Re: Wniosek o informacje publiczną przez JASTARNIA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2427 z JASTARNIA
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, że w Urzedzie Miejskim w Jastarni oraz jednostkach podległych nie są prowadzone media. Jedynie raz w miesiącu wydawany jest Informator Miejski będący bezpłatnym biuletynem samorządu lkoalnego.
Z poważaniem
Adrian Baranowski
Sekretarz Miasta
tel.: +48 58 675 19 20
Urząd Miejski w Jastarni
ul. Portowa 24
84-140 Jastarnia
www.jastarnia.pl
Niniejsza wiadomość e-mail jest ściśle poufna. Przeznaczona jest wyłącznie dla osoby wymienionej jako adresat niniejszego przekazu. Może zawierać informacje objęte tajemnicą prawną bądź zawodową. W przypadku wadliwego przekazu prosimy o natychmiastowe skontaktowanie się z nadawcą wiadomości wskazanym w nagłówku, usunięcie oraz niewykorzystywanie jakiejkolwiek jej części. Jednocześnie informujemy, że niniejsza wiadomość e-mail została skontrolowana i nie zawiera wirusów komputerowych.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku. Zachowaj ją w swojej skrzynce odbiorczej, lub przenieś do archiwum.
----- Original Message -----
From: {{ email }}
To: {{ email }}
Sent: Thursday, August 23, 2018 3:12 PM
Subject: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{ email }}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego