Re: Wniosek o informacje publiczną przez Starostwo Powiatowe w Żurominie w sprawie elektroniczny obieg dokumentów w powiatach #306 z Starostwo Powiatowe w Żurominie
Witam
W odpowiedzi na Państwa wniosek przekazujemy odpowiedź:
1. TAK, Starostwo Powiatowe w Żurominie posiada wdrożony elektroniczny
obieg dokumentów
a. TAK, jest to główna forma dekretacji dokumentów
b. TAK, elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
platformą EPUAP
2. NIE wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art.
39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
3. Niektórzy wnioskodawcy lub inne strony postępowania życzą sobie by
decyzje były im doręczane w formie papierowej.
4. NIE - starostwo nie kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
usunięcia ww. przeszkód?
Pozdrawiam
Piotr Węgrzyn
starszy informatyk
Wydział Organizacji i Nadzoru
------------------------------------------------------
{{ email }}
tel. 23 6574700 wew. 58
fax. 23 6573535
------------------------------------------------------
Starostwo Powiatowe w Żurominie
09-300 Żuromin, Pl. Józefa Piłsudskiego 4
woj. mazowieckie
www.bip.zuromin-powiat.pl
www.zuromin-powiat.pl
-----------------------------------------------------
------------------------------------------------------
Starostwo Powiatowe w Żurominie
09-300 Żuromin, Pl. Józefa Piłsudskiego 4
woj. mazowieckie
www.bip.zuromin-powiat.pl
www.zuromin-powiat.pl
-----------------------------------------------------
pon., 10 wrz 2018 o 13:46 <{{ email }}>
napisał(a):
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, na podstawie artykułu 61
> Konstytucji RP, wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> 1. Czy Starostwo Powiatowe posiada wdrożony elektroniczny obieg
> dokumentów? (jeśli nie, proszę przejść do pytania nr 2).
> a. czy jest to główna forma dekretacji dokumentów, czy tylko wspomagająca?
> b. czy elektroniczny obieg dokumentów starostwa jest kompatybilny z
> platformą EPUAP?
> 2. Czy wszystkie decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art.
> 39 KPA, są doręczane w sposób wskazany w tym artykule:
> https://www.gov.pl/cyfryzacja/koniec-wymiany-papierow-miedzy-urzedami ?
> 3. Jeśli nie wszystkie ww. decyzje są przekazywane podmiotom publicznym za
> pomocą platformy ePUAP, to jakie względy organizacyjne/techniczne/inne
> stoją na przeszkodzie?
> 4. Czy starostwo kontaktowało się z Ministerstwem Cyfryzacji w celu
> usunięcia ww. przeszkód?
>
> Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o
> udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres:
> {{ email }}
>
> W imieniu Stowarzyszenia,
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>