W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej Gmina
Doruchów zawiadamia, że na chwilę obecną:

- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
- nie powołano w gminie rady oświatowej
- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami

- informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 - 63, 64, 61,

- nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,

- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki
http://www.bip.doruchow.pl/?a=4863

- nie wydano obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty.

Z poważaniem
Paweł Gruchała