Na Brześć Kujawski, 23 styczeń 2020r.
URZĄD MIEGSNU
ZS.+434.0 :2020kiee.
37-880 BRZEŚĆ KLLIAWSKO
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z 20 stycznia br Burmistrz
Brześcia Kujawskiego informuje jak niżej:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie
gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na
temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych
przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z
mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie
w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 1
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
/ BURMISTRZ
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.
Urz. UE L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej Rozporządzeniem,
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych:
l.
10.
11.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława
Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski, tel. 54 230 48 68, e-mail:sekretariatQ©brzesckujawski.pl , reprezentowany
przez Burmistrza Brześcia Kujawskiego.
Burmistrz Brześcia Kujawskiego wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym można się
skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych tel. 54 234 51 78 , mailowo: dane.osoboweQ©brzesckujawski.pl .
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji złożonego wniosku o udostępnienie informacji
publicznej.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów, ustawy z dnia z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej .
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać: uprawnione podmioty i organy publiczne wymienione
w ustawach, podmioty wykonujące usługi archiwizacyjne oraz niszczenia dokumentacji, podmioty świadczące
usługi obsługi prawnej w zakresie realizowanych postępowań, podmioty świadczące usługi informatyczne w
zakresie systemów przetwarzających dane osobowe.
Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 5 lat od dnia rozpatrzenia wniosku,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ich
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd
Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski lub mailowo
dane.osoboweQ©brzesckujawski.pl .
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, tj. dane osobowe
konkretnej osoby nie będą analizowane w taki sposób, aby stworzyć dokładny opis jej preferencji i cech. (art.
22 RODO).