Szanowni Państwo!

W ślad za wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. poniżej odpowiadamy na zadane w nim pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – W debacie głos zabrało 11 radnych (na 21 członków rady).

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - Żaden

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - Żaden

Z poważaniem

Stella Sobczak

Urząd Miasta w Redzie

Referat Organizacyjny

Tel. 58 738 60 04

Administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzeniem niniejszej korespondencji e-mail jest Burmistrz Miasta Redy. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie: <https://bip.reda.pl/dokumenty/menu/59> https://bip.reda.pl/dokumenty/menu/59

Załączniki

  • image001_69O2Tjj.jpg