RE: Wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #90 z Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Szanowni Państwo,
odpowiadając na zawarte w Państwa korespondencji pytania informuję, że:
1. W Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu funkcjonuje system umożliwiający elektroniczny obieg dokumentów. Ma on charakter wspomagający system tradycyjny i jest kompatybilny z EPUAP.
2. Większość, z nielicznymi wyjątkami.
3. Na przeszkodzie stoją względy techniczne – dotyczy to niestandardowych formatów załączników (np. mapy, projekty budowlane), których nie można przy pomocy posiadanych urządzeń przekształcić do postaci cyfrowej. Inne sytuacje to np.: przekazanie do innego organu (np. wyższej instancji) zgromadzonych akt sprawy, przekazanie według właściwości papierowego dokumentu, błędnie skierowanego do Starostwa.
4. Nie
Z poważaniem
Jerzy Leszczyński
Sekretarz Powiatu
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg
tel. 94 35 47 618 wew. 150
From: {{ email }} [mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, September 10, 2018 1:47 PM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule: https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie?
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu usunięcia ww. przeszkód?Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
W imieniu Stowarzyszenia,
Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego