Witam.

W załączeniu Urząd Miasta Zduńska Wola przesyła odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem anna Lis.

--

[cid:herb_baa889f2-7939-40f8-9353-3051fcb70380111.png]

________________________________

Urząd Miasta Zduńska Wola

+48 43 825 02 00
{{ email }}

NIP: 829-17-08-273, REGON: 730934424
Kod terytorialny: 1019011

www.bip.zdunskawola.pl
www.facebook.com/zdunska.wola.42437

Urząd Miasta Zduńska Wola
Stefana Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola,

Tel. +48 43 825 02 00
{{ email }}

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
https://www.zdunskawola.pl/pl/komunikaty/915-obowiazek-informacyjny

INFORMACJA O POUFNOŚCI
Ten e-mail jest przeznaczony wyłącznie dla jego adresata i może zawierać poufne informacje.
Jeśli nie jest Pan/Pani zamierzonym odbiorcą tej wiadomości prosimy o poinformowanie o tym nadawcy
i usunięcie tej wiadomości wraz ze wszystkimi załącznikami.

CONFIDENTAL AND DISCLAIMER NOTICE
This e-mail is intended solely for the addressee and may contain proprietary and legally privileged information.
If you are not intended recipient of this e-mail we ask you to notify the sender and delete this e-mail along witch all attachements.

________________________________
Od: {{ email }} <{{ email }}>
Wysłane: 3 lutego 2020 09:45
Do: Urząd Miasta Zduńska Wola
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Załączniki

  • herb_baa889f2-7939-40f8-9353-3051fcb70380111.png
  • OA.K.1431.5.2020.AL.pdf
  • Klauzula_informacyjna_-_Sekretarz_udostępnienie_informacji_publicznej.odt