W załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.

Pytanie nr 1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odpowiedź - Taka uchwała nie została przyjęta.

.Pytanie nr 2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)
Odpowiedź - d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
wyznaczoną w gminie osobą/osobami

Pytanie nr 3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odpowiedź- b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie

Informacji Publicznej

Pytanie nr 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?
Odpowiedź - 5 radnych
Pytanie nr 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź - 0 mieszkańców
Pytanie nr 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Odpowiedź - 0 mieszkańców

Monika Śliwińska
Kierownik Referatu
Środków Zewnętrznych i Zamówień Publicznych
Urząd Gminy Kobierzyce
Al. Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce
tel. (71) 369 82 26, fax (71) 311 12 52
e-mail: {{ email }}
www.ugk.pl

Pani/Pana dane, ujawnione w korespondencji, przetwarzamy w celu
zrealizowania Pani/Pana sprawy, tj. przede wszystkim prowadzenia
korespondencji w określonej sprawie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce
reprezentowana przez Wójta Gminy Kobierzyce z siedzibą w Kobierzycach
55-040, al. Pałacowa 1, e-mail: {{ email }}
Dane posiadamy bezpośrednio od Pani/Pana lub z baz danych, do których
dostęp mają pracownicy Urzędu Gminy Kobierzyce (w takiej sytuacji
przetwarzamy je w zakresie niezbędnym do realizacji celu).
Dane przetwarzamy do czasu realizacji danej sprawy, a później do upływu
okresu przedawnienia w danej sprawie, a następnie archiwizujemy na
podstawie przepisów prawa.
Ma Pani/Pan prawo do: dostępu dod anych, uzyskania ich kopii,
sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa UODO, informacji o
przetwarzanych danych, a w zależności od sytuacji także do: wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania ograniczenia przetwarzania,
cofnięcia zgody lub usunięcia danych.
W razie pytań prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres
e-mail: {{ email }} lub korespondencyjnie na podany powyżej adres.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej
https://www.ugk.pl/obowiazki-informacyjne-ugkobierzyce