W odpowiedzi na Państwa wniosek:

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61
Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:

1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów?
(jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).

a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?

b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
platformą EPUAP?

2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39
KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?

3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za
pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją
na przeszkodzie?

4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
usunięcia ww. przeszkód?

Informuję:

Ad. 1 Nie posiada.

Ad. 2 Tak wszystkie decyzje doręczane są w sposób wskazany w artykule:
https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami.

---
Z poważaniem

Henryk Małek
Sekretarz

tel. 77 40 74 308, <mailto:{{ email }}>
{{ email }}
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach | ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice
tel. 77 40 74 300, 77 466 40 00 fax 77 40 74 332 |
<http://www.powiatkrapkowicki.pl> www.powiatkrapkowicki.pl