RE: Wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Grodzisku Mazowieckim w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #58 z Starostwo Powiatowe w Grodzisku Mazowieckim
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 10 września 2018r. Starostwo Powiatu Grodziskiego informuje:
Ad.1 Tak, Starostwo Powiatu Grodziskiego posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów.
Ad. a Zgodnie z Zarządzeniem Nr. 19/2018 z dnia 1 września 2015r elektroniczny obieg dokumentów został wprowadzony jako oprogramowanie wspomagające wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie tradycyjnym.
Ad. b Elektroniczny obieg dokumentów jest kompatybilny z platformą Epuap.
Ad. 2 Doręczanie pism i decyzji administracyjnych do podmiotów publicznych i interesantów następuję tą samą drogą jaką został przesłany wniosek.
Ad. 3 Nie ma przeszkód.
Ad. 4 Nie było potrzeby kontaktowania się z Ministerstwem Cyfryzacji.
Marcin Lasocki| Główny specjalista ds. informatycznych
Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Telefon (22) 724 07 11 wew. 228, (22) 724 18 33, Fax (22) 724 30 49
From: {{ email }} <{{ email }}>
Sent: Monday, September 10, 2018 1:47 PM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
W imieniu Stowarzyszenia,
Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA5MTAxMTQ2MzQuNTYxMDkuNTcyODZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBTZXAgMjAxOCAxMTo0NjozNCAtMDAwMHxzdGFyb3N0d29AcG93aWF0LWdyb2R6aXNraS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx>