Międzyrzecz, 04.03.2019 r.
WOA.1431.8.2019
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć,
Bartosz Wilk - członkowie zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Odpowiadając na Państwa wiadomość, która wpłynęła do tutejszego Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w dniu 18.02.2019 r., udzielam odpowiedzi na poruszone zagadnienia:
Ad.1. Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media? – NIE.
Ad.2. Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy – jak wyżej.
Ad.3. Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie – jak wyżej.
Ad.4. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy (mok) jest on zarejestrowany w sądzie – NIE.
Ad.5. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf. – jak wyżej.
Ad.6. Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i 2018.
Odp.: W 2015 r. – 211.300 zł, 2016 r. – 168.500 zł, 2017 r. – 157.476 zł, 2018 r. – 181.000 zł.
z poważaniem
z up. Burmistrza
mgr Anna Sawka
Sekretarz Gminy
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:
Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1 , tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do w/w aktów prawnych.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności .
Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom realizującym ustawowe zadania.
Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały profilowaniu.
Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.