RM.1431.4.2020

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. (data wpływu do Urzędu Miasta Milanówka dnia 10.02.2020 r. zarejestrowany pod numerem 1582.2020) dotyczący udostępnienia następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,
o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy (Uchwała Nr 179/XVII/20 Rady Miasta Milanówka z dnia 30 stycznia 2020 r.)

Link do uchwały:

https://www.milanowek.pl/bip/menu-glowne-bip/rada-miasta/dokumenty/uchwaly-rady-miasta/13303-uchwala-nr-179-xvii-20-rmm-z-dnia-30-stycznia-2020-r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowych-wymogow-raportu-o-stanie-gminy-milanowek

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

Link do informacji

https://www.milanowek.pl/strefa-mieszkanca/rada-miasta/aktualnosci/12436-debata-podsumowujaca-2018 r<https://www.milanowek.pl/strefa-mieszkanca/rada-miasta/aktualnosci/12436-debata-podsumowujaca-2018%20r>

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Siedmiu (7) radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Sześciu (6) mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Czterech (4) mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Sekretarz Miasta Milanówka
-/-
Piotr Iwicki

Uprzejmie informuję, że jeżeli zamierza Pan wykorzystać uzyskaną informację w celu jej ponownego wykorzystania
w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, który stanowi, że przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej „użytkownikami”, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona, należy zwrócić się do Organu udostępniającego niniejszą informację, celem ustalenia warunków jej ponownego wykorzystania.
Jednocześnie informuję, iż nie ponoszę odpowiedzialności prawnej za niezgodne z prawem wykorzystanie informacji.

Załączniki

  • image004.jpg
  • RM.1431.4.2020.pdf