Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku, przesyłam poniżej informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 2

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - O

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? –O

ZOr.1431.7.2020.JP

*********************************************************************************************************************
Jadwiga Pliszka
Sekretarz

URZĄD GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE
ul. Łączności 3
82-335 Gronowo Elblaskie
e-mail: <mailto:j.pliszka@gminagronowo.l> j.pliszka@gminagronowo.l

<mailto:{{ email }}> {{ email }}

www: <http://www.gminagronowo.pl/> www.gminagronowo.pl

BIP : <http://www.bip.gminagronowo.pl/> www.bip.gminagronowo.pl

tel. (055) 231 56 13 wew. 36

fax. (055) 231 56 13

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskie jest: Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, tel. (055) 231 56 13, email: {{ email }}. Informacje dotyczące prawa do ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przesyłanie, rozpowszechnianie lub wykorzystanie w inny sposób, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone.

Odbiorca korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usuniecie tego materiału z komputera.

Załączniki

  • image001_t68ZgYX.jpg