Dzień dobry,

Poniżej udzielam odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej
dot. raportu o stanie gminy.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki. - informacja wywieszona była na tablicy
ogłoszeniowej w siedzibie Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Rady
Miejskiej.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
1

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0

Z poważaniem

Hanna Górka

Główny Specjalista
Zespół ds. Obsługi Rady Miejskiej

<mailto:{{ email }}> {{ email }}

Urząd Gminy i Miasta w Grójcu

05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47

tel. (48) 664 32 77 | (48) 664 80 10

<http://www.grojecmiasto.pl/> www.grojecmiasto.pl
<mailto:{{ email }}> {{ email }}

Załączniki

  • image001_oijHDm0.png
  • image003.png