RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Bytowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #110 z Sąd Rejonowy w Bytowie
Dzień dobry,
W nawiązaniu do poniższego e-maila uprzejmie informuję, że w terminie wcześniejszym tzn. dnia 1 września 2019 r. nie otrzymaliśmy drogą mailową wniosku o informację publiczną.
Jednocześnie informuję, że odpowiedź na dzisiejszy wniosek zostanie udzielona zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami.
Z poważaniem
Bożena Tokarczyk
Kierownik
Samodzielnej Sekcji Administracyjnej,
Sąd Rejonowy w Bytowie
tel. (59) 8228199; fax (59) 8223556
e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}
Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. W przypadku gdyby otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez pomyłkę, proszę usunąć jej treść oraz jak najszybciej poinformować o tym fakcie nadawcę. Kopiowanie, i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione
Sąd Rejonowy w Bytowie z siedzibą w Bytowie przy ul. Zamkowa 1, informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Bytowie pod adresem: <http://www.slupsk.so.gov.pl> www.bytow.sr.gov.pl -> Ochrona Danych Osobowych.”
From: {{ email }} [mailto:{{ email }}]
Sent: Friday, November 22, 2019 12:58 PM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o informację publiczną
Szanowni Państwo,
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoZałączniki:
* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27711/60511
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:08.262492+00:00 z > adresu {{ email }} <mailto:{{ email }}> : > Na podstawie art. 61 ust. 1 > i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji > publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > > o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. > Imię i nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i > nazwisko poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy > rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym > sądzie > (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 > roku? > 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i > 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z innego sądu > pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu > 2016, 2017 i > 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu > > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba > spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich > wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a sędzia z największą liczbą > spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 10. > Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, > 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie > spraw > przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy > o dane na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec > roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez > danego > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji <http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU3NDQyMzg2NjA3LjI1MzM5LjExNTU2MzMxNTQ5MDAwODczNjQwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfEZyaSwgMjIgTm92IDIwMTkgMTE6NTc6NDYgLTAwMDB8YWRtaW5pc3RyYWNqYUBieXRvdy5zci5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210c>