Witam, poniżej przedstawiam wymagane informacje:

1) Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.

2a) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej .

3b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.

4. Odp. 3 radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Żaden mieszkaniec nie uczestniczył w w/w debacie .

--
Pozdrawiam,

Aneta Kabzińska
Urząd Miejski w Wolborzu
pl. Jagiełły 28
97-320 Wolbórz
tel. 44 616-42-41