Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do tut. Urzędu za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu 10
lutego 2020 roku, przedstawiam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:

AD 1.    Rada Gminy Somonino nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
AD 2.    Niezbędne informacje do raportu o stanie gminy przygotowywali
wyznaczeni pracownicy Urzędu Gminy w Somoninie oraz kierownicy jednostek
organizacyjnych. Przygotowane informacje składali do Sekretarza Gminy
(osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu).
AD 3.    Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści raportu informowano na stronie internetowej
gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
AD 4.    Czterech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
AD 5.    Z mieszkańców nikt się nie zgłosił do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy.
AD 6.    Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

--
Łączę wyrazy szacunku,

dr inż. Janusz Augustynowicz
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Somonino
ul. Ceynowy 21
83-314 Somonino

kom: 601-502-923
tel: (58)743-23-17
fax: (58)684-11-44