Odpowiadają na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, że:
 
Ad.1. NIE
 
Ad.2. a
 
Ad.3. b,e
 
Ad.4. 2
 
Ad.5. 0
 
Ad.6. 0
 
 
 
Z poważaniem
 
 
 
EWA KRZYKAŁA
 
Sekretarz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
 
 
 
URZĄD MIASTA I GMINY W GRABOWIE NAD PROSNĄ
 
www.grabownadprosna.com.pl
 
ul. Kolejowa 8 63-520 Grabów nad Prosną
 
tel. + 48 62 732 12 84
 
e-mail: {{ email }}
 
 
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną, ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów nad Prosną. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
 
http://bip2.wokiss.pl/grabownp/zasoby/files/dane_osobowe/informacjaod.pdf
 
Od: {{ email }} 
Do: {{ email }} 
DW: 
 BCC:: 
 Data: 2020-02-10 13:33:22 
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy 
Załączniki: 
 
 

 
 
 
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
 
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
 
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
 a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) 
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
 c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
 d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
 e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
 f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
 
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
 a) nie informowano o tym mieszkańców
 b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
 c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
 d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
 e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
 f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
 g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
 h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
 
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
 
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
 
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
 
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
 
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
 
--
 
 
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
 ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
 tel: 22 844 73 55
 www.siecobywatelska.pl 
www.watchdogportal.pl
 www.funduszesoleckie.pl
 www.informacjapubliczna.org
 NIP 526282872