Urząd Gminy Radomsko Radomsko, dn. 12.05.2023 r.
ul. Piłsudskiego 34
97-500 Radomsko
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
S.1431.28.2023
Urząd Gminy Radomsko działając na podstawie art. 2 ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dn. 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902 ze zm.) udziela odpowiedzi na zapytania skierowane we wniosku o udostępnienie informacji publicznej przesłanym do Urzędu Gminy Radomsko pocztą elektroniczną dnia 07.05.2023 r.
PYTANIA:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Odpowiedzi:
Ad 1. W Urzędzie Gminy Radomsko na stanowiskach merytorycznych zatrudnionych jest 21 os.
Ad 2. Tak
a) System obiegu dokumentów FINN, Księgowość Budżetowa i Plan, Środki Trwałe, Kadry i Płace, System Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego BeSTi@, Płatnik, Pfron online, Podatki, Księgowość Zobowiązań, Auta, Woda, Rejestr VAT, GOMIG Odpady, Egzekucje, Kasa, Uniwersalny Program Księgujący, SELWIN, RWWIN, Źródło, System WOW, Rejestr BDO, Wykaz Ekoportal, CEIDG, SHRIMP, EMUiA, Portal sprawozdawczy GUS, Gminna Ewidencja Zabytków, ZONE CEEB, Biuletyn Zamówień Publicznych BZP, e-Zamówienia, Systemu Elektronicznych Tytułów Wykonawczych .
Ad 3. Tak
a) CEIDG, Źródło, Portal sprawozdawczy GUS, SHRIMP, System WOW, ZONE CEEB, Biuletyn Zamówień Publicznych BZP, Systemu Elektronicznych Tytułów Wykonawczych.
b) CEIDG, Źródło
Ad 4. Tak. ePUAP, Źródło
Ad 5. Poniżej lista rejestrów
Rejestr obwieszczeń tekstów jednolitych https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/ROTJ/10/1/default/_
Rejestr projektów uchwał https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RPU/10/1/default/_
Rejestr projektów uchwał - kadencja 2010-2014 https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RPU2/10/1/default/_
Rejestr projektów uchwał - kadencja 2014-2018 https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RPU3/10/1/default/_
Rejestr projektów uchwał - kadencja 2018-2023 https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RPU4/10/1/default/_
Rejestr uchwał https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RU/10/1/default/_
Rejestr uchwał - kadencja 2010-2014 https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RU2/10/1/default/_
Rejestr uchwał - kadencja 2014-2018 https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RU3/10/1/default/_
Rejestr uchwał - kadencja 2018-2023 https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RU4/10/1/default/_
Rejestr zarządzeń https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RZ/10/1/default/_
Ewidencja zezwoleń dla przedsiębiorców - nieczystości ciekłe https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/EOC/10/1/default/_
Ewidencja zezwoleń dla przedsiębiorców - ochrona przed bezdomnymi zwierzętami https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/EOBZ/10/1/default/_
Formularz A. Wykaz danych o dokumentach zaw. inf. o środowisku i jego ochronie https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/ROS-A/10/1/default/_
Formularz B. Wykaz danych o dokumentach zaw. inf. o środowisku i jego ochronie https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/ROS-B/10/1/default/_
Formularz E. Wykaz danych o dokumentach zaw. inf. o środowisku i jego ochronie https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/ROS-E/10/1/default/_
Rejestr działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami na terenie Gminy Radomsko https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RDRZGO/10/1/default/_
Rejestr interpelacji i zapytań radnych https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RIZR/10/1/default/_
Rejestr oświadczeń o stanie majątkowym https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/ROM/10/1/default/_
Rejestr oświadczeń o stanie majątkowym Radnych Gminy https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/ROMRG/10/1/default/_
Rejestr porządku obrad sesji Rady Gminy https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RPORG/10/1/default/_
Rejestr Protokołów Sesji Rady Gminy https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RPRG/10/1/default/_
Rejestr wykazów głosowań Rady Gminy https://eurzad.finn.pl/gwradomsko/#!/rejestry/RWGRG/10/1/default/_
PDWD Wykaz Ekoportal https://wykaz.ekoportal.pl/CardList.seam
Ad 6. W urzędzie nie przeprowadzono inwentaryzacji danych.
Ad 7. Urząd nie tworzy raportów dotyczących pytań zadawanych przez mieszkańców.
Ad 8. Urząd nie posiada standardów gromadzenia danych.
Ad 9. W Urzędzie nie ma stanowiska pełnomocnika danych.
Ad 10. W urzędzie nie ma zatrudnionych ani wyznaczonych osób do zarządzania danymi.
Ad 11. W urzędzie nie ma lidera cyfryzacji jest tylko informatyk
S E K R E T A R Z
Gminy Radomsko
/-/
Grzegorz Wierzbicki