W odpowiedzi na pytanie o udostępnienie następujących informacji:

Informujemy:

· w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) została podjęta 28.06.2016r. http://bip.ugdywity.pl/akty/156/1067/w_sprawie_okreslenia_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow_o_realizacje_zadania_publicznego_w_ramach_inicjatywy_lokalnej/,

· gminna rada działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) została powołana 07.10.2011r

· w Gminie Dywity nie powołano Rady Oświatowej

· w Gminie jest podjęta uchwała o konsultacjach wynikająca z Ustawy o Działalności Pożytku Publicznego i wolontariacie http://bip.ugdywity.pl/system/obj/1541_Uchwala_Nr_XLIV_353_10.pdf

· w Gminie Dywity nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy , Gminnej Rady Seniorów

· w gminie jest wyodrębniony Fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), http://www.bip.ugdywity.pl/system/obj/839_xxx_250_09.pdf

· zarządzenia organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie są tylko w wersji papierowej

· w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)

Z poważaniem

Alicja Wąsik

Referat Edukacji, Kultury i Zdrowia

tel. stac. 89 524 76 62

Załączniki

  • image001_i9sJEqn.jpg