Starachowice, dnia 10.09.2018 r.

Znak:OR.I.1431.42.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji z dnia
10.09.2018 r. Starostwo Powiatowe w Starachowicach, informuje, co
następuje:

1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg
dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2) - NIE
a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko
wspomagająca?
b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
platformą EPUAP?
2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy
art. 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
- NIE
3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom
publicznym za pomocą platformy ePUAP, to jakie względy
organizacyjne/techniczne/inne stoją na przeszkodzie? - WZGLĘDY
TECHNICZNE
4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
usunięcia ww. przeszkód? - NIE

z poważaniem
Marlena Kostrzewa
Sekretarz Powiatu