W odpowiedzi na wniosek
na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, informujemy:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; Odp. Nie są prowadzone media.
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy; Odp. Nie są prowadzone.
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie; Odp. Nie mamy mediów
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie; Odp. Nie prowadzi
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.; Nie prowadzi
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Wydatki na artykuły:

2015 rok - 268,25 zł,

2016 rok - 757,00 zł,

2017 rok - 678,00 zł.

2018 brak wydatków na ogłoszenia, artykuły itp.

Z poważaniem

Sekretarz Gminy

A.Rupiński