) 242 82 65 | fax: (17) 243 60 38 | kom.: 604 42 82 53
www.grodziskodolne.pl