PREZES SĄDU OKRĘGOWEGO
w Przemyślu
Przemyśl, dnia 18 kwietnia 2024 r.
ul. Konarskiego 6; 37-700 Przemyśl
A.0123.29.2024
sprawa-69952@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek z dnia 17 kwietnia 2024 r. o udostępnienie informacji
publicznej w zakresie wniosków o udostępnienie informacji publicznej, wniesionych
w 2023 r. do Sądu Okręgowego w Przemyślu, poniżej przedstawiam odpowiedzi na pytania
zawarte w ww. wniosku:
1. Liczba wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w
2023 r. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które
wpłynęły drogą pisemną i elektroniczną - 74
2. W ilu sprawach z 2023 r. organ odmówił udostępnienia informacji publicznej? Przez
,,sprawę’’ należy rozumieć sprawę dotyczącą jednego wniosku. Przez odmowę należy
rozumieć odpowiedzi, które doprowadziły do nieudostępnienia informacji publicznej
(np. organ poinformował, że wniosek nie dotyczy informacji publicznej, organ wydał
decyzję administracyjną o odmowie udostępnienia informacji, organ odmówił
udostępnienia informacji przetworzonej). Prosimy o podanie liczby- 3 ( w tym w 2
sprawach odmowa w części wniosku)
3. Czy organ prowadzi rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej? Jeśli tak,
to w jakiej formie? Prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi
Organ nie prowadzi rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej są klasyfikowane wg jednolitego
rzeczowego wykazu akt stanowiącego załącznik do Instrukcji kancelaryjnej.
4. Jeśli organ prowadzi rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej, to jaka
jest jego zawartość? Prosimy o zaznaczenie tej informacji/tych informacji, które
znajdują się w Państwa rejestrze – nie dotyczy
5. Kto w organie zajmuje się realizacją dostępu do informacji publicznej (np.
przygotowywaniem projektów odpowiedzi na wnioski - kierownik komórki, która
w swoim zasobie posiada wnioskowaną informację publiczną,
prowadzeniem rejestru wniosków czy koordynacją terminowego załatwiania tych
spraw) – kierownik oddziału administracyjnego .
6. Prosimy o podanie zakresu obowiązków osoby/osób zajmującej/zajmujących się
realizacją dostępu do informacji publicznej. Jeśli będzie to dla Państwa ułatwienie, to
prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi/właściwych odpowiedzi spośród
poniższych punktów:
a) przygotowanie projektów odpowiedzi na wnioski –
b) koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o terminy) – tak
c) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej -
d) redagowanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej -
e) przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujących na temat udostępniania
informacji przez organ
f) przygotowywanie wytycznych do anonimizacji dokumentów
g) inne.
7. Czy w 2023 r. pracownicy sądu brali udział w szkoleniach z zakresu dostępu do
informacji publicznej? Jeśli tak, to prosimy o podanie nazwy takich szkoleń oraz
informacji kto je prowadził - nie
8. Czy w latach 2021-2023 sąd wydał orzeczenia w sprawach z art. 23 ustawy o dostępie
do informacji publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi - nie
9. Jeśli sąd wydał orzeczenia w sprawach z art. 23 ustawy o dostępie do informacji
publicznej i zostały one opublikowane w Portalu Orzeczeń Sądów Powszechnych, to
prosimy o zamieszczenie możliwego do skopiowania linku prowadzącego
bezpośrednio do tych orzeczeń w portalu. Jeśli nie, to prosimy o udostępnienie
informacji w formie dogodnej dla organu, np. skanu albo informacji o sygn. akt oraz
sentencji każdego orzeczenia - nie
Lucyna Zygmunt
Prezes Sądu Okręgowego w Przemyślu
/podpisano elektronicznie/
Potwierdzam zgodność wydruku z dokumentem wydanym w postaci elektronicznej:
Identyfikator dokumentu
5719.11350.10325
Nazwa dokumentu
odpowiedź na wniosek.pdf
Tytuł dokumentu
odpowiedź na wniosek
Sygnatura dokumentu
A.0123.29.2024
Data dokumentu
18.04.2024 13:40:44
Skrót dokumentu
5971CCF7A149FBA476085D9E08979C043F852E
A8
Wersja dokumentu
1.5
Data podpisu
18.04.2024
Sygnatariusz
Lucyna Zygmunt; Sąd Okręgowy w Przemyślu
Stanowisko
sędzia sądu rejonowego
Rodzaj certyfikatu
Certyfikat kwalifikowany podpisu
elektronicznego
EZD 3.122.10.10.
Data wydruku:
19.04.2024 09:15:10
Autor wydruku:
Bielańska-Jekabson Małgorzata